Puslapis 22

Re: Metalz Saab 9-3 2,0 T ir 9-3 2,2 Tid

Parašytas: 2015 Kov 17, 11:00
timeless
Ratai kaip ratai, bet rankenėlės… :?

Re: Metalz Saab 9-3 2,0 T ir 9-3 2,2 Tid

Parašytas: 2015 Kov 17, 11:07
aurissan
kwninja rašė:.. iš pradžių sakiau ooo koks gražus, dabar visiškai netraukia vien į ratus pažiurėjus, ...
Taip, jau geriau skardinukai su barabanais. Autorius nekaltas dėl to ir niekas nieko nesmerkia, tik ateičiai bandant sėkmingai parduoti- teks perfotografuoti :)

Re: Metalz Saab 9-3 2,0 T ir 9-3 2,2 Tid

Parašytas: 2015 Kov 17, 11:48
metalz
aurissan rašė:
kwninja rašė:.. iš pradžių sakiau ooo koks gražus, dabar visiškai netraukia vien į ratus pažiurėjus, ...
Taip, jau geriau skardinukai su barabanais. Autorius nekaltas dėl to ir niekas nieko nesmerkia, tik ateičiai bandant sėkmingai parduoti- teks perfotografuoti :)


Kai kam šitie R16 net gražesni už R17 Aero :) Subjektyvu čia. R15 skardinukų ant Aero,Vector ir Arc neuždėsi - stabžiai didesni. O kas su nuotraukomis negerai??

Re: Metalz Saab 9-3 2,0 T ir 9-3 2,2 Tid

Parašytas: 2015 Kov 17, 12:47
metalz
Ir kiek liūdnoka, kad sportinio auto temoje diskutuojam apie ratų grožį ir rankenėlių spalvą, kurią pakeist - 20 eur :)

Klauskit apie stabdžius ir 0-100 performance'ą geriau, turiu ką papasakoti :)

Re: Metalz Saab 9-3 2,0 T ir 9-3 2,2 Tid

Parašytas: 2015 Kov 17, 12:57
aurissan
Dėl ratų- prižiūrėto automobilio išvaizda. Skardinukų būna ir 16" ;) Nu gana apie pievas, rėžk ką nors įdomesnio pvz., dėl įsibėgėjimo 8)

Re: Metalz Saab 9-3 2,0 T ir 9-3 2,2 Tid

Parašytas: 2015 Kov 17, 12:57
Rudik
metalz rašė:Klauskit apie stabdžius ir 0-100 performance'ą geriau, turiu ką papasakoti :)

Klausiam

Re: Metalz Saab 9-3 2,0 T ir 9-3 2,2 Tid

Parašytas: 2015 Kov 17, 13:51
metalz
Dėl įsibėgėjimo tai pirma pavara kiek silpnoka šių saab'ų, bet antra atperka su kaupu, pagal skaičius - porsche 911 įsibėgėjimas :), VW Golf GTI, Audi TT 165 kw ir 3 litrų bmw šiek tiek atsilieka. Reali galia 169 kw, 350 nm matuota ant stendo.

Na, o apie stabdžius kalbant, tai įdomu buvo palyginti su Volvo v 70, nes prieš tai turėtos volvo stabdžius laikiau išties smagiais. Cimermano stabdžiai už stock'inius geresni bent 15%. Klausimas kiek tas aktualu :)

Beje, pagalvojau, kad finansai leistų 2,0 T pasilikti, parduodant dyzelinį 9-3 "kuiliuką". Jei kas tokio ieškosi - klauskite. Taip pat prižiūrėtas.

Re: Metalz Saab 9-3 2,0 T ir 9-3 2,2 Tid

Parašytas: 2015 Kov 17, 15:41
Rudik
Taip ir nesupratau, eina ten issibegeti iki simto ar nelabai? :roll:

Re: Metalz Saab 9-3 2,0 T ir 9-3 2,2 Tid

Parašytas: 2015 Kov 17, 15:50
metalz
rudik900, čia sarkazmas? :) Neina :) Nevažiuoja :)

Re: Metalz Saab 9-3 2,0 T ir 9-3 2,2 Tid

Parašytas: 2015 Kov 17, 16:01
aurissan
Tikėjomės kokių skaičių laiko išraiška. nuo x km/h iki x km/h. Ar kažkuria pavara kokiu greičiu ir pan. :)

Re: Metalz Saab 9-3 2,0 T ir 9-3 2,2 Tid

Parašytas: 2015 Kov 17, 16:09
metalz
0-100 - 6,6 s. Antra pavara nematuota, galiu tik palyginti su kai kuriais auto :)

Re: Metalz Saab 9-3 2,0 T ir 9-3 2,2 Tid

Parašytas: 2015 Kov 17, 16:44
Rudik
metalz rašė:0-100 - 6,6 s. Antra pavara nematuota, galiu tik palyginti su kai kuriais auto :)

Neblogai, tik kur video (ta prasme, irodimai)?

Re: Metalz Saab 9-3 2,0 T ir 9-3 2,2 Tid

Parašytas: 2015 Kov 17, 16:49
metalz
Rudik, aš niekam nieko neįrodinėju, jei įdomu - galime susitikti alaus bokalui ir išbandyti :)

Re: Metalz Saab 9-3 2,0 T ir 9-3 2,2 Tid

Parašytas: 2015 Kov 17, 16:59
TadasDesign
Tai gal pirma išbandykit, o tada jau gerkit :D

Re: Metalz Saab 9-3 2,0 T ir 9-3 2,2 Tid

Parašytas: 2015 Kov 19, 20:13
Romeo
Su kuo matavai?