PRUSAS rašė:niekas ir nesake , kad OG'is liks su visom sedimom vietom . Savo 9K pabandziau APC tas pats 1,5
As irgi kada nors noresiu savojo OG APC dacika pasikalibruot, nes bent ziurint pagal duju MAP, tai tarp oranzines ir raudonos rodo 0,6 Bar
PRUSAS rašė:niekas ir nesake , kad OG'is liks su visom sedimom vietom . Savo 9K pabandziau APC tas pats 1,5
maiklas rašė:As irgi kada nors noresiu savojo OG APC dacika pasikalibruot, nes bent ziurint pagal duju MAP, tai tarp oranzines ir raudonos rodo 0,6 Bar
dr.amber rašė:
o kur rodyklė stovi kai variklis išjungtas?
rudik900 rašė:Turiu toki gaugika nuo -1 iki 3bar. + voltmetras (supakuotas)....
dr.amber rašė:na tai kaip jūs tą daviklį tvirtinot?
trionic'o aprašymas rašo šitaip:
T5 has 62 pulses per engine rotation from
which 2 teeth are missing at 117° BTDC on cylinder 1 to determine TDC
tai gaunasi kad trūkstamas dantis statosi kažkur 20 dantų prieš daviklį 1 cilindrui esant VRT. Daugiau ten priburti mechaniškai nėra ką. Pažiūrėti koks degimas realiu laiku galima pasijungus kompą, bet ir tai parodymai priklausys nuo alkūnės daviklio padėties.
maiklas rašė:... Jauciu greitu metu atsiras dar vienas SAAB Special Tools'as pas mus garaze
Audriss99 rašė:Twin Pyksas tas Kaunas - prieš išimant variklis su LH Jetroniku veikė be jokių problemų; Kasparas net pusašį buvo nusukęs. Dabar gi Maiklui LH-as neįtinka, o variklis prieš Trioniką sukilęs...
Kažin ar MAP-as geras?
Audriss99 rašė:Twin Pyksas tas Kaunas - prieš išimant variklis su LH Jetroniku veikė be jokių problemų; Kasparas net pusašį buvo nusukęs. Dabar gi Maiklui LH-as neįtinka, o variklis prieš Trioniką sukilęs...
Kažin ar MAP-as geras?
PRUSAS rašė:joks cia ne twin .... cia tas l.geras motoras kur nuo tepalo paemejo gumele buvo nusmukus ir be spaudimo pasivazinejo biskuti... "...cia l.geras motoras tik kompensatoriai biski paklakses ir nustos... " oj gerbiamasis per ta desimtmeti kol gulejo motoriukas jum kazkas labai neteisingo susiformamo
Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių