Puslapis 23

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2013 Geg 16, 15:26
selvedre
ghm, perinkinėja meistras..

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2013 Lie 07, 14:47
selvedre
lauke apie plius 26 buvo ir saulute

Paveikslėlis

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2013 Lie 08, 14:52
selvedre
"pailgėjo" dėžė, 5ta pavara. Viskas daryta uždarame kelyje :roll:

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2013 Lie 08, 19:58
aurissan
Ar trauka dar kiek jaučiasi ta penkta pavara? Kokiu tikslu čia taip? :)

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2013 Lie 08, 20:19
Romeo
Gal bandys lenkti spidometro rodyklę iki galo? :) Prie 6000 rpm turėtų būti 300km\h.

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2013 Lie 08, 23:58
Marrat
Dar kompo greicio ribotuva reiketu atitinkamai pakoreguoti, kad leistu iki 300 sukti.

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2013 Lie 09, 08:41
selvedre
viskas nusikėlė maždaug per 20km/h. Jei reikia traukos, tai antru iki 12, trečiu 18. O penktu nemanau, kad kas lenktyniauja. Iki galo tikrai neužlenksiu, o bandoma čia buvo šiaip, visgi su aero važinėju. Čia daugiau žmonių džiaugiasi persidažę veidrodėlį arba kritikuoja, kas uždėjo ne saabinius ratlankius ant saabo :)

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2013 Lie 09, 09:42
aurissan
Jo, neįprastas patobulinimas :roll: Jei visom pavarom- tada suprasta. Tai pasakei "atia" autopilotui?

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2013 Lie 09, 10:34
selvedre
kodėl "atia"? pirmoj foto kaip tik ir matos, kad cruizinu su autopilotu.

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2013 Lie 09, 11:25
aurissan
Pagal greitį neatitinka apsukos, kad T7 suprastų jog kažkuri pavara įjungta. Tai nejaugi priprograminai :?

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2013 Lie 09, 11:41
selvedre
Niekas nieko neprogramino. Pasikeitė pagr reduktorius dėžėj ir tiek. Gal T7 adaptuojas ramiausiai. Nežinau net, nebuvo apie tai minčių kilę. Kompas juk mato apsukas ir mato greitį, neišskaičiuoja kažkurio iš kito duomenų, nepanašu, kad būtų problema. Be to, pas mane mechanas, koks kompui skirtumas, kokia pavara kiek apsukų?

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2013 Lie 09, 11:59
aurissan
Problemos kildavo kai nuo silpnesnių variklių uždėdavo gr. dėžes ir neveikdavo autopilotas. Bet gal adaptuojasi, kaip sakai. O Trionic7 kuria pavara važiuot yra skirtumas (ne vien dėl cruise'o), nes pagal tai suprogramuotos lentelės, pvz kiek slėgio APC turi palaikyt kuria pavara (ir dar kelios lentelės). Ne iš oro traukiu, pats programinuosi.

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2013 Lie 09, 12:11
Marrat
Juk T7 dirba pagal oro srautą, o ne slėgį ;) Tiesioginio sąryšio (vienoje lentelėje) tarp pavarų ir oro srauto neteko matyti. Pagal pavarą nebent gali atsiremti į skirtingus sukimo momento limitus. Manau, galima, siekiant bendros tvarkos, pakoreguoti ir programoje bėgių perdavimo santykius, kad skaičiavimai tikslesni būtų. Bet šiaip ten nebent keliose vietose bus kiek mažiau tolygus darbas.

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2013 Lie 09, 12:31
selvedre
nepastebėjau problemų. Žinoma, dabar antra pavara pats pats smagumas ne nuo 60, o daugmaž nuo 80. Šiaip, turiu jau nusipirkęs antrą kompą, bus galima bandyt programint, bet aš pats lituoti nemoku, o vežti kažkur neprisiruošiu. Kitų laidų apart to BDM ir neturiu, tai kolkas taip ir tempiasi viskas.

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2013 Lie 09, 14:03
aurissan
Aš per kanusbą dirbu, tai lituot ir nereikėjo. Bet bandymams labai geras sprendimas skirti atskirą ECU.
Marrat, ne apie tai kalbėjom nuo ko pradėjai savo postą. Bet irgi patvirtinai, kad T7 pavaras tikrai skaičiuoja :)