Remigijaus 9-5 Aero
Parašytas: 2014 Spa 09, 20:36
Sveiki,
Nusprendžiau parodyti ir aš savo saabą, MY00 Saab 9-5 Aero.
Jau gana senai planavau pirkti 9-5 ir norėjau aero versijos. Buvo pirmenybė mechaninėms. Mašina atvykusi iš Danijos, Lietuvoje aš pirmasis savininkas. Prieš pirkimą apžiūrėti dar trys variantai, tiesa vienas iš jų ne aero, o vector MY02.
Plačiau apie pačią mašiną:
Surasta neblogos komplektacijos, ventiliuojamos/šildomos sėdynės, harman/kardon garso aparatūra, nerūkoma versija, nėra liuko.
Perkant mačiau, kad išmetimas nestandartinis. Pasidomėta šiek tiek plačiau apie tai, išmetimas darytas BSR firmos, uždėti ALU56 ratai.
Toliau buvo pats smagumas:
Iš karto po pirkimo keičiausi tepalus ir pasivažinėjus pastebėjau kad smarkiai degina tepalus. Po ~600Km dingo litras, t.y visa norma. Atsirado ir balti dūmai. Prie to pačio turbina pradėjo rėkaut, tai buvo ardoma ir tikėjausi kad su ja ir bus bėdos. Išardžius ir nuvežus restauracijai (visgi jos prireikė, nes nesukėlė pilnai slėgio). Buvo ardomas pats variklis. Keisti žiedai, vožtuvų gumytės, indėklai, vandens pompa, grandinės, žvakės, prie to pačio ir sankaba, nes buvo jau į pabaigą. Žodžiu atliktas toks remontas, nes vis gi nusprendžiau eiti šituo keliu ir buvau nusiteikęs gražiai sumai )
Panašu, kad prieš pardavimą buvo pripilta kažkokio medaus. Nors apžiūrint ir pasivažinėjus viskas atrodė gerai, dar tą pačią dieną ir praeita tech. apžiūra. Bet kokiu atveju, dabar vis tiek pirkčiau tokį pat modelį.
Keletas foto:
Padaryti keli darbai, įdėta medžio apdaila, keistas salono filtras ir žieminis apavas
Nusprendžiau parodyti ir aš savo saabą, MY00 Saab 9-5 Aero.
Jau gana senai planavau pirkti 9-5 ir norėjau aero versijos. Buvo pirmenybė mechaninėms. Mašina atvykusi iš Danijos, Lietuvoje aš pirmasis savininkas. Prieš pirkimą apžiūrėti dar trys variantai, tiesa vienas iš jų ne aero, o vector MY02.
Plačiau apie pačią mašiną:
Surasta neblogos komplektacijos, ventiliuojamos/šildomos sėdynės, harman/kardon garso aparatūra, nerūkoma versija, nėra liuko.
Perkant mačiau, kad išmetimas nestandartinis. Pasidomėta šiek tiek plačiau apie tai, išmetimas darytas BSR firmos, uždėti ALU56 ratai.
Toliau buvo pats smagumas:
Iš karto po pirkimo keičiausi tepalus ir pasivažinėjus pastebėjau kad smarkiai degina tepalus. Po ~600Km dingo litras, t.y visa norma. Atsirado ir balti dūmai. Prie to pačio turbina pradėjo rėkaut, tai buvo ardoma ir tikėjausi kad su ja ir bus bėdos. Išardžius ir nuvežus restauracijai (visgi jos prireikė, nes nesukėlė pilnai slėgio). Buvo ardomas pats variklis. Keisti žiedai, vožtuvų gumytės, indėklai, vandens pompa, grandinės, žvakės, prie to pačio ir sankaba, nes buvo jau į pabaigą. Žodžiu atliktas toks remontas, nes vis gi nusprendžiau eiti šituo keliu ir buvau nusiteikęs gražiai sumai )
Panašu, kad prieš pardavimą buvo pripilta kažkokio medaus. Nors apžiūrint ir pasivažinėjus viskas atrodė gerai, dar tą pačią dieną ir praeita tech. apžiūra. Bet kokiu atveju, dabar vis tiek pirkčiau tokį pat modelį.
Keletas foto:
Padaryti keli darbai, įdėta medžio apdaila, keistas salono filtras ir žieminis apavas