saabas ir vonegutas

Klasikiniai SAAB
Vartotojo avataras
tcks
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 13
Užsiregistravo: 2006 Vas 26, 20:48
Miestas: vln

saabas ir vonegutas

Standartinė tcks » 2011 Vas 21, 08:53

saab ir vonegutas

Kadaise buvau automobilių prekybos bendrovės savininkas ir vadybininkas Vest Barnsteiblyje, Masačiusetso valstijoje. Bendrovė vadinosi "Cape Code Saab". Ji ir aš netekome darbo prieš trisdešimt trejus metus. Dabar tikiu, kodėl nesėkmė, kadaise ištikusi mane kaip automobilių pardavėją, paaiškina tai, kas antraip būtų likę gili paslaptis: kodėl švedai man taip ir neskyrė Nobelio literatūros premijos. Senas norvegų priežodis: "Švedų pimpiai trumpi, bet ilga atmintis".
Klausykitės: bendrovė Saab tuo metu gamino vienintelį modelį, dvejų durelių sedaną, panašų į VW "vabalą", tik su varikliu priekyje. Durelės buvo savižudiškos: jos atsidarydavo automobilio sukeltų sukūrių kryptymi. Automobilio variklis, skirtingai negu visų kitų, bet kaip jūsų vejapjovės ir pakabinamojo valties motoro, buvo ne keturtaktis, o dvitaktis. Taigi kaskart įpildamas i baką benzino, turėjai įlieti ir skardinę tepalo. Kažkodėl tradicinės orientacijos moterys nenorėdavo to daryti.
Pagrindinis pranašumas, kurį pabrėždavome norėdami įsiūlyti pirkėjui sabą, buvo tas, kad jis galėdavo aplenkti volksvageną, kai abu pradėdavo važiuoti užsidegus žaliam šviesoforo signalui. Bet jeigu jūs ar jūsų antroji pusė pamiršdavote įpilti tepalų paskutinį kart pildamas benziną, jūs su automobiliu tapdavote fejerverkais. Be to, jo buvo varomieji priekiniai ratai, todėl buvo lengviau vairuoti slidžia danga ir galėjai greičiau įveikti posūkius. Ir dar. Kaip pasakė vienas potencialus pirkėjas: "Švedai daro geriausius laikrodžius. Tai kodėl jų automobiliai negali būti geriausi?" Man neliko nieko kita, tik pritarti.
Tais laikais sabas nė iš tolo neprilygo glotniam, galingam keturtakčiui automobiliui, šiandien tapusiam skiriamuoju turtingų, karjerą padariusių jaunuolių ženklu. Jis buvo, galima sakyti, lėktuvų gamyklos inžinierių, niekada anksčiau nekonstravusių automobilių, "šlapias sapnas". Pasakiau "šlapias sapnas"? Įdėmiai klausykitės: sabo prietaisų skydelyje buvo žiedas, sujungtas su grandine, skriemuliais einančia iki variklio skyriaus. Patraukus žiedą, tolimajame gale jis pakeldavo savotišką užuolaidą ant spyruokle valdomo velenėlio, įmontuoto už priekinių grotelių. Įtaiso paskirtis buvo neleisti varikliui atšalti, kol būdavai kur nors nuėjęs. Taigi jei grįždavai gana greitai, variklis iš karto vėl užsivesdavo. Bet jeigu grįždavai negreitai, jokia užuolaida nepadėdavo: tepalai atsiskirdavo nuo benzino ir lyg kokia melasa nusėsdavo į automobilio bako dugną. Taigi kai vėl užvesdavai variklį, paleisdavai dūmų uždangą, nė kiek neprastesnę už eskadrinio minininko jūrų mūšyje. Kartą aš per patį vidurdienį šitaip užtemdžiau visą Vuds Houlo miestelį, kai gal savaitę buvau palikęs sabą stovėjimo aikštelėje. Man pasakojo, kad miestelio senbuviai vis dar balsu spėlioja, iš kur galėjo atsirasti tokia gausybė dūmų. Aš ėmiau nepalankiai atsiliepti apie švedų inžineriją, todėl pakišau sau koją - atėmiau iš savęs Nobelio premiją.


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Vas 21, 21:58

Idomus isdestimas, bet zmogus, kaip supratau rasytojas ir buves komersantas (ir dar nekoks), apie technika supranta tiek, kiek perskaite is parduodamu masinu aprasimu... Verdiktas: eiline delitantiska nuomone... Taip, dvitakciai yra gana specifine technika, yra pliusu ir minusu (tarp ju ir minetu tuoj citatoj).
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2011 Vas 22, 12:39

rudik900 rašė:Idomus isdestimas, bet zmogus, kaip supratau rasytojas ir buves komersantas (ir dar nekoks), apie technika supranta tiek, kiek perskaite is parduodamu masinu aprasimu... Verdiktas: eiline delitantiska nuomone... Taip, dvitakciai yra gana specifine technika, yra pliusu ir minusu (tarp ju ir minetu tuoj citatoj).


ir maža to, neskiriantis šveicarų nuo švedų...
e85
Vartotojo avataras
Danis
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1154
Užsiregistravo: 2006 Sau 28, 12:04
Miestas: Vilnius

Standartinė Danis » 2011 Vas 22, 12:46

Snatch rašė:ir maža to, neskiriantis šveicarų nuo švedų...

Bet skerdykla No. 5 vistik nėra bloga knyga... :roll:
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2011 Vas 22, 13:35

kaip ir saab nėra prastas automobilis nepaisant to, kad Vonegutas nesugebėjo jo pardavinėt.
e85
Vartotojo avataras
tcks
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 13
Užsiregistravo: 2006 Vas 26, 20:48
Miestas: vln

Standartinė tcks » 2011 Vas 22, 16:03

paziurekit i tai ir su jumoru. visgi istrauka is knygos. o vonegutas megsta pajuodinta jumora. gal ne i ta skyreli idejau. :arrow: :P
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2011 Vas 22, 20:54

O kaip kitaip? Tik su jumoru, bet, sutik, ir jumoras buna, net ir juodas, geras arba ne. Neprisimenu (nes tingiu ieškoti) kada Kurtas tai parašė, bet apsimesti tokio plauko "durneliu" jam yra per menka... Juk daug kartų tai darė geriau, ar ne?
e85

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių