Sioks toks projektelis SAAB 900 OG
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG
du metus pagulejes variklis, barskes kaip kibiras su varztais.... Puse metu pagulejimo, jau kvepes kapitalke
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
- Miestas: Kaunas
Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG
Audriss99 rašė:Jau Prūsas ima pykti.
nezinote kada as pykstu gerbiamasis , kai supysksiu atvaziuoisiu pasakyti kodel pykstu . manau , kad siandien pasiaiskinsim kur sliekai gyvena , nes kaip minejo Maiklas ECU keistas, MAP keistas ...
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG
Tai va kad su Maiklu jau pusę dienos aiškinamės kas ten darosi - lauksiu kompresijos matavimų
SAAB 900
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
- Miestas: Kaunas-Jurbarkas
Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG
Twin Peaks'o pratesimas
Syvakar Prusas atsiveze du kompresometrus, nes vakar manasis kazko grybus rode. Dar kol saltas variklis pamatavom ir su abiem gavom vienodus parodymus, jei gerai pamenu: 11 11 9 9, ne yspudinga, bet del to dar turetu vaziuoti. Buvom uzdeje laisvu sukiu reguliatoriu nuo kazkokio BMW, kuris identiskas kaip saabo, bet siandien dar praploviau su WD sabiny reguliatoriu ir juo pakeitem bemwiny.
Kuo daugiau studijuojam Trionico aprasyma, tuo sunkiau darosi suprasti kokiu momentu, koks degimo kampas turi buti. Kai salta varikly uzkuri, jis ant laisvu ankstina kad greiciau katalizatorius uzkaistu, jei uzkaitus varikliui ysijungia ventiliatorius ir apkrauna genika, tai kompas vel ankstina degima, kad kilsteltu laisvus sukius. Trionice yra berods keturi Ignition map'ai, tai fig suprasi kada kury naudoja Bet is manualo galima suprasti kad variklio kurimo metu, kompas laiko 10 laipsniu ankstinima. Tai snd pajungem stroboskopa ir sukant starteriu paziurejom, kad turim apie 15 laipsniu, del tiek dar irgi turetu vaziuoti
Tai pakuriam ir laukiam kol uzsiles variklis prades plaukiot ant laisvu sukiu ar pagazavus nebepagauti laisvu ir krentant sukiam uzgesti. Bet nieko panasaus nesulaukiam ir isvaziuojam test drive y gatve. APC voztuvas kiauras, bazinis slegis ~0.6 Bar, tachometras nepajungtas, spidometras irgi nustojo rodyt nu bet jau vazioja normaliai, antra pavara uzputus ratai ant asfalto lengvai prasisuka. Apsukam su Edgaru rata ir gryztam atgal y garaza. Tada Prusas nebutu Prusas ir pasiulo pravaziuoti atjungus WG valdyma Susokam su Edgaru y OG ir isvarom y greitajy rata Turba pustelna virs baro ir nukerta kura, taip kelis kartus pasitampom, kol suprantu kaip su gazu gaudyt slegy kad neperpustu ir tada jau net trecia pavara prie ~1 Bar ant asfalto cyptelna padangos
Zodziu pradinis tikslas pasiektas, OGis vaziuoja. Toliau reikia klaust idejos autoriaus, ka darom toliau?
Syvakar Prusas atsiveze du kompresometrus, nes vakar manasis kazko grybus rode. Dar kol saltas variklis pamatavom ir su abiem gavom vienodus parodymus, jei gerai pamenu: 11 11 9 9, ne yspudinga, bet del to dar turetu vaziuoti. Buvom uzdeje laisvu sukiu reguliatoriu nuo kazkokio BMW, kuris identiskas kaip saabo, bet siandien dar praploviau su WD sabiny reguliatoriu ir juo pakeitem bemwiny.
Kuo daugiau studijuojam Trionico aprasyma, tuo sunkiau darosi suprasti kokiu momentu, koks degimo kampas turi buti. Kai salta varikly uzkuri, jis ant laisvu ankstina kad greiciau katalizatorius uzkaistu, jei uzkaitus varikliui ysijungia ventiliatorius ir apkrauna genika, tai kompas vel ankstina degima, kad kilsteltu laisvus sukius. Trionice yra berods keturi Ignition map'ai, tai fig suprasi kada kury naudoja Bet is manualo galima suprasti kad variklio kurimo metu, kompas laiko 10 laipsniu ankstinima. Tai snd pajungem stroboskopa ir sukant starteriu paziurejom, kad turim apie 15 laipsniu, del tiek dar irgi turetu vaziuoti
Tai pakuriam ir laukiam kol uzsiles variklis prades plaukiot ant laisvu sukiu ar pagazavus nebepagauti laisvu ir krentant sukiam uzgesti. Bet nieko panasaus nesulaukiam ir isvaziuojam test drive y gatve. APC voztuvas kiauras, bazinis slegis ~0.6 Bar, tachometras nepajungtas, spidometras irgi nustojo rodyt nu bet jau vazioja normaliai, antra pavara uzputus ratai ant asfalto lengvai prasisuka. Apsukam su Edgaru rata ir gryztam atgal y garaza. Tada Prusas nebutu Prusas ir pasiulo pravaziuoti atjungus WG valdyma Susokam su Edgaru y OG ir isvarom y greitajy rata Turba pustelna virs baro ir nukerta kura, taip kelis kartus pasitampom, kol suprantu kaip su gazu gaudyt slegy kad neperpustu ir tada jau net trecia pavara prie ~1 Bar ant asfalto cyptelna padangos
Zodziu pradinis tikslas pasiektas, OGis vaziuoja. Toliau reikia klaust idejos autoriaus, ka darom toliau?
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG
maiklas rašė:...ka darom toliau?
Tvarkykit :
maiklas rašė:...APC voztuvas kiauras, bazinis slegis ~0.6 Bar, tachometras nepajungtas, spidometras irgi nustojo rodyt...
Pacioj pradzioj 10 laipsniu, prie apkrovos iki 20 - taip.
Vadovaujantys siais skaiciais pastumkit ta savo "likimo rata" tuos pora mm (itariu dar maziau).
Toliau lysti i degima neturint bendru suderintu logu, prasmes nera, trionikas pats viska padarys ir padarys tai gerai.
Tai ne koks tai trambliorius begiojantis po cilindrus be jokios galimybes kontrolioti detonacija, veikiantis principu "veikia - jau gerai"
P.S. 11 11 9 9 - neitin linksma.
Kokia ten nuo gamyklos turi buti B202?
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
- Miestas: Kaunas
Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG
Maximus rašė:P.S. 11 11 9 9 - neitin linksma.
Kokia ten nuo gamyklos turi buti B202?
cia gerai , kaip vienas musu pazystamas sake "...triguoliu siaubas , tiesiog lauzytojas..." , cia tik mes galvojam , kad poros kibiriuku kompresijos truksta .
O rimtai pasiziurejus , dziugu , kad OG'is gyvas ir Maiklo pasakymu "...nu ...vaziuoja..." , bet tai pasakoma be entuziazmo , reiskia -nedziugina nifiga.... . reiks idejos autoriaus paklaust , ka darom , kad ir vaziuotu ,ir dziugintu
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
- Miestas: Kaunas-Jurbarkas
Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG
PRUSAS rašė:O rimtai pasiziurejus , dziugu , kad OG'is gyvas ir Maiklo pasakymu "...nu ...vaziuoja..." , bet tai pasakoma be entuziazmo , reiskia -nedziugina nifiga.... .
Mane dziugina vien faktas kad mes sugebejom priversti ta "netinkama" NG trionica veikti. O del traukos, tai as gal per daug prisiklausiau senuju sabistu, kaip jie emocionaliai ir vaizdziai sugeba issireiksti kalbant apie "baisia" turbo sabu trauka As jau pradedu galvoti, kad nuo tu sneku per daug tikiuosi ir reikia slieku ieskoti ne pas mane OG variklyje, ar pas sita projekta Trionice, bet siek tiek nuleisti reikalavimu kartele
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
- Miestas: Kaunas
Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG
maiklas rašė:Mane dziugina vien faktas kad mes sugebejom priversti ta "netinkama" NG trionica veikti. O del traukos, tai as gal per daug prisiklausiau senuju sabistu, kaip jie emocionaliai ir vaizdziai sugeba issireiksti kalbant apie "baisia" turbo sabu trauka As jau pradedu galvoti, kad nuo tu sneku per daug tikiuosi ir reikia slieku ieskoti ne pas mane OG variklyje, ar pas sita projekta Trionice, bet siek tiek nuleisti reikalavimu kartele
man idomu , kaip su tavuoju lyginant ruduoju , baltu Aero . Ar bent panasiai ? Ka reiketu pabandyt padaryt ir ko truksta tavo galva.
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
- Miestas: Kaunas-Jurbarkas
Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG
PRUSAS rašė:man idomu , kaip su tavuoju lyginant ruduoju , baltu Aero . Ar bent panasiai ? Ka reiketu pabandyt padaryt ir ko truksta tavo galva.
Dar per mazai pravaziavau su projektu, kad galeciau kazka tiksliai pasakyti, bet manau kad vaziuoja panasiai kaip mano rudasis, cia tais atvejais kai LH nusprendzia gerai dirbti ir be jokiu gliuku viskas veikia. Rudasis ir ant duju kartais trecia pavara ratus prasuka, bet taip buna ne visada ir tas labai erzina, kai spaudi gaza ir nezinai kaip jis reaguos, o ant projekto is vakaryksciu potyriu tai spaudi gaza ir nesuki galvos, turba pucia ir leki
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG
Svorį mažinti reikia. Dabar ten 1300++ kg. O jei testavimo metu šalia dar ir Prūsas pilnas minčių sėdėjo, tai galima tik numanyti kiek dinamika nukentėjo
Dar manau kad reikėtų pereiti prie E85.
O šiaip tai šaunuoliai.
Dar manau kad reikėtų pereiti prie E85.
O šiaip tai šaunuoliai.
SAAB 900
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
- Miestas: Kaunas
Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG
Audriss99 rašė:Svorį mažinti reikia. Dabar ten 1300++ kg. O jei testavimo metu šalia dar ir Prūsas pilnas minčių sėdėjo, tai galima tik numanyti kiek dinamika nukentėjo
Dar manau kad reikėtų pereiti prie E85.
O šiaip tai šaunuoliai.
bandote ikasti? nepataikete as su savo minciu bagazu laukiau garaze .
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
- Miestas: Kaunas
Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG
maiklas rašė:PRUSAS rašė:man idomu , kaip su tavuoju lyginant ruduoju , baltu Aero . Ar bent panasiai ? Ka reiketu pabandyt padaryt ir ko truksta tavo galva.
Dar per mazai pravaziavau su projektu, kad galeciau kazka tiksliai pasakyti, bet manau kad vaziuoja panasiai kaip mano rudasis, cia tais atvejais kai LH nusprendzia gerai dirbti ir be jokiu gliuku viskas veikia. Rudasis ir ant duju kartais trecia pavara ratus prasuka, bet taip buna ne visada ir tas labai erzina, kai spaudi gaza ir nezinai kaip jis reaguos, o ant projekto is vakaryksciu potyriu tai spaudi gaza ir nesuki galvos, turba pucia ir leki
Kagi , jungsim akselerometra ir ziuresim ka jis rodys
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG
PRUSAS rašė:...as su savo minciu bagazu laukiau garaze .
Koks nuobodus mechanikas.
SAAB 900
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
- Miestas: Kaunas
Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG
Audriss99 rašė:Koks nuobodus mechanikas.
o tu kitu paklausk ar as jau toks nuda , o tu vis pilnas issukiu ...85 , metanolis , reaktyvinis kuras....
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG
Ant stendo jam dabar reiktų; kad vėliau būtų su kuo palyginti.
SAAB 900
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių