Važiuojant su šaltu varikliu trauka gera, varikliui įšilus irgi viskas ok iki pirmo variklio išjungimo. Jeigu paliekama mašina bent 20 min ir įsėdama vėl važiuoti su neataušusiu varikliu - mašina visai "buka" tampa. Lyg būtų ant Winter režimo. Po to, ties kokiais 4k rpm traukt pradeda. Šitą problemą turiu jau kokius du metus, bet anksčiau retai pasitaikydavo. Kompas klaidų nemeta, kątik pakeičiau alkūninio veleno daviklį - nieko. Taisau Panerių g. 64 pas Audrimantą - nieko neranda. Automobilis benzas/dujos, tas pats ant abiejų kurų.
+ nežinau ar susiję, bet kartais ryte vedant auto apsukos pašokinėja (nuo 2k rpm iki vos ne užgesimo ribos) ir stabilizuojasi, niekada nebuvo užgesusi, tik purtėsi.
Prieš 100k km restauruota turbina + pirkta nauja DI kasetė + pirkta nauja droselio sklendė. Automatinė greičių dėžė tikrinta - mechaniškai tvarkinga. Buvo bandytas "bolt mod" - nepadėjo. Žvakės keičiamos kas 20k km, tepalai kas 10k km. Automobilio rida 230k km.
Nebežinau ką daryt
Dingsta trauka SAAB 9-5 2.3t (136kW) MY01 AT
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 24
- Užsiregistravo: 2011 Vas 21, 08:19
- Miestas: Vilnius
Dingsta trauka SAAB 9-5 2.3t (136kW) MY01 AT
SAAB 9-5 2.3t AT MY01
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 24
- Užsiregistravo: 2015 Sau 11, 21:54
Re: Dingsta trauka SAAB 9-5 2.3t (136kW) MY01 AT
Aš tai nuvažiuočiau į kitus spec. servisus... Nenorit?
- Remigijus86
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 77
- Užsiregistravo: 2013 Rgp 28, 13:08
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Dingsta trauka SAAB 9-5 2.3t (136kW) MY01 AT
Pasitikrint vakuumus, vienos krypties vožtuvus (one way valve). Gali būt kad jie jau "nusibaigę" tai slėgį praleidžia ne į vieną pusę bet jau į abi (tada ir pasidaro buka mašina)
Vožtuvai tokie yra du. Kairėje pusėje prie stiprintuvo bakelio ir netoli oro srauto matuoklės. Aišku, kai su tais vožtuvais bėdos, mašina visą laiką turėtų būti buka, bet pasitikrinti verta. Foto: http://i289.photobucket.com/albums/ll23 ... CF3314.jpg
Ką dar galima pabandyt:
* "nuresetint" mašinos kompą, t.y atjungt 17 rėlę (atidarius duris)
* pabandyt pasikeist APC vožtuvą nuo kitos tvarkingos mašinos: http://www.rbmperformance.com/rbm_image ... ab_9.5.jpg
* intercooler'io šlanga
Vožtuvai tokie yra du. Kairėje pusėje prie stiprintuvo bakelio ir netoli oro srauto matuoklės. Aišku, kai su tais vožtuvais bėdos, mašina visą laiką turėtų būti buka, bet pasitikrinti verta. Foto: http://i289.photobucket.com/albums/ll23 ... CF3314.jpg
Ką dar galima pabandyt:
* "nuresetint" mašinos kompą, t.y atjungt 17 rėlę (atidarius duris)
* pabandyt pasikeist APC vožtuvą nuo kitos tvarkingos mašinos: http://www.rbmperformance.com/rbm_image ... ab_9.5.jpg
* intercooler'io šlanga
9-5 Aero
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 24
- Užsiregistravo: 2011 Vas 21, 08:19
- Miestas: Vilnius
Re: Dingsta trauka SAAB 9-5 2.3t (136kW) MY01 AT
17-tą fyškę jau traukiau - nepadėjo, APC buvo nuo kitos uždėtas - nepadėjo, beliko intercooler'io šlanga ir one way valve pasižiūrėt. Ačiū už patarimus
Taip pat šiandien dar nuvarysiu pakeisiu į kitą DI kasetę, maža ką.
Gal yra kokių rekomendacijų kur varyt taisyt mašiną Vilniuje? Aeropolis per brangu, priešais Aeropolį esantis servisas Savanorių pr. irgi netinka (patarė išmest automatinę greičių dėžę, tai nuo to laiko nevažiuoju). Nuolat taisau Panerių g. 64.
Taip pat šiandien dar nuvarysiu pakeisiu į kitą DI kasetę, maža ką.
Gal yra kokių rekomendacijų kur varyt taisyt mašiną Vilniuje? Aeropolis per brangu, priešais Aeropolį esantis servisas Savanorių pr. irgi netinka (patarė išmest automatinę greičių dėžę, tai nuo to laiko nevažiuoju). Nuolat taisau Panerių g. 64.
SAAB 9-5 2.3t AT MY01
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: Dingsta trauka SAAB 9-5 2.3t (136kW) MY01 AT
Siūlau pabandyti Volvo Saab servisą, Verkių 39, va šitas http://www.volvosaab.lt/
Man sugebėjo rasti dalis ir sutvarkyti tai ko niekas nesugebėjo padaryti arba prašė daugiau kaip du kartus didesnės sumos (aeropolis)....
Man sugebėjo rasti dalis ir sutvarkyti tai ko niekas nesugebėjo padaryti arba prašė daugiau kaip du kartus didesnės sumos (aeropolis)....
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Dingsta trauka SAAB 9-5 2.3t (136kW) MY01 AT
Tikrinant intercoolerio žarnas neužmirškit ir pačio intercoolerio. Bet čia ne tame problema bus.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 82
- Užsiregistravo: 2008 Gru 01, 09:21
- Miestas: Vilnius
Re: Dingsta trauka SAAB 9-5 2.3t (136kW) MY01 AT
pjezo rašė:Siūlau pabandyti Volvo Saab servisą, Verkių 39, va šitas http://www.volvosaab.lt/
Man sugebėjo rasti dalis ir sutvarkyti tai ko niekas nesugebėjo padaryti arba prašė daugiau kaip du kartus didesnės sumos (aeropolis)....
Jei važiuosi į šitą servisą, tai geriausiai iškart skambint Virgiui 8 684 96903. Jis geriausiai kerta apie SAABus, kažkada dirbo Panerių servisiuke. O kiti ten dirbantys meistreliai, tai man pasitikėjimo nekelia. O Virgis mane ne vieną kartą išgelbėjo.
SAAB 9-3 '00 2.0t B204E
SAAB 9-5 '01 2.3t B235E
SAAB 9-5 '01 2.3t B235E
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 25 ir 0 svečių