SAAB 2L Turbo 136 KW, 9-3 Convertible 1999 m.
Parašytas: 2014 Spa 16, 15:33
Uzvedziau sita tema ne su tikslu pasigirti apie savo automobili - o tiesiog fiksuoti pakeitimus
Isigyjau Saab'a 1999 metu p kankamai neblogam stovyje, lik labai nudraskytas visas
Laukia didelis projektas ji prikelti...
Todel sioje temoje bandysiu viska fiksuoti kad pats prisiminciau ir jus galetumet pavepsoti
taigi...
Nupirktas Saab 9-3 2L Turbo 136 KW, automatas, kabrioletas 1999 metu.
Pirmas ispudis neblogas - automobilis gyvas, galima padaryti is jo automobili
Kadangi darbo nebijau, o ir rankos lyg "normaliai droztos" ... pradejau as ji restauruoti...
labai gaila, kad laiko nelabai galiu daug tam skirti, bet .... kaip nors...
Pirmiausia ka padariau supyliau plovikli i motora, po 500 km, pakeiciau tepalus ir supyliau RVS.
Kas nezino kas yra RVS issamiau cia: http://www.rvstechnologija.lt/
Ta darau jau turbut kokiam 5 savo automobiliui todel klausimai "kam visa tai?" nereikalingi.... Jei trumpai - tai sumazina mano kuro sanaudas panasiai apie 15-20 %.
o ypac palengvina variklio kurima ekstremaliomis salygomis - kai labai karsta +30 arba labai salta -25...
pakeistos padangos visos keturios vienodos - naudojant ilgameti vairuotoju patarima dejau auksto slegio padangas 195/65/16
slegis priklauso 3.3 atmosferos - bet patarimas naudoti ne daugiau 3. Automobilio kietumas liko toks pats, padangos susiaurejo 5 cm kas nesa kuro ekonomija dar 5% kuro ant 100 km. Kadangi ratai lieti nelabai ir matosi ant ju kad padangos siauresnes,
pavarinejus ilgai stovejusi senuka uzstrigo termostatas naturalu....
Isploviau visa ausinimo sistema, pakeiciau termostata i nauja kartu su nauju ausinimo skysciu - darbas nesudetingas - apsejau be serviso pagalbos
Besiruosiant lietingam sezonui - nuspresta restauruoti stoga...
Stogas buvo nukeltas ir apdorotas is abieju pusiu.
Is vidaus ispurskiau plona sluoksni purskiamos gumos - suliejo visus medziagos griovelius ir apsitempe guma...
o is virsaus apdorojau purskalu su nano technologijom...
ir stai atejus lietingam periodui stogas atrodo taip:
nieks niekur neleidzia ir net nedreksta
vidinis stogas (barchatinis) buvo toks nusnerkstas, kad net prireike kercherio kad ji atplauti... Beplaunant biski aisku buvo baisoka kad didele srove neiplestu stogo medziagos, bet viskas atsiplove puikiai ir niekur neplyso - stogas kaip naujas!
priekinis stiklas apdorotas nano technologija visada svarus - net ir per pliurza
Nepatinko kaip veikia peciukas
Saabu peciuko sistema labai jau sudetingai isspesta, kitu automobiliu daug paprastesne - todel ir bedos su juo...
Oro srauto reguliatorius taip sunkiai sukinejasi kad galima ne tik svirti, bet ir atsuktuva nulauzti
teko ardyti....
suteptos visos slankiojancios dalys, pakeista suluzusi detale (beje kolegos jei jums uzstrigo peciuko oro srauto rankenele - nesukite per jega, ten viduj tokia kryzme stovi - ji tiesiog uzstringa ir luzta per puse... teks daug ardyti kad pakeisti ja)
peciukas surinktas, oro srautai vaiksto gerai, bet tikrinti teko su atsuktuvu svirtele nuluzusi pas mane...
nupirktas naujas vairo ziedas, valdymas ant vairo veikia, signalas veikia - super
jau pravaziuota 1000 km...
teko pakeisti stabdziu diskus (musa per pedala) - nutekinom, paruosem ir... kadangi kazkada teko paciam nuimineti prikepusius saabo diskus - tai kreipiausi i servisa, jie ten greit nuvibravo senus su vibratorium...
Dabar stabdo puikiai, nieks nevibruoja, per pedalus nemusa...
dapildytas skystis i stogo siurbli
Keiciam radijatoriu i nauja
Sutvarkytas priekinis buferis. Faru valytuvai panaikinti.... nera valytuvu ner prie ko kabinetis technikinej
Surasti nauji halogenai ir groteles. vidurines neradau tai padariau is atliekamos radijatoriaus groteliu
plaunames po murzinu remontu
vyksta poliravimas
....bus dar...
Isigyjau Saab'a 1999 metu p kankamai neblogam stovyje, lik labai nudraskytas visas
Laukia didelis projektas ji prikelti...
Todel sioje temoje bandysiu viska fiksuoti kad pats prisiminciau ir jus galetumet pavepsoti
taigi...
Nupirktas Saab 9-3 2L Turbo 136 KW, automatas, kabrioletas 1999 metu.
Pirmas ispudis neblogas - automobilis gyvas, galima padaryti is jo automobili
Kadangi darbo nebijau, o ir rankos lyg "normaliai droztos" ... pradejau as ji restauruoti...
labai gaila, kad laiko nelabai galiu daug tam skirti, bet .... kaip nors...
Pirmiausia ka padariau supyliau plovikli i motora, po 500 km, pakeiciau tepalus ir supyliau RVS.
Kas nezino kas yra RVS issamiau cia: http://www.rvstechnologija.lt/
Ta darau jau turbut kokiam 5 savo automobiliui todel klausimai "kam visa tai?" nereikalingi.... Jei trumpai - tai sumazina mano kuro sanaudas panasiai apie 15-20 %.
o ypac palengvina variklio kurima ekstremaliomis salygomis - kai labai karsta +30 arba labai salta -25...
pakeistos padangos visos keturios vienodos - naudojant ilgameti vairuotoju patarima dejau auksto slegio padangas 195/65/16
slegis priklauso 3.3 atmosferos - bet patarimas naudoti ne daugiau 3. Automobilio kietumas liko toks pats, padangos susiaurejo 5 cm kas nesa kuro ekonomija dar 5% kuro ant 100 km. Kadangi ratai lieti nelabai ir matosi ant ju kad padangos siauresnes,
pavarinejus ilgai stovejusi senuka uzstrigo termostatas naturalu....
Isploviau visa ausinimo sistema, pakeiciau termostata i nauja kartu su nauju ausinimo skysciu - darbas nesudetingas - apsejau be serviso pagalbos
Besiruosiant lietingam sezonui - nuspresta restauruoti stoga...
Stogas buvo nukeltas ir apdorotas is abieju pusiu.
Is vidaus ispurskiau plona sluoksni purskiamos gumos - suliejo visus medziagos griovelius ir apsitempe guma...
o is virsaus apdorojau purskalu su nano technologijom...
ir stai atejus lietingam periodui stogas atrodo taip:
nieks niekur neleidzia ir net nedreksta
vidinis stogas (barchatinis) buvo toks nusnerkstas, kad net prireike kercherio kad ji atplauti... Beplaunant biski aisku buvo baisoka kad didele srove neiplestu stogo medziagos, bet viskas atsiplove puikiai ir niekur neplyso - stogas kaip naujas!
priekinis stiklas apdorotas nano technologija visada svarus - net ir per pliurza
Nepatinko kaip veikia peciukas
Saabu peciuko sistema labai jau sudetingai isspesta, kitu automobiliu daug paprastesne - todel ir bedos su juo...
Oro srauto reguliatorius taip sunkiai sukinejasi kad galima ne tik svirti, bet ir atsuktuva nulauzti
teko ardyti....
suteptos visos slankiojancios dalys, pakeista suluzusi detale (beje kolegos jei jums uzstrigo peciuko oro srauto rankenele - nesukite per jega, ten viduj tokia kryzme stovi - ji tiesiog uzstringa ir luzta per puse... teks daug ardyti kad pakeisti ja)
peciukas surinktas, oro srautai vaiksto gerai, bet tikrinti teko su atsuktuvu svirtele nuluzusi pas mane...
nupirktas naujas vairo ziedas, valdymas ant vairo veikia, signalas veikia - super
jau pravaziuota 1000 km...
teko pakeisti stabdziu diskus (musa per pedala) - nutekinom, paruosem ir... kadangi kazkada teko paciam nuimineti prikepusius saabo diskus - tai kreipiausi i servisa, jie ten greit nuvibravo senus su vibratorium...
Dabar stabdo puikiai, nieks nevibruoja, per pedalus nemusa...
dapildytas skystis i stogo siurbli
Keiciam radijatoriu i nauja
Sutvarkytas priekinis buferis. Faru valytuvai panaikinti.... nera valytuvu ner prie ko kabinetis technikinej
Surasti nauji halogenai ir groteles. vidurines neradau tai padariau is atliekamos radijatoriaus groteliu
plaunames po murzinu remontu
vyksta poliravimas
....bus dar...