Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Laukiam gražių aprašymų ir fotografijų
Vartotojo avataras
Povilas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 148
Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
Miestas: Kaunas

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Povilas » 2014 Rgs 25, 07:14

Taip, pamiršau EGR. Bet ant 2.0t 900NG jo nėra :) Pvz. pas mane degant spiritui vandens garų kiekis susidaro žymiai didesnis kiekis nei su benzinu, tai šaltu oru pastovėjus sankryžoje ir nuo jos startavus, per veidrodėlius iš paskos važiuojančių mašinų beveik nesimato :twisted:
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2014 Rgs 25, 21:30

Dancius rašė:Tai ziurint kiek to vandens, dar mintis kilo, o kaip su tepalo deginimu? man lyg nedegino, bet paprastai pyldavau 5w40 paskutini kart supyltas elf 5w30 su tais paciais dar vazineji ?


Tepalo nedegina lyg ir.. kiek matavau tai per ta laika nuo gegužės tik viena karta vasaros pradžioj vos vos dapyliau ir viskas, kada patikrinu norma būna.. Važinėju dar su tais pačiais prieš žiema jau pasikeist jaučiu reiks.. Vandens tais vos būna kai pagazuoji tai čia natūraliai jaučiu tiek ir būna. Šiandien pats bandžiau filmuot bet vos dūmino ir video nuspaudžiau du kartus tai nieko beveik ir nenufilmavau, o poto dar vakare draugas truputi pagazavo, o aš filmavau gal vėliau įkelsiu video jeigu gavosi, nes dar pats neperžiūrėjau..

UPDATE: Pridedu video, na nekoks gavosi nes ir kamera prasta ir variklis vos šiltas tai mažai dūmina, šiaip daugiau būna ypač sakau kai sustoji staigiai prie kokios sankryžos pvz.. nors šiandien prasukau gal 70+km tai kažkaip nedūmino labai jau stipriai.. Jaučiu teks perfilmuot kai rimčiau atrodys..

Video Linkas
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Romeo » 2014 Rgs 26, 08:36

Daivanas rašė:
Dancius rašė:Tai ziurint kiek to vandens, dar mintis kilo, o kaip su tepalo deginimu? man lyg nedegino, bet paprastai pyldavau 5w40 paskutini kart supyltas elf 5w30 su tais paciais dar vazineji ?


Tepalo nedegina lyg ir.. kiek matavau tai per ta laika nuo gegužės tik viena karta vasaros pradžioj vos vos dapyliau ir viskas, kada patikrinu norma būna.. Važinėju dar su tais pačiais prieš žiema jau pasikeist jaučiu reiks.. Vandens tais vos būna kai pagazuoji tai čia natūraliai jaučiu tiek ir būna. Šiandien pats bandžiau filmuot bet vos dūmino ir video nuspaudžiau du kartus tai nieko beveik ir nenufilmavau, o poto dar vakare draugas truputi pagazavo, o aš filmavau gal vėliau įkelsiu video jeigu gavosi, nes dar pats neperžiūrėjau..

UPDATE: Pridedu video, na nekoks gavosi nes ir kamera prasta ir variklis vos šiltas tai mažai dūmina, šiaip daugiau būna ypač sakau kai sustoji staigiai prie kokios sankryžos pvz.. nors šiandien prasukau gal 70+km tai kažkaip nedūmino labai jau stipriai.. Jaučiu teks perfilmuot kai rimčiau atrodys..

Video Linkas


Žiūrint į video tai mačiau tik kondensato garus. Daugiau nieko. Dar toks variantas. Ar tik kartais nepadūmina po to kai ant bėgio važiuoji atleidęs gazą? Na, tarkim, sustojant. Nes man dabar tokie požymiai. Spausk kiek nori, dūmo nesimato, bet jei tik lėtėji ant bėgio numetęs koją nuo akseleratoriaus pedalo iš karto pasirodo dūmelis prie sankryžos sustojus. Tik kaip ir sakiau - melsvas. Užtat dabar, kol kas, lėtėju su laisvu bėgiu ir stabdžiais. Mano motoriukas laukia Aero jėgainės:-) Ir tokiu atveju tepalo nemažės. Nu nebent koks litras per 10 000 km.
Kad turbina restauruota - ne rodiklis. Netinkamai eksploatuojant arba neišsprendus priežasties dėl ko ji nulinko, galima labai greitai padėti į vietą vėl. Taip kad, kol nepaklibinsi ašelės apie turbinos būklę spręsti negalima (nors ir buvo restauruota).
O gal, tiesiog ten kondensato garai susidarę drėgnu oru ir be raikalo čia mes kažkokio gedimo ieškome :?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2014 Rgs 26, 09:14

Na aš taip visad važinėju ant bėgio, to laisvo nemetu, bet gali būt žinok. O tai ka čia reiškia tada kai ant to bėgio stabdai ir dūmai būna? čia reik prie sankryžų pačiam kažkaip mėgint pafilmuot arba drauga įdarbint kad iš paskos važinėtu ir filmuotu :D
Na matai man ir vasara prie +30 kai sausa tas pats buvo tai čia dėl oro jaučiu nelabai ka duoda.. O ta ašele tai pats jau turbūt nepažėčiau?
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė aurissan » 2014 Rgs 26, 09:42

Daivanas rašė:... man ir vasara prie +30 kai sausa tas pats buvo tai čia dėl oro jaučiu nelabai ka duoda...
Tada bus netvarkingas mišinys arba degimas. Panašu, kad metami degimo produktai. Dar kvapas kažką pasakytų.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Romeo » 2014 Rgs 26, 10:47

Daivanas rašė:O tai ka čia reiškia tada kai ant to bėgio stabdai ir dūmai būna?

Mano atveju tai turba nori pasikeisti:-)
Daivanas rašė:čia reik prie sankryžų pačiam kažkaip mėgint pafilmuot arba drauga įdarbint kad iš paskos važinėtu ir filmuotu :D
Na matai man ir vasara prie +30 kai sausa tas pats buvo tai čia dėl oro jaučiu nelabai ka duoda.. O ta ašele tai pats jau turbūt nepažėčiau?

Pala, o dujų nėra įmontuota?
Ašelę pasitikrinti labai paprasta tik su priėjimu berods pas 900 sudėtingiau.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2014 Rgs 26, 11:09

Kvapas tai nežinau kaip benzino ir tiek, gal vos vos ir tepalų būna kai labai jau daug išmeta, nors mieste ten sunku atskirt visokie autobusai ir kitų mašinų kai pilna aplink..
Dujų nėra. Gal kokia nuoroda kaip patikrint? prieičiau gal kažkaip manau prie tos turbinos nėra ji užgrūsta..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Dancius
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 321
Užsiregistravo: 2011 Rgp 20, 12:48
Miestas: Elektrenai

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Dancius » 2014 Rgs 26, 12:34

stovint pries auto ardai viska is kaires puses, asele turi kazkiek klibet, bet neatsimenu kaip. o is video ziurint tai viskas norma ten atrodo .
Romėns V6 24V
KAI MOTERIS IŠMOKS REMONTUOTI KELIUS TADA AŠ JAI VĖL LEISIU VAIRUOTI!!!
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Romeo » 2014 Rgs 26, 13:10

Ašelė negali visiškai turėti laisvumo išilgai. Aukštyn-žemyn ir į šonus minimaliai gali klibėti.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė aurissan » 2014 Rgs 26, 13:21

Klibėjimas tikrai bus, nes turba ne nauja. Svarbu sparnuotė neliestų korpuso.
Romeo rašė: ... man dabar tokie požymiai. Spausk kiek nori, dūmo nesimato, bet jei tik lėtėji ant bėgio numetęs koją nuo akseleratoriaus pedalo iš karto pasirodo dūmelis prie sankryžos sustojus. Tik kaip ir sakiau - melsvas. ...
Pas tave bus žiedai. Jei turbina, tai tepalas ant slėgio dūmina.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Romeo » 2014 Rgs 26, 17:59

aurissan rašė:Klibėjimas tikrai bus, nes turba ne nauja. Svarbu sparnuotė neliestų korpuso.
Romeo rašė: ... man dabar tokie požymiai. Spausk kiek nori, dūmo nesimato, bet jei tik lėtėji ant bėgio numetęs koją nuo akseleratoriaus pedalo iš karto pasirodo dūmelis prie sankryžos sustojus. Tik kaip ir sakiau - melsvas. ...
Pas tave bus žiedai. Jei turbina, tai tepalas ant slėgio dūmina.


Visgi manau kad turbina, nes jau vieną kartą taip buvo, kai turbina badavo dėl tepalo stygiaus užsikišus siurblio sieteliui. Be to, pro karštosios turbinos dalies sujungimą matosi tepalo prasisunkimas. Taigi, vienareikšmiškai nurašau turbinai visą bėdą. Ir ašelė išilgai kliba stipriai.

Be to, kai žiedams būna žopa apkraunant variklį dūmina stipriai. Turėjo draugas vieną egzempliorių vardu Honda:-)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2014 Rgs 26, 18:53

Kaip čia ta patarlė bėda po vieną nevaikšto :D po tu važinėjimų pastebėjau maža balute kieme, o šiandien išmetė - coolant level low, tai ryt važiuosiu ieškot kur čia varva tas antifrizas :) Prie to pačio ir ta turbina pažėsiu..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2014 Rgs 27, 21:19

UPDATE: sorry iškart už kaikuriu nuotraukų kokybę, fotkinta su telefonu ir dar gulint sunku pagaut gera kadra :D
Na ka gera pusdieni prasikrapščiau prie saabo išvis čia buvo pirmas toks kažkiek didesnis mano mašinos ardymas, bet viskas praėjo gerai :)
Na patikrinau ką tik galėjau kur galėtu leisti antifriza ir tik pro maža tarpeli žiūriu pora lašų prie radiatoriaus apačios, palindau po mašina ir radau bėda iš radiatoriaus apačios tiesiai pro tokią skylutę kur foto pažymėta raudonai varo po lašeli antifrizo..
Paveikslėlis
Tai net nežinau iš kur gaut originalų toki varžtuką ar kas čia sukasi tai paprastą varžta radau tokio diametro uždėjau ant jo guminę tarpinę ir prisukau, pašildžiau dar kartą mašiną ir lyg neleidžia..
O čia kokia žala padarė tas antifrizas.. Tepalo šlangutė labiausiai nukentėjo, tokia dabar atrodo kaip tiksinti bomba, o gal ir laikys dar :)
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Dar aptikau čia tokią negražią dėmę prie greičių dėžės, čia turbūt tas karteris jeigu klystu pataisykit, kaip manot verta gilintis labiau?
Paveikslėlis
Paveikslėlis
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Povilas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 148
Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
Miestas: Kaunas

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Povilas » 2014 Rgs 28, 20:51

Laiko klausimas kada prapus. Manau žiemos neatlaikys. Tavo vietoje jau ieškočiau tepalo radijatoriaus, kol nepratrūko. Aš saviškį pakeičiau iš Haro gautu 9-5 radijatorium su vamzdeliais. Ten truputį kitoks tvirtinimas, bet viskas išsprendžiama. O dėl apsitepalavimo, tai sunku pasakyt, geriausia būtų su brake cleaneriu ar kitu tirpikliu viska nuplaut, nuvalyt, ir tada po dienos vėl palindus po mašina gal aiškiau bus iš kur varva.
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2014 Spa 11, 14:37

Mini update:
Na ka vėl lašėjo pro ta skylute radiatoriaus, o praeita karta neturėjau tinkamo dydžio varžto tai šį kartą kaip reikiant jau užsandarinau dar su hidro izoliacija apvyniojau ir dar minkštą guminę tarpinę dar pamėginau paklibint tai jau kaip įkaltas nebepratekės nei lašelis manau..
Prie to pačio ir sutvarkiau ta tepalo vamzduką, visą sušveičiau pasirodo tik paviršius jo buvo pažeistas tai pašveičiau visą ir nupurškiau tokiu geru dalykėliu:
Paveikslėlis
Rudžių surišėju permatex patiko labai dirbt tris sluoksnius nupurškiau truputį palaukes ir labai gražiai pasidengė visas vamzdukas kaip juodu gruntu, tada palaukiau ir dar nupurškiau sluoksniu dažų. Manau atlaikys ir žiemą ir dar ilgai tarnaus..

Besiknisdamas toki neblogą dalyką atradau kad gazo trosas kabo ant vieno siūlelio tai dar gerai kad laiku pastebėjau o ne kur kelyje važiuojant.. :)

Tai pat įsidėjau priešrūkines abi lemputės buvo perdege bet dabar šviečia tik viena reiks galų ieškot, na ir apsisprendžiau kad reiks ieškot naujo buferio nes šitas jau perdaug atgyvenes sulūžes visas kaip reikalas ir medvaržčiais susuktas.. Pamastymai yra apie talladega ar viggen bet turbūt be šansų rast pas mus.. o gal? dar yra galimybė iš užsienio kad parvežt na galvosiu..

Dėl to dūmino teorija tokia kažkaip sugalvojau kad daugiau pradeda dūmint kai mažai bake benzino lieka nu jau kai prie raudonos priartėja rodyklė tai gal su benzino padavimu kažkas.. Bandysiu ieškot galų vis prie tos turbinos neprieinu ta ašelę pažėt..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių