pjezo SAAB 9 5 Aero
Parašytas: 2016 Rgs 07, 10:31
Po ilgo delsimo pristatau savąjį SAAB
Tai gi - 2004 m, SAAB 9 5 Aero, 184 kw (250 ag), juodas universalas, kiek išsiaiškinau maksimali galima komplektacija (išskyrus spoilerį), atkeliavęs iš Belgijos.
Įsigytas daugiau nei prieš metus, 2015 paskutinėm vasaros dienom.
Kadangi tokio ilgai ieškojau - pirkau be jokių patikrų, tiesiog šalikelėje apžiūrėjęs, variklio paklausęs, ratus paspardęs ir kilometrą pavažiavęs....
Būklė buvo gera, bet ne ideali, variklis apsitepalavęs (minusas) tačiau neseniai uždėta nauja turbina ir pakeistos grandinės (pliusas).
Per tą laiką artėjome link idealo...
2015 atlikta:
1. Pakeista pavarų dėžės alyva, kuro filtras, stabdžių skystis, sutvarkytas duslintuvas, sureguliuotas rankinis, uždėtas posparnis ir apsauga (priekis), pakeisti galiniai plaukiojantys salenblokai , pakeista tarpinė prie turbinos alyvos vamzdelio, padarytas ratų suvedimas (Autodiena).
2. Įsigytos vasarinės padangos (Goodyear Efficientgrip Performance), lyginti diskai (Diglita).
3. Sutvarkytas alyvos pratekėjimas pro karterio tarpinę, pakeistas alkūninio veleno riebokšlis (nuo bėgių dėžės pusės), išminamasis guolis su darbiniu cilindru, (Autodiena).
4. Įstatyti DRL HP 905 (sertifikuoti), įstatytos iridžio žvakės NGK BCPR7EIX, sudėti McGard „slapukai“ ant ratų, sureguliuotas bazinis turbinos slėgis, išmatuotas maksimalus (pats).
5. Įstatyta dujų įranga (Slava).
6. Pakeistas termostatas, sudėta H7 GE “+110 proc”, sudėti LED į salono ir bagažinės apšvietimą (pats).
7. Tvarkytas kondicionierius. Pakeistas kondicionieriaus kompresoriaus riebokšlis, vamzdelių tarpinės ir užpildytas (http://www.kondicionierius.lt/)
2016 jau atlikta:
1. Pakeista ksenonai - D1S (Osram Xenarc Night breaker unlimited “+70 proc”), sutvarkytas EVAP (vožtuvas pakeistas), įdėtas voltmetras, pakeistas BOV‘o valdymas-tiesiogiai nuo slėgio kolektoriuje, kaip pas SAAB 9000 (pats).
2. Pakeista variklio dangtelio tarpinės (pagaliau niekur nebesisunkia alyva VALIO) (Autodiena).
3. Pakeista: pr. rūko žibintai (buvo matiniai stiklai) sudėtos lemputės Osram Fog Braker, įdėti į panelę USB maitinimo lizdai (pats).
4. Tvarkyta bėgių dėžė, keisti du guoliai, riebokšliai, galinio bėgio sinchronizatoriai, pakeista alyva, sankabos vamzdelis einantis į dėžę (bėgių dėžę tvarkė Ernestas iš Kirtimų, Autodiena kita).
5. Pakeista DI, TK 3.7, nauja.
6. Įdėta šviesų „užlaikymo“ relė (šviesos įsijungia po 15 s. užvedus variklį) (pats).
7. Sutvarkyta bėgių dėžė (problemos su 2 bėgiu, tvarkyta pagal garantiją) pakeistas sankabos diskas, išminamasis guolis su cilindriuku, sudėtos standartinio aukščio spyruoklės, amortizatoriai, pakeista pr. svirčių galiniai salenblokai, variklio rėmo salenblokai, stabilizatoriaus įvorės, stabilizatoriaus traukė, padarytas suvedimas. (bėgių dėžę tvarkė Ernestas iš Kirtimų, kita VolvoSaab servisas-Kareivių 39).
8. Pakeitas priekinis stiklas, kaip ir priklauso dėtas Pilkington,
9. uždėtas Hirsch spoileris, (part Nr 848008000,
10. Pakeistas vairuotojo pusės veidrodėlis ir durelių stiklas (po susitikimo su aplėpausiu džigitu nesugebančiu važiuoti savo puse).
Ties 7 punktu reikia pažymėti, kad niekas nesugebėjo surasti reikiamų detalių pakabos pakeitimui – į AERO sudedant standartines spyruokles ir amortizatorius, plius gale stipresnes spyruokles kompensuojant dujų bako svorį) (kaip teigė nei Lietuvoje nei užsienyje nėra arba neaišku ar tiks jas užsakius), o štai VolvoSaab servisas verkių 39 atsakė „turim čia ir dabar“. Dedu jiems didžiulį riebų pliusą.
Už 8 ir 10 turiu pagirti UAB draudimo brokerį "Rizikos partneriai" ir jų Nuostolių valdymą - malonu bendrauti: tereikia paskambinti, patys sutvarko visus dokumentus, atvažiuoja pasiima mašiną ir gražina jau sutvarkytą.
„Tebesiplauna“ variklis, pirmus 4 kartus alyvą keisiu kas 5000 km, vėliau ilginsim iki 7000 km...
Dar neatlikta:
-Nesutvarkytas įplyšimas sėdynės krašte.
-Nepersiūtas bėgių svirties bumbulas.
-Nepakeistas kuro bako dangtelis (parūdijęs)
P.S. nuotraukų kol kas nepadariau gražių, bet pasistengsiu ir įkelsiu greitu laiku
Tai gi - 2004 m, SAAB 9 5 Aero, 184 kw (250 ag), juodas universalas, kiek išsiaiškinau maksimali galima komplektacija (išskyrus spoilerį), atkeliavęs iš Belgijos.
Įsigytas daugiau nei prieš metus, 2015 paskutinėm vasaros dienom.
Kadangi tokio ilgai ieškojau - pirkau be jokių patikrų, tiesiog šalikelėje apžiūrėjęs, variklio paklausęs, ratus paspardęs ir kilometrą pavažiavęs....
Būklė buvo gera, bet ne ideali, variklis apsitepalavęs (minusas) tačiau neseniai uždėta nauja turbina ir pakeistos grandinės (pliusas).
Per tą laiką artėjome link idealo...
2015 atlikta:
1. Pakeista pavarų dėžės alyva, kuro filtras, stabdžių skystis, sutvarkytas duslintuvas, sureguliuotas rankinis, uždėtas posparnis ir apsauga (priekis), pakeisti galiniai plaukiojantys salenblokai , pakeista tarpinė prie turbinos alyvos vamzdelio, padarytas ratų suvedimas (Autodiena).
2. Įsigytos vasarinės padangos (Goodyear Efficientgrip Performance), lyginti diskai (Diglita).
3. Sutvarkytas alyvos pratekėjimas pro karterio tarpinę, pakeistas alkūninio veleno riebokšlis (nuo bėgių dėžės pusės), išminamasis guolis su darbiniu cilindru, (Autodiena).
4. Įstatyti DRL HP 905 (sertifikuoti), įstatytos iridžio žvakės NGK BCPR7EIX, sudėti McGard „slapukai“ ant ratų, sureguliuotas bazinis turbinos slėgis, išmatuotas maksimalus (pats).
5. Įstatyta dujų įranga (Slava).
6. Pakeistas termostatas, sudėta H7 GE “+110 proc”, sudėti LED į salono ir bagažinės apšvietimą (pats).
7. Tvarkytas kondicionierius. Pakeistas kondicionieriaus kompresoriaus riebokšlis, vamzdelių tarpinės ir užpildytas (http://www.kondicionierius.lt/)
2016 jau atlikta:
1. Pakeista ksenonai - D1S (Osram Xenarc Night breaker unlimited “+70 proc”), sutvarkytas EVAP (vožtuvas pakeistas), įdėtas voltmetras, pakeistas BOV‘o valdymas-tiesiogiai nuo slėgio kolektoriuje, kaip pas SAAB 9000 (pats).
2. Pakeista variklio dangtelio tarpinės (pagaliau niekur nebesisunkia alyva VALIO) (Autodiena).
3. Pakeista: pr. rūko žibintai (buvo matiniai stiklai) sudėtos lemputės Osram Fog Braker, įdėti į panelę USB maitinimo lizdai (pats).
4. Tvarkyta bėgių dėžė, keisti du guoliai, riebokšliai, galinio bėgio sinchronizatoriai, pakeista alyva, sankabos vamzdelis einantis į dėžę (bėgių dėžę tvarkė Ernestas iš Kirtimų, Autodiena kita).
5. Pakeista DI, TK 3.7, nauja.
6. Įdėta šviesų „užlaikymo“ relė (šviesos įsijungia po 15 s. užvedus variklį) (pats).
7. Sutvarkyta bėgių dėžė (problemos su 2 bėgiu, tvarkyta pagal garantiją) pakeistas sankabos diskas, išminamasis guolis su cilindriuku, sudėtos standartinio aukščio spyruoklės, amortizatoriai, pakeista pr. svirčių galiniai salenblokai, variklio rėmo salenblokai, stabilizatoriaus įvorės, stabilizatoriaus traukė, padarytas suvedimas. (bėgių dėžę tvarkė Ernestas iš Kirtimų, kita VolvoSaab servisas-Kareivių 39).
8. Pakeitas priekinis stiklas, kaip ir priklauso dėtas Pilkington,
9. uždėtas Hirsch spoileris, (part Nr 848008000,
10. Pakeistas vairuotojo pusės veidrodėlis ir durelių stiklas (po susitikimo su aplėpausiu džigitu nesugebančiu važiuoti savo puse).
Ties 7 punktu reikia pažymėti, kad niekas nesugebėjo surasti reikiamų detalių pakabos pakeitimui – į AERO sudedant standartines spyruokles ir amortizatorius, plius gale stipresnes spyruokles kompensuojant dujų bako svorį) (kaip teigė nei Lietuvoje nei užsienyje nėra arba neaišku ar tiks jas užsakius), o štai VolvoSaab servisas verkių 39 atsakė „turim čia ir dabar“. Dedu jiems didžiulį riebų pliusą.
Už 8 ir 10 turiu pagirti UAB draudimo brokerį "Rizikos partneriai" ir jų Nuostolių valdymą - malonu bendrauti: tereikia paskambinti, patys sutvarko visus dokumentus, atvažiuoja pasiima mašiną ir gražina jau sutvarkytą.
„Tebesiplauna“ variklis, pirmus 4 kartus alyvą keisiu kas 5000 km, vėliau ilginsim iki 7000 km...
Dar neatlikta:
-Nesutvarkytas įplyšimas sėdynės krašte.
-Nepersiūtas bėgių svirties bumbulas.
-Nepakeistas kuro bako dangtelis (parūdijęs)
P.S. nuotraukų kol kas nepadariau gražių, bet pasistengsiu ir įkelsiu greitu laiku