ghm, perinkinėja meistras..
keli plius minus saabai
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: keli plius minus saabai
lauke apie plius 26 buvo ir saulute
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: keli plius minus saabai
"pailgėjo" dėžė, 5ta pavara. Viskas daryta uždarame kelyje
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: keli plius minus saabai
Ar trauka dar kiek jaučiasi ta penkta pavara? Kokiu tikslu čia taip?
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: keli plius minus saabai
Gal bandys lenkti spidometro rodyklę iki galo? Prie 6000 rpm turėtų būti 300km\h.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Re: keli plius minus saabai
Dar kompo greicio ribotuva reiketu atitinkamai pakoreguoti, kad leistu iki 300 sukti.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: keli plius minus saabai
viskas nusikėlė maždaug per 20km/h. Jei reikia traukos, tai antru iki 12, trečiu 18. O penktu nemanau, kad kas lenktyniauja. Iki galo tikrai neužlenksiu, o bandoma čia buvo šiaip, visgi su aero važinėju. Čia daugiau žmonių džiaugiasi persidažę veidrodėlį arba kritikuoja, kas uždėjo ne saabinius ratlankius ant saabo
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: keli plius minus saabai
Jo, neįprastas patobulinimas Jei visom pavarom- tada suprasta. Tai pasakei "atia" autopilotui?
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: keli plius minus saabai
kodėl "atia"? pirmoj foto kaip tik ir matos, kad cruizinu su autopilotu.
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: keli plius minus saabai
Pagal greitį neatitinka apsukos, kad T7 suprastų jog kažkuri pavara įjungta. Tai nejaugi priprograminai
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: keli plius minus saabai
Niekas nieko neprogramino. Pasikeitė pagr reduktorius dėžėj ir tiek. Gal T7 adaptuojas ramiausiai. Nežinau net, nebuvo apie tai minčių kilę. Kompas juk mato apsukas ir mato greitį, neišskaičiuoja kažkurio iš kito duomenų, nepanašu, kad būtų problema. Be to, pas mane mechanas, koks kompui skirtumas, kokia pavara kiek apsukų?
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: keli plius minus saabai
Problemos kildavo kai nuo silpnesnių variklių uždėdavo gr. dėžes ir neveikdavo autopilotas. Bet gal adaptuojasi, kaip sakai. O Trionic7 kuria pavara važiuot yra skirtumas (ne vien dėl cruise'o), nes pagal tai suprogramuotos lentelės, pvz kiek slėgio APC turi palaikyt kuria pavara (ir dar kelios lentelės). Ne iš oro traukiu, pats programinuosi.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Re: keli plius minus saabai
Juk T7 dirba pagal oro srautą, o ne slėgį Tiesioginio sąryšio (vienoje lentelėje) tarp pavarų ir oro srauto neteko matyti. Pagal pavarą nebent gali atsiremti į skirtingus sukimo momento limitus. Manau, galima, siekiant bendros tvarkos, pakoreguoti ir programoje bėgių perdavimo santykius, kad skaičiavimai tikslesni būtų. Bet šiaip ten nebent keliose vietose bus kiek mažiau tolygus darbas.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: keli plius minus saabai
nepastebėjau problemų. Žinoma, dabar antra pavara pats pats smagumas ne nuo 60, o daugmaž nuo 80. Šiaip, turiu jau nusipirkęs antrą kompą, bus galima bandyt programint, bet aš pats lituoti nemoku, o vežti kažkur neprisiruošiu. Kitų laidų apart to BDM ir neturiu, tai kolkas taip ir tempiasi viskas.
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: keli plius minus saabai
Aš per kanusbą dirbu, tai lituot ir nereikėjo. Bet bandymams labai geras sprendimas skirti atskirą ECU.
Marrat, ne apie tai kalbėjom nuo ko pradėjai savo postą. Bet irgi patvirtinai, kad T7 pavaras tikrai skaičiuoja
Marrat, ne apie tai kalbėjom nuo ko pradėjai savo postą. Bet irgi patvirtinai, kad T7 pavaras tikrai skaičiuoja
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių