Kanterio SAAB 9-5 2006Aero
Parašytas: 2015 Sau 01, 10:53
Sveiki,
Prisijungiu prie Jūsų forumo su savo saabuku.
Saab'ais susimomėjau prieš metus, turėjau visą pulką visokiausio plauko automobilių, vokiškų, japoniškų, prancūziškų ir sugalvojau išbandyti ir švedišką.
Paieškos ilgai netruko, svarsčiau tarp volvo v70 ir saab 9-5 universalo, išėjo taip, kad įsigijau sedaną dyzelį (TiD 3.0)
Prieš pirkdamas prisiskaičiau begales blogų atsiliepimų apie trilitrius dyzelius, kadangi tuo metu važinėjau nemažai (per metus nuriedėjau 60 tūkst km.), žiūrėjau tik į dyzelinius.
Išbandžiau nemažai 2.2 dyzeliukų, bet atsisėdus į "trilitrį" likau švelniai tariant sužavėtas..
Taigi įsigijau SAAB 9-5 TiD 2002 Arc
Automobilis buvo labai geros būklės, važinėtas Lietuvoje, tačiau prižiūrėtas ir išlaikytas.
Kaip jau minėjau, per nepilnus metus su juo prasukau apie 60 tūkstančių km. Tfu tfu tfu bet neturėjau jokių rimtų problemų (buvo užsikirtus bagažinė, pasibaigęs generatorius, kaladėlės ir visi einamieji aptarnavimai).
Gyvenimui pasisukus šiek tiek kitu kampu, baigiau savo tolimas keliones, užsimaniau išbandyti taip visų išgirtą 2.3 Aero, ieškojau, ieškojau, ir deja neradau nieko tokio kas atitiktų mano kišenę ir nekeltų didelių klausimų. Nuo 2002-2005 modelio perėjau prie modelio nuo 2006 m. kainos nedžiugino, pasirinkimas labai skurdus.
Išvažinėjus Lietuvėlę, apžiūrėjus visokiausių autmobilių (net ir 9-3 jau buvau pradėjęs ieškoti) visai netyčia apsilankiau visiems gerai žinomoje firmoje Vilniuje, Ukmergės gatvėje.
O gi ten stovi visas pavargęs Aero 2006 universalas, tuščias tuščias kaip koks Linear ar Arc.. Pavargęs pavargęs kaip koks dvidešimtmetis senukas, bet Aero
Taigi ilgai derinęs kainą, kelis kartus apžiūrėjęs supratau, kad už tokią kainą tikrai nieko greitu metu nerasiu, reikia imti ir prisikelti šį automobilį įdomiam gyvenimui.
Kadangi man labai svarbu yra automobilio saugumas, susitaikiau su jo prasta būkle ir žinodamas, kad tikrai turėsiu automobilį nesuklijuotą iš kelių, neskendusį ir su visom dar esančiom oro pagalvėm nusidėrėjęs man tinkamą pinigų sumą nusipirkau savo antrąjį Saabą
Saabas šiai dienai turi begalę trūkumų, (kaip kad mėlyną dūmą rytais, rūdis, visą subraižytą kėbulą) bet manau man pavyks iš jo padaryti gerą ir gražų automobilį.
Artimiausiu metu planuoju lupti lauk ir restauruoti turbiną, sutvarkyti visus smulkius techninius dalykus, po to seks rudžiū šalinimas ir kėbulo poliravimas.
Dar vėliau bandysiu papildyti kompelktaciją tokiais dalykais kaip šildomom sėdynėm, dėl kažkokių priežasčių išluptais priešrūkinaiis ir t.t.
Nuotraukas įdėsiu vos pasitaisius oram ir nusiplovus lėktuvą.
Ačiū už dėmesį
Prisijungiu prie Jūsų forumo su savo saabuku.
Saab'ais susimomėjau prieš metus, turėjau visą pulką visokiausio plauko automobilių, vokiškų, japoniškų, prancūziškų ir sugalvojau išbandyti ir švedišką.
Paieškos ilgai netruko, svarsčiau tarp volvo v70 ir saab 9-5 universalo, išėjo taip, kad įsigijau sedaną dyzelį (TiD 3.0)
Prieš pirkdamas prisiskaičiau begales blogų atsiliepimų apie trilitrius dyzelius, kadangi tuo metu važinėjau nemažai (per metus nuriedėjau 60 tūkst km.), žiūrėjau tik į dyzelinius.
Išbandžiau nemažai 2.2 dyzeliukų, bet atsisėdus į "trilitrį" likau švelniai tariant sužavėtas..
Taigi įsigijau SAAB 9-5 TiD 2002 Arc
Automobilis buvo labai geros būklės, važinėtas Lietuvoje, tačiau prižiūrėtas ir išlaikytas.
Kaip jau minėjau, per nepilnus metus su juo prasukau apie 60 tūkstančių km. Tfu tfu tfu bet neturėjau jokių rimtų problemų (buvo užsikirtus bagažinė, pasibaigęs generatorius, kaladėlės ir visi einamieji aptarnavimai).
Gyvenimui pasisukus šiek tiek kitu kampu, baigiau savo tolimas keliones, užsimaniau išbandyti taip visų išgirtą 2.3 Aero, ieškojau, ieškojau, ir deja neradau nieko tokio kas atitiktų mano kišenę ir nekeltų didelių klausimų. Nuo 2002-2005 modelio perėjau prie modelio nuo 2006 m. kainos nedžiugino, pasirinkimas labai skurdus.
Išvažinėjus Lietuvėlę, apžiūrėjus visokiausių autmobilių (net ir 9-3 jau buvau pradėjęs ieškoti) visai netyčia apsilankiau visiems gerai žinomoje firmoje Vilniuje, Ukmergės gatvėje.
O gi ten stovi visas pavargęs Aero 2006 universalas, tuščias tuščias kaip koks Linear ar Arc.. Pavargęs pavargęs kaip koks dvidešimtmetis senukas, bet Aero
Taigi ilgai derinęs kainą, kelis kartus apžiūrėjęs supratau, kad už tokią kainą tikrai nieko greitu metu nerasiu, reikia imti ir prisikelti šį automobilį įdomiam gyvenimui.
Kadangi man labai svarbu yra automobilio saugumas, susitaikiau su jo prasta būkle ir žinodamas, kad tikrai turėsiu automobilį nesuklijuotą iš kelių, neskendusį ir su visom dar esančiom oro pagalvėm nusidėrėjęs man tinkamą pinigų sumą nusipirkau savo antrąjį Saabą
Saabas šiai dienai turi begalę trūkumų, (kaip kad mėlyną dūmą rytais, rūdis, visą subraižytą kėbulą) bet manau man pavyks iš jo padaryti gerą ir gražų automobilį.
Artimiausiu metu planuoju lupti lauk ir restauruoti turbiną, sutvarkyti visus smulkius techninius dalykus, po to seks rudžiū šalinimas ir kėbulo poliravimas.
Dar vėliau bandysiu papildyti kompelktaciją tokiais dalykais kaip šildomom sėdynėm, dėl kažkokių priežasčių išluptais priešrūkinaiis ir t.t.
Nuotraukas įdėsiu vos pasitaisius oram ir nusiplovus lėktuvą.
Ačiū už dėmesį