Tarpines nedejau, nenorejau "parintis" su tais uzsakimais, turiu nebloga silikona is skandinavu.. Tarpine metaline priklauso, greiciausiai, kad skirtingo ketaus ir aliuminio silumini pletimasi kompensuot. Ir anksciau naudojau germetikus, kazkaip dideliu bedu nepastebeta, nezimus parasojimai jaigu ir buvo, tai nedidele problema. Bet tarpine, originalia, nepagadintu reikalo, aisku.
Pistonai (is kaires i desine, pagal didejancia kamera): N/A; B202L nuo 86 m.; B202L 84-85 m.m (pastarasis nukentejes nuo lieso misinio, buvusio seimininko kuro ekonomijos pasekmes, del to ir ardziau varikli, apie ji, veliau atskirai parasysiu) ; pre APC B201 T8.
Panaudojau antrus, nes galva B202 po 86-uju, kaip priklauso stock'ui, del didesnio momento atmosferiniame rezyme... Boost'o uztenka esamo (beje turiu ir APC is Speedparts'o, bet dar nebandziau, tegu variklis prisidirba pradziai) ... B234 galvos kameru formos netinka prie B202 pistonu kameru, o tai gresia sklandumo praradimu, kas su kasdieniu eksploatavimu nelabai dera. Surinkes kuri laika varinejau be APC, (apie 0,4 bar), visai neblogai, galvojau gal isvis nedet jos (senstu?
, bet traukos netruko).
Biski apie Mitsu turba (savo dar saugau
), jinai mazesne, su lengvesne sparnuote, ir neturi tokio stabilumo kaip T3, del ko nelabai draugauja su LH 2.2 (nieko baisaus, nezimus bangavimai pereiname preturborezyme, kuriu keleivis net nepastebes, jaigu pedaliuos zmogus draugaujantis su savo galunemis
) ir "reaktyvinio" garso nelabai turi, bet isokus rodyklei, nors biski, i geltona zona, ant vidutiniu sukiu nesa gerai !