Perku 900 OG turbo,cabrio.Sudomintu ir dviduris,atitinkamo stovio .
Pagrindiniai reikalavimai :
1.Geras,be rudziu kebulas;
2.Originalumas.
Siulyti cia,pm,geriausia - telefonu.Mano nr. 865985417.
Visi siulymai yra idomus,manau,ne tik man.
900 OG turbo
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
900 OG turbo
Paskutinį kartą redagavo 1 Perkūnas. Iš viso redaguota 2012 kartus.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: Perku 900 OG turbo
Ar nesumalta,kazkas,su apdaila http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=205582113 ?
Ir,ar buvo ant cabrio,"aero" apdaila ?
Ir,ar buvo ant cabrio,"aero" apdaila ?
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: Perku 900 OG turbo
Važiuojant vokiečiuose mane aplenkę daugiau nei vienas kabras ir esu pastebėjęs "AERO" užrašą ant jų galo.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: Perku 900 OG turbo
aurissan rašė:Važiuojant vokiečiuose mane aplenkę daugiau nei vienas kabras ir esu pastebėjęs "AERO" užrašą ant jų galo.
Kazka maisai,taip nebuna,kalbu apie uzrasa.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: Perku 900 OG turbo
Nesiginčinu, gal pridirbta kažko.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Perku 900 OG turbo
1. Nesurūdijusio LT lyg ir niekas neparduoda. Bent jau kiek žinau. Sau laiko.
2. Cabrio iš autoscout24 - apdaila kiek chimičinta - galas nuo paprasto, ne aero; priekis vienose nuotraukose aero, kitose - ne aero (skirtumas - sparneliai apačioje).
3. Pirkite Maiklo baltą, susivirinkite, nusidažykite. Norite juodo, pirkite mano; bus kiek brangiau. Yra dar 8V turbo su aero apdaila ir automatu; rūdis tvarkyti taip pat reikės be to spalva kažkokia ružavai pilka...
2. Cabrio iš autoscout24 - apdaila kiek chimičinta - galas nuo paprasto, ne aero; priekis vienose nuotraukose aero, kitose - ne aero (skirtumas - sparneliai apačioje).
3. Pirkite Maiklo baltą, susivirinkite, nusidažykite. Norite juodo, pirkite mano; bus kiek brangiau. Yra dar 8V turbo su aero apdaila ir automatu; rūdis tvarkyti taip pat reikės be to spalva kažkokia ružavai pilka...
SAAB 900
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: Perku 900 OG turbo
Kalba eina apie T16,175 ag,MY88.
Ar iki 3k apsuku,masina yra tupa...juodai tupa ?
Nuo 3k ribos,trauka atsiranda,bet ne tokia,kaip,manyciau, su 175 arkliais.
Pradedant vaziuot,jei neduodi daugiau gazo,susipurto.Anot pardavejo,reikia duot daugiau angliu,cia,tipo ,pas visus 16V taip
Zodziu,vaziavau i Lenkijos giluma pirkti ledinio cabriko.Solidi suma kisenej,jaudulys ima,kaip pries gerus 20 metu,zenijantis...
Isore - kaip naujas,bet keista,kaip tokiu metu,o dazyti,tik galiniai sparnai...Susinervinau...
Sedau vidun,kilimas naujas - neoriginalus,sedynes - naujos odos,neoriginalios,bet pasiutos gerai.Dar daugiau susinervinau...
Sedom pravaziuot...na moskviciukas,blyn,uosvies astra dyzeline,smagiau vaziuoja...Isvis - ragai ,save raminu,kad cia - klasika,taip turi vaziuoti...
Grizom i kiema...o lyja...ejau ratais...i vidu lindau...bandziau "siela" gaudyt...
Nepagavau...Sedom i masina ir pasukom Lietuvom.
Pakolkas nesuprantu : ar nedaaugau iki klasikos "supratimo",ar neteisinga klasika papuole,be "sielos" ...
Ar iki 3k apsuku,masina yra tupa...juodai tupa ?
Nuo 3k ribos,trauka atsiranda,bet ne tokia,kaip,manyciau, su 175 arkliais.
Pradedant vaziuot,jei neduodi daugiau gazo,susipurto.Anot pardavejo,reikia duot daugiau angliu,cia,tipo ,pas visus 16V taip
Zodziu,vaziavau i Lenkijos giluma pirkti ledinio cabriko.Solidi suma kisenej,jaudulys ima,kaip pries gerus 20 metu,zenijantis...
Isore - kaip naujas,bet keista,kaip tokiu metu,o dazyti,tik galiniai sparnai...Susinervinau...
Sedau vidun,kilimas naujas - neoriginalus,sedynes - naujos odos,neoriginalios,bet pasiutos gerai.Dar daugiau susinervinau...
Sedom pravaziuot...na moskviciukas,blyn,uosvies astra dyzeline,smagiau vaziuoja...Isvis - ragai ,save raminu,kad cia - klasika,taip turi vaziuoti...
Grizom i kiema...o lyja...ejau ratais...i vidu lindau...bandziau "siela" gaudyt...
Nepagavau...Sedom i masina ir pasukom Lietuvom.
Pakolkas nesuprantu : ar nedaaugau iki klasikos "supratimo",ar neteisinga klasika papuole,be "sielos" ...
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Perku 900 OG turbo
Sakykim taip: 50% traukia, kita pusė - ne. Ypač jei kalbama apie senesnę BOSCH LH-Jetronics modifikaciją. Jie yra 2-jų modifikacijų - 1984-1987 ir 1988-1990.
Visi traukia pusėtinai nuo 3000 užpūtus turbai; žinau bent 3, kurie traukia ir esant ir žemesniems sūkiams. Kai kuriems nepadeda nei naujos oro masės matuoklės... Gal visgi geležis pavargusi...
Naujesni su Lucas (1990-1993) beveik visi traukia smagiau. Ir turba ten mažesnė TE05-12B; miestui daug geriau, bet ir ten yra savų problemų.
P.s. Remigijus prieš gerą pusmetį pardavinėjo baltą perdarytą anglą cabrio su senu purškalu. Variklis buvo perrinktas. Pravažiavau. Tikrai gyvas.
Visi traukia pusėtinai nuo 3000 užpūtus turbai; žinau bent 3, kurie traukia ir esant ir žemesniems sūkiams. Kai kuriems nepadeda nei naujos oro masės matuoklės... Gal visgi geležis pavargusi...
Naujesni su Lucas (1990-1993) beveik visi traukia smagiau. Ir turba ten mažesnė TE05-12B; miestui daug geriau, bet ir ten yra savų problemų.
P.s. Remigijus prieš gerą pusmetį pardavinėjo baltą perdarytą anglą cabrio su senu purškalu. Variklis buvo perrinktas. Pravažiavau. Tikrai gyvas.
SAAB 900
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Perku 900 OG turbo
Ir reikejo belstis nezinia kur, nezinia ko..(Lietuvoj nebuvo isbandyt?) Ijungiam paprasta logika:
1986-eji Talladega, trys SAAB 9000 B202 175AG, long distance run 100 000 km - vid. greitis 213-217 km/h. (vidutinis greitis!). Nemanau, kad jusu aerai tai pakartuotu. Apie kokia "netraukia" eina kalba?.
Zmones kurie nera temoje, pamate Trollsteri, buna klausia mane, kiek tokia kastavoja ir pan., siulau jiems isbandyt pradziai tokia klasika, gal nepatiks (savo neduodavau, nes buvo modifikuotas, nors ir neispagrindu, ir nuomone galima susidaryt neteisinga).
Dabar apie vaziavima: pas mane ir GM900 ir originalas, kada vaziuoju su GM stengiuos vengti vingiuotu keliu (labai pavargau varyt per Lenkija, gailejaus kad pasukau ne per autrostrada, o variau per virsu) tai yra tesiu keliu automobilis (ipac su salonu nuo 9-3, sedi sau, nosi krapstai, 23 val. uz vairo neproblema, islipant tik kuro papildyt). O kai varau su Trollsteriu, stengiuos vengti autrostradu, nuobodu (nes, kad butu linksma reikia eit kokius 160-200) ir pradedu "lenktiniaut" su rimtesniais, ir tai atsilepia ant kuro. Vaziuoju vingiuotais keliais: i kaire i desine, i virsu i apacia, trumpadistanciniai "prostrelai" lenkiant po kelias masinas... kaifas... ir sanaudos tokiais rezimais neblogos, be "prostrelu" rekordas (po dawngrade) kol kas - 6,3l., su prostrelais - 6,8l. (pagaliau islipau is 7-iu), netaupant + siek tiek autostrados 8,2l. Lietuvoje sanaudos padideja (info pamastimams ) ir preturborezimas suprasteja, prasosi degimo kampo koregavimas +4 laipsniai.
O komfortas kaip naikintuve (nors SAABas, kadaise, atsiprasinejo savo klientu, kad padare 900uka per daug komfortiska ) neatsipalaiduosi, kad vaziuot ramiai, reikia but laaabai "kaip Belgas"
Redejimo komfortas labai priklauso nuo amortizatoriu, greztai nerekomendojami "deshovi" (budget) variantai, originalas melinas Sashs (nepigu) arba Koni (labai nepigu), geltonas Bilstein (brangu) ir viskas...
Isvada: tiesiais keliais vazinet naujiesni bus komfortiskesni (neabijotinai), a vot klasika jeigu norisi kazko tokio... Ar to reikia, ar ne, kiekvienam savaip. Vieno atsakimo nebus. Ziu tamsta neidemiai skaito.
Dar anekdotas is praeites: draugelis buvo surades viena nebloga T8, kadaise, sakau,- neskubek, pakvesk kai vaziuosi apziuret. Atvaziuoja sekanti ryta patenkintas, sako - Va pajemiau!, tik kazkaip silpnokai traukia, turba mazai pucia, reikia pareguliuot. Sedau, "pralekiau", spaudimo nera, sakau,- kad juos nesigirdi net (senos T3 turi savo garsa, malonu ). Atvarom i garaza, nujimam tubing'a o sparnuotes nera . Kap sakoma: поспешиш - людей насмешиш
1986-eji Talladega, trys SAAB 9000 B202 175AG, long distance run 100 000 km - vid. greitis 213-217 km/h. (vidutinis greitis!). Nemanau, kad jusu aerai tai pakartuotu. Apie kokia "netraukia" eina kalba?.
Zmones kurie nera temoje, pamate Trollsteri, buna klausia mane, kiek tokia kastavoja ir pan., siulau jiems isbandyt pradziai tokia klasika, gal nepatiks (savo neduodavau, nes buvo modifikuotas, nors ir neispagrindu, ir nuomone galima susidaryt neteisinga).
Dabar apie vaziavima: pas mane ir GM900 ir originalas, kada vaziuoju su GM stengiuos vengti vingiuotu keliu (labai pavargau varyt per Lenkija, gailejaus kad pasukau ne per autrostrada, o variau per virsu) tai yra tesiu keliu automobilis (ipac su salonu nuo 9-3, sedi sau, nosi krapstai, 23 val. uz vairo neproblema, islipant tik kuro papildyt). O kai varau su Trollsteriu, stengiuos vengti autrostradu, nuobodu (nes, kad butu linksma reikia eit kokius 160-200) ir pradedu "lenktiniaut" su rimtesniais, ir tai atsilepia ant kuro. Vaziuoju vingiuotais keliais: i kaire i desine, i virsu i apacia, trumpadistanciniai "prostrelai" lenkiant po kelias masinas... kaifas... ir sanaudos tokiais rezimais neblogos, be "prostrelu" rekordas (po dawngrade) kol kas - 6,3l., su prostrelais - 6,8l. (pagaliau islipau is 7-iu), netaupant + siek tiek autostrados 8,2l. Lietuvoje sanaudos padideja (info pamastimams ) ir preturborezimas suprasteja, prasosi degimo kampo koregavimas +4 laipsniai.
O komfortas kaip naikintuve (nors SAABas, kadaise, atsiprasinejo savo klientu, kad padare 900uka per daug komfortiska ) neatsipalaiduosi, kad vaziuot ramiai, reikia but laaabai "kaip Belgas"
Redejimo komfortas labai priklauso nuo amortizatoriu, greztai nerekomendojami "deshovi" (budget) variantai, originalas melinas Sashs (nepigu) arba Koni (labai nepigu), geltonas Bilstein (brangu) ir viskas...
Isvada: tiesiais keliais vazinet naujiesni bus komfortiskesni (neabijotinai), a vot klasika jeigu norisi kazko tokio... Ar to reikia, ar ne, kiekvienam savaip. Vieno atsakimo nebus. Ziu tamsta neidemiai skaito.
Dar anekdotas is praeites: draugelis buvo surades viena nebloga T8, kadaise, sakau,- neskubek, pakvesk kai vaziuosi apziuret. Atvaziuoja sekanti ryta patenkintas, sako - Va pajemiau!, tik kazkaip silpnokai traukia, turba mazai pucia, reikia pareguliuot. Sedau, "pralekiau", spaudimo nera, sakau,- kad juos nesigirdi net (senos T3 turi savo garsa, malonu ). Atvarom i garaza, nujimam tubing'a o sparnuotes nera . Kap sakoma: поспешиш - людей насмешиш
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Perku 900 OG turbo
rudik900 rašė:...
Netraukia aš suprantu taip: pajudi iš vietos, vėliau įjungi 2 ir smarkiau paspaudi gazą... niekas nevyksta... ilgai lauki kol pradeda traukti. Ta prasme tai jau nebe turbos lagas, o lavonvežis...
SAAB 900
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
- Miestas: Kaunas
Re: Perku 900 OG turbo
Davidsonai , paskambek suderinsim kokius tris OG , kad but vietoj, pravaziuosi ir susidarysi nuomone... ir kelione juk bus netokia ir tolima.
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: Perku 900 OG turbo
Dekui,Prusai.Mano nuomone nepasikeite,kad ir kaip ,tas is Lenkijos,nuvyle.Kazkoks "netikras" buvo...
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: Perku 900 OG turbo
Sitas - idomus : http://www.subito.it/auto/saab-900-turb ... 785752.htm
p.s. blyn,parduot sunku,bet nupirkt,dar sunkiau...
p.s. blyn,parduot sunku,bet nupirkt,dar sunkiau...
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Perku 900 OG turbo
Davidson rašė:Sitas - idomus : http://www.subito.it/auto/saab-900-turb ... 785752.htm
p.s. blyn,parduot sunku,bet nupirkt,dar sunkiau...
Man kainos jų ima patikti; itališkas bus turbūt mažiau surūdijęs, bet odai ir panelei tenka daugiau saulės - mačiau vieną tokį panašių metų paskilinėjusį.
SAAB 900
- Danis
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1154
- Užsiregistravo: 2006 Sau 28, 12:04
- Miestas: Vilnius
Re: Perku 900 OG turbo
Davidson, dėl bukumo. Maniškis buvo gana bukokas (gal Maiklas kąnors perbūrė ir dabar jau yra kitaip?.. ), nors kai pripranti tai kažkaip nebekreipi dėmesio ir kiek aukštesnėm apsukom važinėji, kai turba įsipučia tai būdavo tikrai smagu. Beje, nors pas mane nominale 175 AG buvo, bet pasirodo APC box'as buvo nuo amerikoniškojo 165 AG, įdėjus normalų, viskas pagerėjo, tai gal ir tai pas lenką buvo, kas žino. Audris, pamenu, pravežė su savuoju, kad parodytų, kaip atrodo nebukas, tai tiesą sakant likau labai maloniai nustebęs. Jei kas tokį OG'į pavadintu buku, tai pats bukas būtų. Įtariu, kad Tau pasitaikė toks egzempliorius, kad nei gyvas, nei miręs.
O šiaip, kai paturėjau savo, tai supratau kad kasdienai OG'is (bent man, Audris paneigtų) kažkaip vistik ne taip. Šiais laikais, tai mašinai ne į darbą kamščiuose stovėt. Rudik'as, beje, nemažai tiesos pasakė..
O šiaip, kai paturėjau savo, tai supratau kad kasdienai OG'is (bent man, Audris paneigtų) kažkaip vistik ne taip. Šiais laikais, tai mašinai ne į darbą kamščiuose stovėt. Rudik'as, beje, nemažai tiesos pasakė..
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių