Puslapis 28

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2014 Rgs 20, 18:34
Romeo
Kaip surišti susidariusį garą galvutėje ir riebų mišinį dėl to vožtuvo sugedimo? Kai tas vožtuvas sugenda tai, mano supratimu, bėda tik viena: visas slėgis, kurį sukelia turbina įsiurbimo kolektoriuje papuola ir po galvutės dangteliu. Prapūtimas galimas tik dangtelio tarpinės, manau. Ir ar tikrai tas dialektrinis tepalas svarbus? Nes per 5 metus kiek turiu Saab`ą nei karto netepiau jokio tepalo keisdamas žvakes. O keičiu, vidutiniškai, kas pusę metų. Nu ir dar veikia DI:-)

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2014 Rgs 20, 20:17
Daivanas
Romeo rašė:Kaip surišti susidariusį garą galvutėje ir riebų mišinį dėl to vožtuvo sugedimo? Kai tas vožtuvas sugenda tai, mano supratimu, bėda tik viena: visas slėgis, kurį sukelia turbina įsiurbimo kolektoriuje papuola ir po galvutės dangteliu. Prapūtimas galimas tik dangtelio tarpinės, manau. Ir ar tikrai tas dialektrinis tepalas svarbus? Nes per 5 metus kiek turiu Saab`ą nei karto netepiau jokio tepalo keisdamas žvakes. O keičiu, vidutiniškai, kas pusę metų. Nu ir dar veikia DI:-)


Pacituosiu iš vieno puslapio manau suprasi: "A restricted or plugged PCV valve cannot pull moisture and blowby vapors out of the crankcase. This can cause engine-damaging sludge to form, and a backup of pressure that may force oil to leak past gaskets and seals. The loss of airflow through the valve can also cause the air/fuel mixture to run richer than normal, increasing fuel consumption and emissions. The same thing can happen if the pintle inside the PCV valve sticks shut. A PCV valve that flows too much air will lean the air/fuel mixture, while one that flows too little will richen the mixture and increase the risk of sludge buildup in the crankcase."

Mano atveju tai tepala truputi paleido per tarpine, bet lyg susitvarkė dabar, dėl sąnaudu dar reikės pažiūrėt bet kažkodėl atrodo kad padidėjo jos..
O tas dielektrinis tepalas tai nežinau jeigu nori kad ilgiau tarnautu DI tai tada tepi, jeigu dzin tai netepi. Pvz. kai perki nauja kasete bent poroj užsienio parduotuvių tai jeigu nepatepi tuo tepalu tai prarandi garantiją. Kažkaip geriau darysiu kaip reikia ir nepagailėsiu tu 7 litų, negu sutrumpinsiu kasetės tarnavimo laiką.

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2014 Rgs 20, 20:46
Rudik
Daivanas rašė:.... Kažkaip geriau darysiu kaip reikia.....


Molodec :)

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2014 Rgs 21, 16:37
Romeo
Daivanas rašė:Pacituosiu iš vieno puslapio manau suprasi: "A restricted or plugged PCV valve cannot pull moisture and blowby vapors out of the crankcase. This can cause engine-damaging sludge to form, and a backup of pressure that may force oil to leak past gaskets and seals. The loss of airflow through the valve can also cause the air/fuel mixture to run richer than normal, increasing fuel consumption and emissions. The same thing can happen if the pintle inside the PCV valve sticks shut. A PCV valve that flows too much air will lean the air/fuel mixture, while one that flows too little will richen the mixture and increase the risk of sludge buildup in the crankcase."

O pas turbo NG900 oro srauto matuoklė ar map sensorius? Jei pastarasis tai aš vis tiek nesuprantu iš kur tas riebesnis mišinys :roll:
Daivanas rašė:O tas dielektrinis tepalas tai nežinau jeigu nori kad ilgiau tarnautu DI tai tada tepi, jeigu dzin tai netepi. Pvz. kai perki nauja kasete bent poroj užsienio parduotuvių tai jeigu nepatepi tuo tepalu tai prarandi garantiją. Kažkaip geriau darysiu kaip reikia ir nepagailėsiu tu 7 litų, negu sutrumpinsiu kasetės tarnavimo laiką.

Kad keletas parduotuvių neduoda garantijos, jei nepatepi tuo tepalu, tai nerodiklis. Nepaslaptis, jog yra kontorų, kurios tyčia stengiasi apsunkinti garantijos galiojimą:-) Kasetės tokiu atveju turėtų būti pardavinėjamos kartu su tuo tepalu. Pavyzdžiui, perkant naują granatą tepalas būna komplekte, nes jis būtinas :) Aš vadovaujuosi Haynes manualu ir ten neradau kad būtų parašyta, jog keičiant žvakes reikia ir to tepalo. Dėl to ir gilinuosi ar jis tikrai toks svarbus, ar čia tik sliekų ieškojimas su...ėje. Manau, daug svarbesnis faktorius DI ilgaamžiškumui - keisti laiku žvakes ir nemėtyti spyruoklių esančių pypkių viduje:-)

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2014 Rgs 21, 21:37
Daivanas
Map sensorius, nežinau taip rašo, esmė vistiek, kad užsikišes ir neveikiantis vožtuvas prie gero neprives nėr čia ir ką diskutuot..

O su tais Haynes manualais tai irgi pridaryta nesamonių saabcentral skaičiau, kad jie rekomenduoja berods Boshines žvakes nors turi eit NGK ir dar ten neatitikimų kokių, tad pasitikėt aklai irgi negalima.. Dėl tepalo tai didžiuosiuose užsienio forumuose visur beveik jį rekomenduoja tai turbūt ne bereikalo, faktas kad tikrai nepablogina jis nieko, o gerai izoliuoja kibirkštį.. Faktorių kasetės ilgaamžiškumo gali būti daug, viskas iš smulkmenų ir susideda.. Gal ir be to tepalo puikiai tarnautų, bet kadangi ta kasetė kainuoja nemažai o to tepalo už 7 litus užteks kokiem 20 žvakių keitimų tai žinai.. :)

Parašytas: 2014 Rgs 21, 22:39
Dancius
Pas 900 map sensorius, zvakes pas auto buvo keistos su tepalais,pats naujas pirkau ir susukau neverzdamas, o del voztuvelio geriu buciau dares bolt mod nes neaisku kiek tas laikys

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2014 Rgs 22, 18:54
Daivanas
Jos buvo kažkuo dar lyg suteptos patys srėgiai tai gal ir gavosi dėl to kad truputi per daug užsiveržė, nes šiaip sausas sukt rašo, tikrai reikėjo normaliai jėgos kad atsukt gal kad pietų nevalges buvau :) Tai jis ten pigus yra 15lt ar kiek o laiko tai jie nemažai lyg, nebėda ir nauja bus nusipirkt jei ka.. o kas ten per bolt modas gal plačiau galima?

Dabar va pagrindinis kaip ir trūkumas reik surast ta dūminimo priežastį, dar pats pasiknisiu ir poto vistiek važiuosiu į Grifiną kurią dieną reiks ta vadinama kelma amortiko keist gal prie to pačio kažka atrasim. Šiaip normaliai važinėju pradžioj išvis nedūmina, poto pvz. važiuoji kokia 20km pravarai prieš posūkį staigiau stabdai antra bėgį įsimeti ir pareina dūmu iš galo.. Na ar šiaip būna sankryžoj kokioj sustoji pareina dūmelis.. Kvapas tai nežinau kaip benzino ir tepalo, atrodo kad nespėtų sudegint arba riebų mišinį varytu ir sąnaudos kad ir ramiai važinėjant išaugusios. Nei antifrizo nei tepalų lyg neryja.

Ir gal kas žinos kas čia per šlanga ir kokia funkciją ji atlieką? per wis žėjau bet kažkaip nedasikasiau kas čia per dalis.. Ji nueina į niekur, galas atrodo kaip nutrauktas.. Išeina ji čia iš vairuotojo pusės sparno, šalia aušinimo skysčio bakelio..
Paveikslėlis

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2014 Rgs 23, 08:33
Romeo
O kaip turbinos būklė? Dūmas gali dėl jos kaltės atsirasti. Žinoma, melsvas.

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2014 Rgs 23, 09:30
Daivanas
Turbina kaip Dancius yra sakes restauruota prieš kažkiek tai laiko. Dūmas daugiau į baltumą bent jau man per veidrodėlį atrodo, na ir kai kieme pastatinėjau irgi daugiau į baltą panašesnis buvo..

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2014 Rgs 24, 12:40
Dancius
Daivanas rašė:Turbina kaip Dancius yra sakes restauruota prieš kažkiek tai laiko. Dūmas daugiau į baltumą bent jau man per veidrodėlį atrodo, na ir kai kieme pastatinėjau irgi daugiau į baltą panašesnis buvo..

Turbina buvo restauruota ir motoras keistas akropoli dar pries man nuperkant auto,senajam motorui grandinė buvo nušokus. Cia ne lempu buves apiplovimas? daba jau sunku atgamint .

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2014 Rgs 24, 14:09
Daivanas
Jo greičiausiai lempų ir bus, kitoj temoj irgi forumiečiai ta patį sakė :) na ka ryt kelionė šiokia tokia nusimato pastebėsiu aš ta dūmą gal pavyks ir pafotkint..

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2014 Rgs 24, 21:24
Dancius
Daivanas rašė:Jo greičiausiai lempų ir bus, kitoj temoj irgi forumiečiai ta patį sakė :) na ka ryt kelionė šiokia tokia nusimato pastebėsiu aš ta dūmą gal pavyks ir pafotkint..

kai gerai pergazuoji is ismetimo nesitasko vanduo?

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2014 Rgs 25, 06:22
Povilas
Gerai pergazavus iš visų automobilių išmetimo taškosi vanduo :) Kuras degdamas virsta į CO2 ir H2O, vandens garai atvėsdami kondensuojasi duslintuve ir jo bakeliuose, o užmynus tapkę pasitaško laukan.

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2014 Rgs 25, 06:40
Dancius
Povilas rašė:Gerai pergazavus iš visų automobilių išmetimo taškosi vanduo :) Kuras degdamas virsta į CO2 ir H2O, vandens garai atvėsdami kondensuojasi duslintuve ir jo bakeliuose, o užmynus tapkę pasitaško laukan.

Tai ziurint kiek to vandens, dar mintis kilo, o kaip su tepalo deginimu? man lyg nedegino, bet paprastai pyldavau 5w40 paskutini kart supyltas elf 5w30 su tais paciais dar vazineji ?

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2014 Rgs 25, 06:56
aurissan
Povilas rašė:Gerai pergazavus iš visų automobilių išmetimo taškosi vanduo :)
Tas išrastas stebūklas ant benzininių variklių vadinasi EGR. Ir jokio vandens iš dusliaus. Dalis deginių grąžinimo į įsiurbimo kolektorių padeda nesusidaryti vandens garams.