Auto su dujomis 4 kartos. 2002 metai
Sureguliuotos , technikinėj nieko net nesakė, tačiau:
Problema :
Šalta ant benzino vos važiuoja, dugna paspaudus trūkčioja vos važiuoja, jei ilgai paspaudus, pradeda Engine check mirkėti, atleidus, padirbus ant laisvų apsukų vėl nebemirksi, užgęsta. Su dujomis, kartais vaziuoja gerai, kol nespaudi, lengvai keli apsukas ,vaziuoja gerai, tačiau spaudus dugna , pradeda traukti, tai netraukti, trūkčioja keistai lb, tarsi Išmetimas būtų užsikimšęs, ar taip negali būti , kad katalizatorius subyrėjo ir kišasi ? Kaip manot kas gali būti ? žvakės keistos prieš 5-7k galbūt, žvaklaidžių pypkės pramušinėja srove į korpusą? ar ta legendinė užvedimo ritė di kasetė" ar kas gali būti ? lauksiu pagalbos
9-5 B235e B/D trūkčioja/help
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 53
- Užsiregistravo: 2013 Rgs 03, 08:49
- Miestas: Vilnius
9-5 B235e B/D trūkčioja/help
Saab 9-5 MY02 2.3t Linear LPG
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: 9-5 B235e B/D trūkčioja/help
Butu gerai suzinoti kokias klaidas rodo.
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 53
- Užsiregistravo: 2013 Rgs 03, 08:49
- Miestas: Vilnius
Re: 9-5 B235e B/D trūkčioja/help
keliausiu jungti prie kompo, bus aiškiau.
Saab 9-5 MY02 2.3t Linear LPG
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: 9-5 B235e B/D trūkčioja/help
Kaip dažniausiai būna nujaučiu problemą dujų mišinyje.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: 9-5 B235e B/D trūkčioja/help
Na dujininkais patiket turbut zmogui lengviau, negu atsikratyti 500 EUR, ar 100+ uz deveta pypkiu kasete
P.S. norint atmesti problemas su dujom reiktu nuresetinti adaptacijas, isemus ECU saugikli, ir pasivazineti kelias dienas benzinu. butu paprasciau ir pigiau testi diagnostikas.
P.S. norint atmesti problemas su dujom reiktu nuresetinti adaptacijas, isemus ECU saugikli, ir pasivazineti kelias dienas benzinu. butu paprasciau ir pigiau testi diagnostikas.
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 56
- Užsiregistravo: 2014 Geg 27, 20:48
- Miestas: Jonava
- Contact:
Re: 9-5 B235e B/D trūkčioja/help
99.9% dėl dujų yra kad reduktorius nespėja išgarinti kol šaltas reikiamo kiekio, išilus viskas susitvarko spėju, o dėl benzino jei tas pats vačia jau klausimas kodėl.
Saab 9-3 aero 2.0T
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: 9-5 B235e B/D trūkčioja/help
Jeigu viskas tvarkingai sureguliuota/sudeta ir nespetu isgarinti - mestu ant benzino, perdaug nukritus slegiui duju.
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 56
- Užsiregistravo: 2014 Geg 27, 20:48
- Miestas: Jonava
- Contact:
Re: 9-5 B235e B/D trūkčioja/help
Esme kad ir pas mane ta pati bėda, tik 9-3SS pas manę, tik persijungus dujom vasara dar 1-2km, žiema 2-4km negali spaust dugno, nes tamposi, perjungus benziną dirba idealiai, jei nespaudžiant dugno, tai ir ant duju dirba labai gerai, bet jei duodi gazo tamposi, purtosi ir pradeda mirksėti "check engine" ir įdomus dalykas kad dujų įranga nepermeta ant benzino jei yra pakankamai dujų, nesvarbu kad nespėja dujų išgarinti.
Saab 9-3 aero 2.0T
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: 9-5 B235e B/D trūkčioja/help
o kaip ta isgarinima jus matuojat, kad diagnozem uzsiimat? Nusiimat slanga ir tikrinat? Neuztenka duju - privalo jungt benzina, o ne vaziuot oru, kokie dar truksta-netruksta, tamposi-springsta...
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: 9-5 B235e B/D trūkčioja/help
Prie ko tas trionikas, jei "tobula" duju iranga jam "pisa" prota kad benzino papuola i degimo kamera kaip priklausytu, o duju nepila? Ka jis padarys, pats pribezdes tu duju?
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: 9-5 B235e B/D trūkčioja/help
Apsisiks greiciau, pas ji galimybes ribotos, ypac kai ta fignia po kapotu jam pasakoja kad viskas gerai ir daro ka nori...
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: 9-5 B235e B/D trūkčioja/help
Yra toks dalykas, kaip LTFT. Jei dujos labai užliesintos ir LTFT pasieks ribą, kai nebėra kur reguliuoti išmes check engine ir jokiais knock mapais nesivadovaus. Neįsivaizduoju, kas turi būti, kad ramiai važiuojant ant dujų detonuotų. O minant tapkę ECU į lamdą nekreipia dėmesio. Kaip minėjo romask, pirmiausiai reikia nuresetinti ECU ir tada žiūrėti ar liko ta pati bėda. Jei ne, vadinasi problema adaptacijoje. Jei lieka tada reikia sliekų kitur ieškoti.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 56
- Užsiregistravo: 2014 Geg 27, 20:48
- Miestas: Jonava
- Contact:
Re: 9-5 B235e B/D trūkčioja/help
Esmė tokia, kad reduktorius garina dujas praleisdamas jas pro savo membranas, dažniausiai reguliuojama kad dujos persijungia kai antifryzas įkaista iki apie 30% temperatūros ir to turėtu pakakti išgarinti dujoms, to ir pakanka važiuojant silpnesniais varikliais ir tais pačiais turbininiais važiuojant ramiai, bet spustelint gazą dugną per reduktoriu eina vis dar per vėsus antifryzas ir toks kiekis dujų tiesiog nespėja būti išgarintas, pakaitus varikliui dar truputi antifryzo temperatūros pradeda pakakti išgarinti reikiama kieki dujų ir problema išnyksta. Checkas mirksi kai dujų kiekis per mažas dėl to kad atsiranda missfire... O dėl persijungimo iš dujų į benziną programuojant galima pasirinkt ar persijunginės ar ne. Problemos sprendimas galingesnis reduktorius arba apie 10 ar daugiau laipsnių pakelta dujų įsijungimo temperatūra. Bet kai dėjo dujas dujininkai jas dėjo nepagalvoja apie tai kad čia turbininis variklis, o aklai pasižiūrėjo 2litrai... turi užtekt... Visgi nėra daug dujininkų kurie įsivaizduoja kiek skiriasi reduktoriaus apkrova važiuojant ramiai ir spustelint apsukas dugnais kol reduktorius yra įkaitęs tik iki temperatūros kurioje dujos persijungia, o ir programuodami jie turi labai trumpa laiko tarpa kad pamatytu kas darosi, nes pradžioj žiūri ar dirba laisvom, ar niekur neleidžia, o kai ateiną laikas žiūrėt viso apsukų diapazono darbą, variklis jau būna įkaitęs...
P.S. Tikiuosi pakankamai aiškiai išdėsčiau kas ir kaip.
P.P.S. Dėl matavimo jei domina parašyk privatą aš tau parašysiu kaip daėjau tokios išvados, nes čia labai daug išsiplėst reiktų.
P.P.P.S. O dėl tobulos, tobulų nėra dujų įrangų, yra veikiančios blogai, patenkinamai, pakankamai gerai (normaliai), ir labai gerai. Ai dar yra neveikiančios.
P.S. Tikiuosi pakankamai aiškiai išdėsčiau kas ir kaip.
P.P.S. Dėl matavimo jei domina parašyk privatą aš tau parašysiu kaip daėjau tokios išvados, nes čia labai daug išsiplėst reiktų.
P.P.P.S. O dėl tobulos, tobulų nėra dujų įrangų, yra veikiančios blogai, patenkinamai, pakankamai gerai (normaliai), ir labai gerai. Ai dar yra neveikiančios.
Saab 9-3 aero 2.0T
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių