Puslapis 16

saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 16, 22:05
Rudik
Sedziu ir biski :drunken: , bet mintis jau is seniau sukasi (turiu biski pastabu turbo X komandai), tiesiog bla bla topikas, kad nepriofftopint ju tema.
Taigi,tema apie: Tinka klasika kur nors, isskirus muzeju.. :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=AFgkmzVX ... watch-vrec

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 16, 22:29
selvedre
čia tos lenktynės, kur yra tiksliai apribotas biudžetas, o po lenktynių gali išsirinkti bet kurią mašiną ir leki kitose su ja, o taviškę irgi kažkas pasiima, po kitų lenktynių vėl keičiasi visi mašinom ir tt?
o rudik tai žinai, keiksmažodžius trink ir dar daug teksto ištrink išsiblaivęs.

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 16, 22:34
Rudik
Tiek to, nekysiu cia politikos, visgi istryniau, nors ir dvejojau..
Ta video pamaciau, kai rinkau medziaga, ikeliau ne kaip lenktyniu pvz., o tiesiog kaip gera laiko pravedima, baltai pavydziu jiems... Bet kaka uzvire, ant musu bardako :evil:

Del to, kas ten kieno masina paima negirdejau, reikes pasiteirauti... Vienas prietelis dabar susipazino ten su kazkokiais folkraceriais, kalbejo, kad saabams su 16V negalima ten... :roll:

saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 16, 23:20
drh
As ir girdejau apie tai lyg top gear ar per kokia kita tv laida, kad laimetojas panorejes gali pasiimt pralaimejusiojo auto mainais i savo ar kazka pan.

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 16, 23:48
romask
Ne pasiimt, tiesiog jei nori pirkt, turi parduot. Stafke lygiai 1k EUR berods... O rode per Top gear, kai "Mejus" Suomijoj mokinosi su kakinenu vairuot. Jis tose lenktynese ir dalyvavo. Viskas apart pavadinimo, kurio nepamenu, labai panasu :)

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 17, 02:34
Marrat
Tai apie ką tema? :)

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 19, 09:23
maiklas
rudik900 rašė:Sedziu ir biski :drunken: , bet mintis jau is seniau sukasi (turiu biski pastabu turbo X komandai), tiesiog bla bla topikas, kad nepriofftopint ju tema.
Taigi,tema apie: Tinka klasika kur nors, isskirus muzeju.. :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=AFgkmzVX ... watch-vrec


Nu butu ydomu isgristi tavo konkrecias pastabas ir patarimus del musu projekto. Kol kas kiek atsimenu tau uzkliuvo neaiskus "Kupsto" amortikai, su kuriais puse lietuvos sportininku vaziuoja ir ypac tu kurie vairuoja ne masinius modelius ir kuriems nera kito rimto pasirinkimo. Dar pacioje pradzioje skeptiskai ziurejai y Trionic'a, kuris visai gerai veikia ir yra labai lankstus su savo nustatymais, ko nepasakyciau apie akmens amziaus LH Bosch'a :) Galine vezimo pakaba tikrai tikusi tik vaziavimui tiesiai, nors tu esi ysitikines priesingai, bet kazkaip nepateikei nei vieno rislaus argumento, kad pagrysti savo nuomone. Kas dar...? Pavaru deze, kazka uzsiminei apie tepalo kokybe ir jo temperatura, bet vel nieko konkretaus? Butu tikrai ydomu sulaukti konkreciu pastabu, su argumentais, gal net su galimais sprendimo variantais.

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 20, 09:07
Rudik
Kantrybes, neturejau laiko, Jau buvau pries dvi savaites uzkalbasines netrumpa, jusu temoje (iki pirmos val. nakties sedejau), ir kol perziurinejau, baigesi svetaines galiojimo laikas, ir pipt, ir neisisaugojo, daviausi atgal per retrospektivas, bet nieko nepesiau.. Vot susinervinau... :x ..vos uzmigau.. :lol: Varau su suniu ir i darba...

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 20, 21:38
Dancius
nespratau nei ka nei kas :D matomai alaus reik inkalt,ale darbadienei ir vel reik laukt savaitgalio :(

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 20, 22:52
Rudik
Tai va, sitos temos izanga turejo but mazdaug tokia:
Yra Maiklo tema (ar jau reika sakyt - buvo) apie vieno vargso prikelima, geras darbas, paskui prasidejo variklio sistemu upgrading'as, kuris perejo i variklio paketima is T8 APC i 16V, i kuri jau buvo bandama lyst giliau... patarimu buta nepaisoma, vadovaujamasi abejotina ivairiu forumu informacija... galu gale gavosi toks vinigretas su kurio taip ir nepaviko susitvarkyt... Nu tiek to, buna, reikalas jaunas... Ir vdrug bac, nauja tema, va, galvoju, zmones pasistumejo, iki ambicingo projekto, sukaupe patirti, isstudijavo konstrukcija, silpnas puses ir stiprias puses, nejaugi zino ka daro... Bet kazkaip nuo pat pradziu, toks jausmas, kad tikslas tos temos - svedijos inzinieriu nekompetiskumo irodimas :!: (Pakaba nuo vezimo, motorai slabni, dezes vaashe netinka niekur tik i kuusakoski, priekio varoma kompanuote - viso automobilizmo tragedija....) Todel ir atidariau sita tema, pablevizguot, kam tinka svedu vezimai. Aiskint ir irodinet nesiraunu, todel keiciu isdestimo taktika (bus info pamastimui, klausimu pavidale ir visokiu medziagu). I visa saab istorija nesigilinsim (nors ralije saabas pradejo dalivaut, praktiskai nuo pat savo "car diviziono" egzistavimo pradzios, ir visai neprastai) pradesim nuo artimiausiu mums, pirmas vezimas - SAAB 99. Prie to pacio, video rodo - ka reiskia projekt (cia apie galimybes) aisku ten "biski" rimtesnis. Taigi, lai kalba istorija...:

http://www.youtube.com/watch?v=zl5W3NrqtoA

Tam kartui tiek.

p.s. Dancius, tu kazka paputal, forumas "padekit" randasi zemiau.. :D

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 21, 08:55
maiklas
Sitas video is youtube jau matytas kelis kartus, viskas labai grazu, komanda stengesi, entuziasmas stume y prieky. Bet net sitame klipuke liaupsinanciam saab kaip ralio komanda, buvo pamineta kad varzybos baigdavosi tai del variklio, tai del pavaru dezes gedimo. Ir tik po berods keturiu metu visos komandos (gamyklines komandos) darbo, saab 99 pagaliau laimejo viena WRC etapa savo namuose. Cia aisku butu galima diskutuoti, kodel Saab nedalyvavo visuose tu metu WRC etapuose, o y metus tik poroje pravaziuodavo, ar truko finansu ar technika nebuvo tokio lygio kad lygintis su kitais gamintojais?

Del mano rudojo OG, tai iki siol susirasineju su naujuoju jo savininku vokieciu, kuris dabar gal 7 OGius turi (tame tarpe ir Aero ir kitokiu 16T), bet rudasis jy vis nustebina paspaudus gaza :) Galbut pridariau su tuo OG daug klaidu, prisiskaites internetiniu ideju, bet net ir blogas rezultatas yra kazkoks rezultatas ir gauta patirtis :)

Gryztant prie pacios saab klasikos inzineriniu sprendimu, tai visi zino, kad dezes ju netikusios. Kad varikliai slabni mes niekad taip nesakem, o kaip tik nesistengem isspausti maksimumo, del tos pacios dezes Achilo kulno :) Galine pakaba, jei ja taip galima vadinti, tikrai nera stebuklas, net peugeot torcionine geriau butu :) Visai kas kita priekine dvigubu svirciu (dual wishbone) pakaba, ten daugmaz viskas gerai, nu tik tos kalibracines isvirtimo pleksteles tai turbut firminis saab visu inzineriniu sprendimu bruozas :) Tikrai nenoriu yrodinet, kad saab inzinieriai nieko neismane, mana kad buvusiom salygom jie daznai padarydavo daugiau nei ymanoma, bet vien fanatismu ir sventu tikejimu toli nenuvaziuosi :)

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 21, 09:19
PRUSAS
as vis pasigendu to ka Rudik deklaruoja garsiausiai t.y.patarimai , ju arba nera arba jie ateina per visai kitus zmones. Skelk tiesiai sviesiai ir ne su kazkokiais video , o argumentuotai.
Maiklo rudasis vaziuotu teisingai jei pas ji butu orginali turba , jis butu bukesnis , bet jokiu gliuku neturetu turet.

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 21, 13:04
Haro
Tarkime balkis nera stebuklinga pakaba, bet ji yra pigesne pagaminti, uztai matyt saab indzinieriai ja ir pasirinko. jai as gerai atsimenu opelis vektroj turejo tiek balki tiek nepriklausoma pakaba kuri visada buvo labiau vertinama trasoje...
Dezes tikrfai nera stebuklingos jos neleikydavo ir atmosferinio variklio 200ag o turbininis turi ne tik daugiau ag bet ir didesni sukimo momenta, turbut tai ir pakisa koja dezem reiketu issiardyti kokia pabiruse deze turbut net ne viena ir ziureti kurias vietas reikia stiprinti kad agregatas laikytu ir turbut sulauzyti ne viena deze kol bus pasiektas norimas rezultatas. greiciausiai kad EMS dezes yra truputeli stipresnes bet norint tai yrodyti reikia abieju deziu lydinio paivyzdziu taipogi gerai butu prideti dvi dezes viena salia kitos ir palyginti... kas yra kitaip toj garsiojoj EMS dezej.
Del pakabos raliui ir ziedui naudojamos visai skirtingos pakabos derinimo metodikos raliui geriausia pakaba yra kintamo minkstumo kur eigos pradzioje spyruokles yra minkstos o eigos pabaigoje kietos, ziedui su savo "lygiu" esfaltu pakabos minkstumas nera butina o minksta pakaba be visa ko ir S formos posukuose netinka.

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 21, 19:39
Rudik
Maiklai WRC tada nebuvo, buvo atskiri raliai o ne etapai... ir dar is video matyt, kad luzdavo ne tik saabai ;) ir luzta iki siol, toks jau tas sportas... Jeigu galvojat, kad eina padaryt neluztanti monstra, tai geriau sustokit dabar, kol nelikot basi ir zmonos dar nepabego.. ;) (kuo didesnis monstras tuo trumpesnis jo givenimas). Kaip pvz. pas Evo sankaba padaryta silpna vieta (uztenka sesiems zemiems startams) idejus galingesne, sulauzo transmisija... variklius sudrozia jau pirmi seimininkai.. ir t.t., daugmaz tokios pat problemos ir pas STI... Tokiu masinu eksploatavimas viksta pagal tokia formule pasidariai-palakstei-vel darai...
Prusai, dziugu bent, kad kazkas bent buvo isgirsta... Taip, turbina maza negalima det, jeigu nenorit investuot kruva i deze.. Nuo variklio nustatimu priklausys kiek dezei giventi, ir nuo amortizatoriu, jeigu masina sokines ant asfalto kaip per rali, tai ir deze reikalinga bus raline, kiek jinai kastoja jau zinot.. :P Taip, daug kas iki jusu daeidavo per trecia asmeni, bet vistiek buvo daroma atvirsciai.. Nu buvo, ir buvo, visgi kazkokia patirtys..
Haro, pas pirma SAAB 92 pakaba buvo pilnai nepriklausoma torsionine, paskui perejo prie galines pusiau nepriklausomos, ir galu gale (kai saabas kilo klasese iki premium segmento) evoliucionavo i niekam tikusi pagali, patiems nekeista? Pas Vectra pagalio nebuvo, buvo pusiau nepriklausoma arba nepriklausoma, O dabar klausimas GM900 tuneriams - Jeigu pagalis yra blogis, kodel jus bandot padaryt pagali is pusiau nepriklasomos pakabos, prisukdami dar viena stabilizatoriu?
I pabaiga dar pora, desimt kartu matytu video (kad pabaigt su 99), is kuriu matosi (ir girdisi), kad saabas (ir standartinis ir paruostas) buvo nevaziuojantis ir nesivaldantis trantas, paskui pereisim prie 900-jo tranto..
http://www.youtube.com/watch?v=krrO4BsF3Fk
http://www.youtube.com/watch?v=3C3XO7nk ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=eqELygo3eoo
p.s. antros dalies pabaigoje sloganas "turbo - power of the future", ir jug tiesa, turbo nededa tik tinginiai arba snobai, o saabo nebera...senai nebera, ironiska... :?

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 21, 20:29
PRUSAS
nesigincysiu del evo , bet Sti puikiai tvarkosi su 500 kumeliuku , keramikine sankaba ir netgi kasdieniam gyvenime ir jau 3 metai pazystame si automobili...velgi reikia argumentu.
del mazos turbos ? kuo pagrystas teiginys?
Dezes skirtos raliui ir ziedui kuom jos skyresi apart perdavimu?
del galinio balkio evoliucijos , kas dar gali buti keista ...turejo juk kazkaip atpigint kad auto butu konkurencingas. O stabilnika reikia issimti , ne todel kad kazkaip specialiai ikast tau , o todel , kad Kaciargoje sikanuose kilo galiniai ratai.
Rudikai , ne istorijos mum reikia (mes nekonkurentai gamyklinei komandai) ,mum reikia argumentu kas negerai pas mus ir kaip padarius viskas butu gerai. Siulau pradet nuo motoro, vaziuokles ir t.t.