keli plius minus saabai

Laukiam gražių aprašymų ir fotografijų
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

keli plius minus saabai

Standartinė selvedre » 2012 Lap 11, 19:44

na, turėjau čia tokį saab 900NG 136kW. Nelabai ilgai važinėjau. Pirktas su tam tikra mintimi, išbandytas NŽ, kur ir mirė, vėliau širdis buvo pakeista. Kaip tik foto prieš apsukant ratuką.

Paveikslėlis

o kadangi, jo paskirtis buvo kita, tai dienas pas mane baigė toks:

Paveikslėlis

Kiek vėliau nusipirkau kasdieniškam naudojimui skirtą saab 9-3, 2,2 dyzelis 92kW, kuris ir dabar naudojamas šeimoje:

Paveikslėlis

Kai susipažinau su saabais artimiau, žinoma, kilo noras turėti aero, taigi prieš pusmetį nupirkau 9-5 aero:

Paveikslėlis

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
hartke
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 926
Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
Miestas: Klaipeda

Re: keli plius minus saabai

Standartinė hartke » 2012 Lap 11, 21:36

paskutines nuotraukos tai mindfuck :)
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1925
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė aurissan » 2012 Lap 11, 21:39

Ale rimtai :lol:
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Raudonss
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 115
Užsiregistravo: 2012 Lie 02, 13:07

Re: keli plius minus saabai

Standartinė Raudonss » 2012 Lap 12, 13:45

ratus matavai kurie graziau atrodo :D
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1741
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: keli plius minus saabai

Standartinė romask » 2012 Lap 12, 14:04

Pasportuot megejas turbut :) Jis dar juos visus ir ant kadeto buvo sudejes :-D

P.S. man vaidenasi ar galas sito Aero per aukstai iskeltas? Nors pirmoj nuotraukoj tai kaip ir normaliai...
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Kukiz
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 268
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
Miestas: Vilnius

Re: keli plius minus saabai

Standartinė Kukiz » 2012 Lap 12, 21:38

Dėl Kadeto tai man rodos pažaidė su komp programa jis :D
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė selvedre » 2012 Lap 13, 00:48

su ratais kiek pažaidžiau, nes reikėjo. O kadettas kolkas standartas, bet prie kompo galiu prisijungt esant reikalui. O štai ir jis pats:

Paveikslėlis

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 461
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: keli plius minus saabai

Standartinė Haro » 2012 Gru 06, 14:21

Gera mintis su spyneles slepimu .... :D
nera uzvedimo spyneles nera ir ka prasukti :)
reikejo iskist kontaktines gala kur nors panelej irgi butu visai gudru :))
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė selvedre » 2012 Gru 06, 14:54

dar yra masės išjungėjas :) vietoj slapuko :D
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė selvedre » 2012 Gru 09, 17:28

šiaip

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1925
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė aurissan » 2012 Gru 09, 20:31

Štai ką reiškia aliuminiai ratlankiai, kaip "nuveda" šilumą. Su metaliniais- kraštai palei padangas būtų šaltutėliai. Variklio gauptas gerai šiltintas (gal ką tik sustojęs fotkinai). Nustebau, kad plastmasė už rato šiltoka.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė selvedre » 2012 Gru 10, 08:13

fotkinau ne visai tik sustojus. O plastmasė - gi variklis ten, prišildo.

o čia šio ryto, su valytuvais tik priekinį langą prabraukiau prieš važiuodamas:
Paveikslėlis

čia prieš n metų analogiškom sąlygom kadeto galas. Skirtumas, kad saabo pilnai stogą nupūtė, o kadžio tik galinę pusę, tačiau patį mašinos galą švaresnį paliko (tada sniego kiek daugiau buvo, bet panašus purumas):
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė selvedre » 2013 Sau 17, 18:48

Paveikslėlis

Paveikslėlis
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: keli plius minus saabai

Standartinė Marrat » 2013 Sau 17, 22:37

Nenorėjai naudoti "cross-flow" intercoolerio nuo 9-3? Nereikėtų tokio sudėtingo vamzdyno nuo kompresoriaus iki intercoolerio, ir trumpesnis būtų.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė selvedre » 2013 Sau 18, 08:18

na, pirmas noras buvo jį užkurt kuo greičiau. Na ir pigiau. Bet kas dar suveikė, tuo metu daug ko nežinojau apie saabus ir šiaip mažai apie turbininius variklius.
Bei trečias variantas - vietos stoka. Vėliau pagalvojus apie 9-3 intercoolerį, nebuvo galima jį lengvai sukišt.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių