Problema su slegiu

Irmantasb235
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: 2015 Rgs 20, 18:41

Problema su slegiu

Standartinė Irmantasb235 » 2015 Gru 03, 22:55

Kolektyvas reikia pagalbos , galbut kazkas jau buvote susidure su tuom ir zinosite kame beda ir kur reikia ieskoti . Variklis 2.3t aero . Simptomas toks : perjunginejant begius , turbina lyg praranda slegi ir turi uzsipusti per naujo . Tad permetant begi susitampai ,ir taip kaskart kai tik permetineji begi , jei laikai ant aukstu apsuku , tos vadinamos "duobes" nepajauti . Seip visa kita ciki , dirba kaip laikrodis , skrenda kaip vejas...galbut dar ir greiciau :))
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Problema su slegiu

Standartinė Daivanas » 2015 Gru 04, 00:21

Daro pššš garsa variklis kai permeti bėgi? blow off valve gal įsidėjas?
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Problema su slegiu

Standartinė Mark » 2015 Gru 04, 14:58

Butu bovas idetas tai check degtu :D tai gal ten viskas gerai tik ponas nepriprates su turbo vazinet? Kad turbo pravalas vadinamas yra
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
Irmantasb235
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: 2015 Rgs 20, 18:41

Re: Problema su slegiu

Standartinė Irmantasb235 » 2015 Gru 16, 19:00

bov"o nera :)) , check nedegtu jei viskas butu padaryta profesionaliai ir su atitinkama technika ;) . AS SUPRANTU kas ira sraige ir kaip ji veikia , o turbo pravala siam modeliui jauciu visai prie kitokiu variklio darbiniu salygu/apkrovos . esme tokia jei vaziuoju kaip senelis , svelniai is begio i begi , be didesniu sukiu , viskas ok , jei uzkeliu ir keliauju i sekanti begi , krentu i duobe , is kurios sunkiai islipu , ir taip kaskart pajudinus begiu rankena . Salia sedintis keleivis ir tas pajuto kad kazkas negerai...
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Re: Problema su slegiu

Standartinė pjezo » 2015 Gru 17, 12:28

SAAB 9-5 ?
Teoriškai galėtų būti taip, jei neatsidaro bovas- tada kai atleidi akceleratorių,sklendė staiga užsidaro, slegis negali nueiti recirkuliaciniu keliu ir stabdo turbinos sparnuotę.
vėliau kai perjungiamas bėgis- turbina turi iš naujo įsibėgėti
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Problema su slegiu

Standartinė Rudik » 2015 Gru 17, 20:17

pjezo rašė:SAAB 9-5 ?
Teoriškai galėtų būti taip, jei neatsidaro bovas- tada kai atleidi akceleratorių,sklendė staiga užsidaro, slegis negali nueiti recirkuliaciniu keliu ir stabdo turbinos sparnuotę.
vėliau kai perjungiamas bėgis- turbina turi iš naujo įsibėgėti

Belerasytojau, tau klausimas- ar besupranti kas per sudas yra BOV, ir ka daro turbina?
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Re: Problema su slegiu

Standartinė pjezo » 2015 Gru 18, 00:14

Rudik rašė:
pjezo rašė:SAAB 9-5 ?
Teoriškai galėtų būti taip, jei neatsidaro bovas- tada kai atleidi akceleratorių,sklendė staiga užsidaro, slegis negali nueiti recirkuliaciniu keliu ir stabdo turbinos sparnuotę.
vėliau kai perjungiamas bėgis- turbina turi iš naujo įsibėgėti

Belerasytojau, tau klausimas- ar besupranti kas per sudas yra BOV, ir ka daro turbina?


Klausimas tau- nepavargai visus įžeidinėdamas?
Matomai realiam gyvenime esi ant tiek menkysta, kad tik forume žemindamas kitus gali pakelti savo savivertę.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Problema su slegiu

Standartinė Rudik » 2015 Gru 18, 10:42

Jei manai, kad pastabos, kad rasai vejus, tamsta zemina... tai matyt realiam gyvenime esi ne siaip "pilotas"... o "pilotas-kosmonautas" :!:
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
svitas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 13
Užsiregistravo: 2015 Kov 18, 10:59

Re: Problema su slegiu

Standartinė svitas » 2015 Gru 18, 12:15

Nežino kaip itavo užduota klausimas atsakyti tai užtat ir stumia kad kazkas ižeidinejai darko prisigalvoja, bet neitavo klausima atsako belerašiti .
Saab 9-5 2.3t 136kw TD05HR-16G6-9.8T 1000cc Stage 4 ?kw B235E 2001
Panevėžys
Irmantasb235
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: 2015 Rgs 20, 18:41

Re: Problema su slegiu

Standartinė Irmantasb235 » 2015 Gru 18, 21:34

pjezo tiketinas variantas . darant diagnostika atradome jog kvailioja "Boost pressure control valve" , kuris atsakingas kad atidarytu "bypass vale" , kitaip vadinama BOV'a . Klaida panaikinom , taciau faktas kad ji reikes pasikeisti . Tuomet uzsienio forume radau stai toki varianta
" http://www.saab-tuners.com/trionic-7-tu ... nederlands "
pasinaudojus situ patarimu , taretu atkristi tavo teorija , taciau manieji simptomai vistiek isliko tie patys . Mano sekantis zingsnis bus pasikeisti zvakes , o tuomet pabandyti isideti kita kasete , sakau gal ji i pabaiga .
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Re: Problema su slegiu

Standartinė pjezo » 2015 Gru 18, 22:09

Irmantasb235 rašė:pjezo tiketinas variantas . darant diagnostika atradome jog kvailioja "Boost pressure control valve" , kuris atsakingas kad atidarytu "bypass vale" , kitaip vadinama BOV'a . Klaida panaikinom , taciau faktas kad ji reikes pasikeisti . Tuomet uzsienio forume radau stai toki varianta
" http://www.saab-tuners.com/trionic-7-tu ... nederlands "
pasinaudojus situ patarimu , taretu atkristi tavo teorija , taciau manieji simptomai vistiek isliko tie patys . Mano sekantis zingsnis bus pasikeisti zvakes , o tuomet pabandyti isideti kita kasete , sakau gal ji i pabaiga .



Jei darysi bovo valdymą tiesiogiai nuo kolektoriaus slėgio- reikėtų "apversti" bovą- statyti taip, kaip jis statomas saab 9000 (kuriama bovo valdymas yra tiesigiai nuo kolektoriaus slėgio, be jokių papildomų vožtuvų) - tiesiog išimi bovą, ir apsuki, sukeiti vietomis pajungimus.
jei to nepadarysi- sistema veiks, bet bus šioks toks vėlavimas, ir turbinos sparnuotė (kompresoriaus dalis) trumpam vėl gaus padidintą slėgį, bus kažkiek stabdoma.

daugiau info gali rasti:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=206993
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Irmantasb235
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: 2015 Rgs 20, 18:41

Re: Problema su slegiu

Standartinė Irmantasb235 » 2015 Gru 19, 19:26

nesinori daryti tokiu "chalturkiu" , norisi isaiskinti beda ir ja pasalinti , Beja cia negali buti kaltininkas " wastegate pressure actuator " ?
CandyBoy
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 471
Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47

Re: Problema su slegiu

Standartinė CandyBoy » 2015 Gru 19, 19:35

Cia ne haltura, o must have modas, atsigauna masina iskarto.
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Problema su slegiu

Standartinė Daivanas » 2015 Gru 19, 20:13

Irmantasb235 rašė:pjezo tiketinas variantas . darant diagnostika atradome jog kvailioja "Boost pressure control valve" , kuris atsakingas kad atidarytu "bypass vale" , kitaip vadinama BOV'a . Klaida panaikinom , taciau faktas kad ji reikes pasikeisti


O kartais BPC ne Wastegate atidarinėja? Iš BPC eina 3 šlangutės vienas į įsiurbimo vamzdį (cobra), kita iš turbinos ir kita į wastegate.. Turbina sukasi ir kelia slėgį ir bpc kai tam tikrą slėgį pasiekia nukreipia į wastegate ir atsidaro išmetimas kad turba nepersipūstų.. Tai tau čia gali būt paprasčiausiai kad bazinį slėgį pučia ir tiek.. Wastegate tavo atveju gal atsidaro pasiekus 0.5bar ar kiek ten ir normaliai taip ir neužpučia.. Pažėk ar turbos rodyklė iki raudonos padalos pakyla ir bus +- aišku..

Dėl žvakių ir kasetės tai nesamonė mano nuomone, jeigu tau turbina slėgio nekelia tai reiškia su ja kažkas ir yra.. Na arba tu nori 3 bėgiu ant 50 kad tau iškart pūstų ta turbina..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Irmantasb235
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: 2015 Rgs 20, 18:41

Re: Problema su slegiu

Standartinė Irmantasb235 » 2015 Gru 21, 21:42

Sutinku , gal ir atsigauna , taciau automobilio architektai manau sukure varikli ir jo sistema taip kad viskas butu sustiguota ir dirbtu kaip laikrodis , o mes teoriskai galima pridaryti daug , bet ar tai tikrai tikslinga ? tad as apsiribosiu tuom kad surasiu beda ir ja pasalinsiu . Isbandziau ir "bolt" moda ir kitu anksciau minetu variantu , bet kad pajusciau kazkoki skirtuma , nebuvo , tad viska sustaciau atgal i savo vietas . Sekantis zingsnis bus patikrinti ar wastegate atsidaro prie savo gamykliniu parametru , DAIVANAS tavo ziniomis prie kiek turi atsidaryti ? jei neklystu 0.37-0,42 bar. galbut reikes sureguliuoti kojele .
Malonu sulaukti jusu diskusiju ir pasiulymu ;) , pats neesu didelis mechanikas , tad diskutuodami galime daug...

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių