TurboX garazas
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 218
- Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 12:33
Re: TurboX garazas
Dėkui, bandysiu pradžioj pakeisti tik salnikėlį, gal porą savaičių, mano atostogų laikotarpį atlaikys fiksavimo žiedas lieka tas pats? Ar audriss99tu man tik neminėjo, kad fiksavimo žiedą patartina keisti?
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: TurboX garazas
Jokio tepalo,nei skysto, nei plastikinio tokiuose vietose negali būti Tepalas- lipnus daiktas kuris traukia purvą, dulkes. To brudo prisisiurbęs tampa abrazyvine koše !!!
Jei fiksavimo žiedas nedeformuotas- tai dedi atgal ir nesuki galvos.
Jei fiksavimo žiedas nedeformuotas- tai dedi atgal ir nesuki galvos.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 218
- Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 12:33
Re: TurboX garazas
Viskas aišku, dėkui !:)
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
- Miestas: Kaunas-Jurbarkas
Re: TurboX garazas
Tadelis rašė:Lyg ir kazkokius turiu "priekinio buferio palupio galu, kurie po soniniais moldingais tvirtinasi" , grisiu lietuvon geguzes 3, o 4 diena kaip tik i kauna planuoju tai jei iki to laiko nerasi paziuresiu.
Pasigaminau buferio lupos juostas is kazkokiu flatnose buferio moldingu, tai kol kas nereikia, bet kita karta zinosiu kur ieskoti.
Numeriu lemputes irgi jau gavau. Priekines groteles irgi radau, tik jos gan toli ir turbut pats OGis iki ju vaziuos, o ne groteles iki OGio Ir dar niekaip nerandu kur nukisau visus "SAAB" uzrasus nuo bagazines dangcio, bet cia joks ne deficitas ir tikrai kur nors neuzilgo rasiu.
Siandien padariau test drive, sureguliavau boosta iki 0,8 Bar ir visai smagiai prasilekiau.
Dar naujai aptrauksiu lubas ir bus baigta. Tik neapsisprendziu ar deti Saab 99 zaliuzes ant galinio lango ar ne:
P.S. gal yra norinciu pasilikti sita OGy Lietuvoje uz tam tikra pinigu suma? Galima uz pigiai sukomplektuoti su R15 Cross Spoke ratais arba uz brangiai su R16 Ronal Turbo
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
- Miestas: Kaunas-Jurbarkas
Re: TurboX garazas
Audriss99 rašė:Čia 99 grotos?
Aha, ju apacia kiek skiriasi nuo 900 sedano. bet nupjovus apacioje ta vidurine koja manau sueitu ir ant 900
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
- Miestas: Kaunas-Jurbarkas
Re: TurboX garazas
Senokai nieko neberasiau, nes nieko ydomaus TurboX garaze nevyko, vienas uzkales automatas patapo vaziuojanciu mechanu:
kitas puvekas Aero po truputy gydosi rudimento skyles:
Bet pagaliau yvyko kai kas ydomesnio. Kadangi kazkada pradejau garsiai sneketi apie Audi 2.0 16V turbo su Trionic5, tai teko uz bazara atsakyti ir sutverti tokia nesamone:
Kadangi uz savu masinu konstravima niekas nemoka pinigu, tai ir darbas vyko letai, bet pries pora dienu pagaliau pakuriau varikly. Variklis standartinis audi B3 2.0 16V (kodas 6a) su dviem metalinem tarpinem, teoriskai suspaudimo laispnis turejo gautis 9:1. Kazkokia nedidele turba Made by Prusas. Visas trionic5 komplektas nuo Saab 900 NG turbo. Apie kazkokius monstriskus pajegumus nesvaigstu, bet butu smagu prie standartiniu 140 ag prideti bent 60 ag. Kol kas dar viskas sujungta tik ant snargliu kad bele pakurti ir paciam ECU nieko nedaryta. Bet jau kyla teoriniu klausimu, gal kas is Trionic specialistu galetu garsiai pasamprotauti kokiu programos pakeitimu reiketu? Kol kas variklis kuriasi lengvai, bet dirba netolygiai, y gaza reaguoja paveluotai, atrodo lyg ir ne visi cilindrai dirba. Degimo kampa dariau kaip pas NG. Widebando dar nesuinstaliavau, bet greitu metu tai padarysi, nors ir taip aisku kad dabar variklis dirba per riebiai.
kitas puvekas Aero po truputy gydosi rudimento skyles:
Bet pagaliau yvyko kai kas ydomesnio. Kadangi kazkada pradejau garsiai sneketi apie Audi 2.0 16V turbo su Trionic5, tai teko uz bazara atsakyti ir sutverti tokia nesamone:
Kadangi uz savu masinu konstravima niekas nemoka pinigu, tai ir darbas vyko letai, bet pries pora dienu pagaliau pakuriau varikly. Variklis standartinis audi B3 2.0 16V (kodas 6a) su dviem metalinem tarpinem, teoriskai suspaudimo laispnis turejo gautis 9:1. Kazkokia nedidele turba Made by Prusas. Visas trionic5 komplektas nuo Saab 900 NG turbo. Apie kazkokius monstriskus pajegumus nesvaigstu, bet butu smagu prie standartiniu 140 ag prideti bent 60 ag. Kol kas dar viskas sujungta tik ant snargliu kad bele pakurti ir paciam ECU nieko nedaryta. Bet jau kyla teoriniu klausimu, gal kas is Trionic specialistu galetu garsiai pasamprotauti kokiu programos pakeitimu reiketu? Kol kas variklis kuriasi lengvai, bet dirba netolygiai, y gaza reaguoja paveluotai, atrodo lyg ir ne visi cilindrai dirba. Degimo kampa dariau kaip pas NG. Widebando dar nesuinstaliavau, bet greitu metu tai padarysi, nors ir taip aisku kad dabar variklis dirba per riebiai.
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
- Miestas: Kaunas-Jurbarkas
Re: TurboX garazas
Ar yra dar gyvų Klasikos forume? Pabandysiu kažkiek pajudinti šitą kampelį eiliniu beprasmiu savo postu
Tai žaliasis Aero visas blizgantis grįžo ten iš kur atvažiavęs ir toliau brūžinamas autobanais kasdienėm kelionem:
Audi su Trioni5 irgi išvažiavo į patvorį, kad vietos garaže neužimtų. Niekaip nepavyko išpręsti bėdos su variklio kaitimu. Nesigauna nuorinti sistemos ir kelias minutes padirbus varikliui, galvoje pradeda vanduo virti, o termostatas dar neatsidaręs ir radiatorius šaltas. Taip ant virimo ribos nuvažiau 50 km iki uošvijos ir ten numečiau coupe kiemo kampe. Gal pavasarį sugryš entuziazmas ir vėl parsivarysiu į garažą.
Tiesa, dar kažkaip netikėtai nusipirkau Khary900 OGį, kuris dabar yra pakaitinis šeimos automobilis.
Po žaliojo Aero atvažiavo juodas atmosferikas kabrioletas, kuris turės patapti pilku ir su automatine pavarų dėže:
Variklio skyrių ir visus prajomus nudažysiu pas save garaže, o išorės skardas dažyti važuosim kur nors į dažymo kamerą:
Kaip visada iš pirmo žvilgnio kėbula atrodė neblogo stovio, bet pradėjus krapštyti, neliko nei vienos kėbulo detalės, kur nereiktų įvitrinti lopo ir užtepti špakliaus:
Čia pirmas OGis mano rankose su EZK uždegimo sistema. Pašilus varikliui dignsta kabirkštis, ECU nejungia kuro siurblio. Viskas atrodo labai panašu į alkūninio padėties daviklio gedimą. Tik apie šitą gedimą sužinojau, jau kai įdėjau variklį atgal po kapotu. Dabar teks keikiantis atsukinėti alkūninio škyvą, po kuriuo jau keičiau riebokšlį ir škyvo varžtą priveržiau su Loctite klijais
P.S. gal kas turite ar žinote iš kur gauti dar ne visai supuvusį plačialempį 9000?
Tai žaliasis Aero visas blizgantis grįžo ten iš kur atvažiavęs ir toliau brūžinamas autobanais kasdienėm kelionem:
Audi su Trioni5 irgi išvažiavo į patvorį, kad vietos garaže neužimtų. Niekaip nepavyko išpręsti bėdos su variklio kaitimu. Nesigauna nuorinti sistemos ir kelias minutes padirbus varikliui, galvoje pradeda vanduo virti, o termostatas dar neatsidaręs ir radiatorius šaltas. Taip ant virimo ribos nuvažiau 50 km iki uošvijos ir ten numečiau coupe kiemo kampe. Gal pavasarį sugryš entuziazmas ir vėl parsivarysiu į garažą.
Tiesa, dar kažkaip netikėtai nusipirkau Khary900 OGį, kuris dabar yra pakaitinis šeimos automobilis.
Po žaliojo Aero atvažiavo juodas atmosferikas kabrioletas, kuris turės patapti pilku ir su automatine pavarų dėže:
Variklio skyrių ir visus prajomus nudažysiu pas save garaže, o išorės skardas dažyti važuosim kur nors į dažymo kamerą:
Kaip visada iš pirmo žvilgnio kėbula atrodė neblogo stovio, bet pradėjus krapštyti, neliko nei vienos kėbulo detalės, kur nereiktų įvitrinti lopo ir užtepti špakliaus:
Čia pirmas OGis mano rankose su EZK uždegimo sistema. Pašilus varikliui dignsta kabirkštis, ECU nejungia kuro siurblio. Viskas atrodo labai panašu į alkūninio padėties daviklio gedimą. Tik apie šitą gedimą sužinojau, jau kai įdėjau variklį atgal po kapotu. Dabar teks keikiantis atsukinėti alkūninio škyvą, po kuriuo jau keičiau riebokšlį ir škyvo varžtą priveržiau su Loctite klijais
P.S. gal kas turite ar žinote iš kur gauti dar ne visai supuvusį plačialempį 9000?
- drh
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1165
- Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
- Miestas: Vilnius
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 50
- Užsiregistravo: 2015 Sau 11, 16:29
Re: TurboX garazas
Jei kalbi apie tokį: http://www.yauto.cz/includes/img/inzerc ... _190_k.jpg
tai yra pas mus garaže... stovi jau gal 5 metai...
tai yra pas mus garaže... stovi jau gal 5 metai...
Ex: Saab 9-3se 2.2tid
Now: Saab 9-5 MY01 2,3t Black
Now: Saab 9-5 MY01 2,3t Black
- Haro
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 456
- Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: TurboX garazas
a labai supuves? tas 9000 ukas. o gal jau Mailkas del jo klause
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 50
- Užsiregistravo: 2015 Sau 11, 16:29
Re: TurboX garazas
Iš išorės atrodo, kad nelabai ;D o kaip iš tikrųjų yra - nežinau
Ex: Saab 9-3se 2.2tid
Now: Saab 9-5 MY01 2,3t Black
Now: Saab 9-5 MY01 2,3t Black
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
- Miestas: Kaunas-Jurbarkas
Re: TurboX garazas
Dar vienas šauksmas tyruose
900 Cabrio nudažytas keistai atrodančia VW pilka spalva išvažiavo atgal savininkui:
Paskui atkeliavo 900 Combi Coupe, kurį Vokietijoje kažkas jau buvo pridavę į šrotą ir pradėję ardyti. Bet vienas žmogus pamatęs tą mašiną savartyne, nusprendė, kad ją dar galima atgaivinti.
Kaip visada, kebulas atrodo neblogai, kol nepradedi krapštyti rūdžių:
Kebulą kažkaip sulipdžiau, padažinėjau ir atrodo neblogai:
Įdomiausia šito OGio dalis po kapotu. Kadangi šrote jau variklio skyrius buvo apardytas ir trūko nemažai detalių, tai sudėjom detales iš orginalaus Heuschmid firmos daryto OGio, kuris ant dokumentų turi 139 kw. Kaip suprantu tuos papildomus 10 kw padarė įdėję storesnį interkūlerį, sumovę oranžines silikonines oro šlangas, patweakine APC kompą ir suklijavę kelis "Heuschmid Tuning" lipdukus
Savininkas bandys šito OGio dokumentuose oficialiai irgi įrašyti 139 kw. Esu tikras kad Lietuvoje tai būtų neįmanoma, bet Vokietijoje atseit užteks nusivežti Heuschmid OGio dokumentus į regitrą ir pasakyti, kad visas perform detales perkėlėm į naują kėbulą.
Praeitą savaitgalį teko pačiupinėti dar vieną įdomų eksponatą, Saab 99 Corvette:
Pasak legendos, senais lakais vienas švedų inžinierius emigravęs į JAV nusprendė susikonstruoti ką nors savo ir pagamino 10 vientų Saab Corvette, tam panaudodamas saab 99 mechaniką ir uždėjęs stiklo audinio Corvette kėbulą. Bandžiau googlinti daugiau info apie šitą projektą, bet nieko konkretaus neradau. Gal kas nors žinote daugiau apie šitą modelį?
900 Cabrio nudažytas keistai atrodančia VW pilka spalva išvažiavo atgal savininkui:
Paskui atkeliavo 900 Combi Coupe, kurį Vokietijoje kažkas jau buvo pridavę į šrotą ir pradėję ardyti. Bet vienas žmogus pamatęs tą mašiną savartyne, nusprendė, kad ją dar galima atgaivinti.
Kaip visada, kebulas atrodo neblogai, kol nepradedi krapštyti rūdžių:
Kebulą kažkaip sulipdžiau, padažinėjau ir atrodo neblogai:
Įdomiausia šito OGio dalis po kapotu. Kadangi šrote jau variklio skyrius buvo apardytas ir trūko nemažai detalių, tai sudėjom detales iš orginalaus Heuschmid firmos daryto OGio, kuris ant dokumentų turi 139 kw. Kaip suprantu tuos papildomus 10 kw padarė įdėję storesnį interkūlerį, sumovę oranžines silikonines oro šlangas, patweakine APC kompą ir suklijavę kelis "Heuschmid Tuning" lipdukus
Savininkas bandys šito OGio dokumentuose oficialiai irgi įrašyti 139 kw. Esu tikras kad Lietuvoje tai būtų neįmanoma, bet Vokietijoje atseit užteks nusivežti Heuschmid OGio dokumentus į regitrą ir pasakyti, kad visas perform detales perkėlėm į naują kėbulą.
Praeitą savaitgalį teko pačiupinėti dar vieną įdomų eksponatą, Saab 99 Corvette:
Pasak legendos, senais lakais vienas švedų inžinierius emigravęs į JAV nusprendė susikonstruoti ką nors savo ir pagamino 10 vientų Saab Corvette, tam panaudodamas saab 99 mechaniką ir uždėjęs stiklo audinio Corvette kėbulą. Bandžiau googlinti daugiau info apie šitą projektą, bet nieko konkretaus neradau. Gal kas nors žinote daugiau apie šitą modelį?
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
- Miestas: Kaunas-Jurbarkas
Re: TurboX garazas
Dar vienas šauksmas Lietuvos Saab klasikos tyruose...
Žaliasis Heuschmid rado naują šeimininką, kuris jau sugebėjo sulaužyti pavarų dėžę
Per paskutinius tris mėnesius prisikėlė ir tikrasis Heuschmid OGis, tik kad nepritrūktų galios pavarų dėžių laužymui, tai gavo 9000 interkoolerį ir Trionic5 Stage2.
O per atostogas spėta sudalyvauti Lueckendorf kalnų lenktynėse Vokietijoje, kur su standartiniu OGiu likau pirmas be medalio savo grupėje:
Žaliasis Heuschmid rado naują šeimininką, kuris jau sugebėjo sulaužyti pavarų dėžę
Per paskutinius tris mėnesius prisikėlė ir tikrasis Heuschmid OGis, tik kad nepritrūktų galios pavarų dėžių laužymui, tai gavo 9000 interkoolerį ir Trionic5 Stage2.
O per atostogas spėta sudalyvauti Lueckendorf kalnų lenktynėse Vokietijoje, kur su standartiniu OGiu likau pirmas be medalio savo grupėje:
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: TurboX garazas
O, ziu Relaxatorius dar kovinis, dziugu uz originalus, bet kokiu atveju...
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių