Puslapis 13

Tautvis SAAB 9-5 AERO

Parašytas: 2015 Geg 15, 11:34
Tautvis
Sveiki, kadangi nutariau ilgiau paturėti šitą lėktuvėlį tai pristatysiu:
SAAB 9-5 Aero MY01 2,3T 169kw B235R

Čia bus šiokia tokia serviso ir pokyčių knygutė Smile

Kadangi mašina ne nauja ir turi šiokių tokių trūkumų tai parodysiu kaip man sekasi juos šalinti, ir šį bei ta patobulinti.

Nusipirkus buvo pastebimi tokie trūkumai:

Sugedęs vairuotojo lango pakėlimo mechanizmas ( sutvarkyta )
Priekinis ir galinis buferis suskilinėja dažai ( nesutvarkyta )
Pakelti galinių arkų dažai ( nesutvarkyta )
Nutrūkę bagažinės laidai ( sutvarkyta )
Perrinkta pilnai galinė važiuoklė : Amortizatoriai, sailentblokai, stabilizatoriaus gumos, stabilizatoriaus traukės, girgždukai total: 230e
Pakeisti antena ant stogo ( kuri atrodo supuvus suskilus ir apsamanojus )
Pasikeisti grandinę su itempėjeis ir žvaigždutes tuo pačiu panaikinti tepalo varvėjimą iš apačios.

Taigi nupirktas atrodė taip:

Paveikslėlis

Šendien buvo primatuoti Wolfrace Mantis R18 7,5 ratlankiai

Toliau bus vežami prasukti ant staklių jei reiks patiesinti, smėliuoti dažyti.

Paveikslėlis

Sutvarkyti ženkliukai

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Nupirktos naujos padangos ir užtamsinti langai

Paveikslėlis

Ir galiausiai prasidejo vargai su turbina... pradėjo dūminti nusipirkau kita turbina bet ją reikia restauruoti nežinau tik dar kur tai daryti + pasirodo kad pas mane užmauta ne mitsubishinė aero o paprastas garretas :/ ir kuo toliau tuo visko vis lenda ir lenda :D

Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO

Parašytas: 2015 Geg 15, 12:19
TomasR
Visai fainas sprendimas su ženkliuku.

Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO

Parašytas: 2015 Geg 15, 12:38
Mark
Kazkaip idomu cia aero o pasirodo garretas, vienas jau toks buvo kad ne aero bet jis iskapste kad aero :lol:

Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO

Parašytas: 2015 Geg 15, 13:24
Tautvis
Pagal vin 169kw aero bet tvarkyta viskas su plaktku

Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO

Parašytas: 2015 Geg 15, 19:32
myjami
Matyt visai negailėjo jo praeiti savininkai... Nes šiaip Mitsubishi turbinos labai patvarios. Pas mane jau virš 200k km prasukta (galvojau iš pradžių, kad atsukta), bet turbina dar originali ir pučia kiek priklauso. Šiaip patarčiau, kuo greičiau nuimti karterį ir pažiūrėti kaip ten reikalai, nes jei su turbina tokios machinacijos, tai ir ten galima "siurprizų" pamatyt.
O šiaip tai sėkmės ir gerų skrydžių :]

Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO

Parašytas: 2015 Geg 15, 21:38
Tautvis
seip mitsubishi turbinos ejo ant aero modeliu ir jos yra auksto slegio tuo tarpu garret ejo ant paprastu modeliu ir buvo jos zemo slegio tuom jos ir skiresi.

Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO

Parašytas: 2015 Geg 15, 21:47
myjami
Tautvis rašė:seip mitsubishi turbinos ejo ant aero modeliu ir jos yra auksto slegio tuo tarpu garret ejo ant paprastu modeliu ir buvo jos zemo slegio tuom jos ir skiresi.


Jap, bet kaip matai yra visokių "auksarankių". Pakeitus turbiną į tą kur priklauso, nepamiršk pasidalinti važiavimo įspudžiais :)

Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO

Parašytas: 2015 Geg 15, 22:03
Tautvis
tai jau prie to pacio stage1 bus supusta :)

Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO

Parašytas: 2015 Bir 04, 21:49
Tautvis
Pasaka nesibaigė. Pakeista ir atrestauruota turbina, pakeisti tepalai ir filtrai, išplautas karteris, pakeisti indėklai, išvalyti alsuokliai ir toliau dedasi lygiai tas pat kas ir darėsi seniau. Gal kas turi idėjų? po minutės dumai nustojaeiti pateikiu video. Ar man reikia kunigo, kad išvarytu piktases dvases?

Antifreezas nedingsta, tepalai sunku pasakyti nes lasa per alkuninio veleno salnyka, nors jis pakesitas, bet ziedo fiksatoriai 2 nuludzia tai blogai prispaudzia, reik keisti grandiniu dangteli.

https://youtu.be/LWb6cDkJX0Q

Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO

Parašytas: 2015 Bir 04, 22:02
Romeo
Tautvis rašė:Pasaka nesibaigė. Pakeista ir atrestauruota turbina, pakeisti tepalai ir filtrai, išplautas karteris, pakeisti indėklai, išvalyti alsuokliai ir toliau dedasi lygiai tas pat kas ir darėsi seniau. Gal kas turi idėjų? po minutės dumai nustojaeiti pateikiu video. Ar man reikia kunigo, kad išvarytu piktases dvases?

Antifreezas nedingsta, tepalai sunku pasakyti nes lasa per alkuninio veleno salnyka, nors jis pakesitas, bet ziedo fiksatoriai 2 nuludzia tai blogai prispaudzia, reik keisti grandiniu dangteli.

https://youtu.be/LWb6cDkJX0Q


Kadangi rūko vairuotojas, tai ir Saabas nenusileidžia:-)
O jei rimtai, tai aš pirmiausiai pasimatuočiau kompresiją ir jei ji gera tada domėčiausi dėl vožtuvų gumyčių pakeitimo.

Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO

Parašytas: 2015 Bir 05, 04:51
Tautvis
Jei pades kad saabas nedumintu iskart metu rukyt :D o kompresija visur po 14

Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO

Parašytas: 2015 Bir 05, 07:22
romask
Nebus ten tiesiog kondensatas is duslintuvo saltoku oru? Ar cia visa laika tiek dumu? I gala filmuko tai lyg apmazejo stipriai.
Matos kad dregmes daug ir ant langu(rasa), ir ant buferio virs duslintuvo - vargiai ten benzinas bus ar tepalas. Sian kiek silpnesnis, bet panasus vaizdas pas mane buvo.. Bet rytas dregnas ir saltas.. Vaziuojant kamuoliai nevirsta.. :) Kai is turbinos i salta duslintuva prisysiodavo antifryzo, tai ohoho kas dares kol jo neisgarindavo... Paskui stabilizuodavosi iki matomo garu pertekliaus, bet ne kalno dumu kaip pradejus silti varikliui :)

Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO

Parašytas: 2015 Bir 05, 11:22
Tautvis
Veliau viskas dingsta visiskai ir po minutes niekas nedumina. Plius pas mane truputi itrukes ismetimo kolikas ir per ji taip pat varo dumus tuo metu kaip varo is duslintuvo. Tuo metu ir variklis dyrba netolygiai atrodytu kad dirba ant 3 cilindru. Zvakes visos naujos ir sausos kondensatas negali buti

Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO

Parašytas: 2015 Bir 05, 18:16
Romeo
Kondensatas tik užvedus variklį nepasirodo ir čia tikrai ne kondensatas.

Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO

Parašytas: 2015 Bir 05, 23:29
romask
Tas uzvedimas nebuvo pirmas ta ryta, duociau kokius 90%:) o jeigu ir pirmas tai ten ne antifrizas arba jo tik keli lasai. Kitas reikals jei dirba tik keli cilindrai, bet benzino perteklius dregme irgi nepasireiks :)