Atoms rašė:Pagamino švedai savu laiku gerą, bet ne visiems įtinkantį automobilį. Visi suprantantys įsigijo, bet pamiršo po 10 metų naują nusipirkt. Nebeturėjo SAAB'as pinigų tai parsidavė GM'ui. Su sąlyga, kad visi suprantantys vis dar važinėja su savo 20 metų senumo aparatais ir naujo neperka - teko dalis per markes pradėt dalint idant pigiau gamint būtų, o gal ir kitų markių mėgėjų priviliot, bet ir to neužteko, kad pritraukt pakankamai naujų pirkėjų. Visi suprantantys vis dar važinėja su savo 30 metų senumo originalais, nes nieko geriau nėra.
Neturiu nieko prieš ir man patinka senieji modeliai, tačiau tam, kad markė gyvuotų reikia ne garbintojų, o pirkėjų.
Yra cia dalis tiesos.... Uzsimojau buvo prirasyt.... bet persigalvojau, nenoriu kartotis, be to visi kazkodel pradeda galvot, kad bandau pirsti klasika visiem.. Paliksim klasika entuziastams, iki jos riekia prieiti savarankiskai, kaip sakant daaugti.. SAABas nuo pat pradziu (iki tam tikro laikotarpio) gamino gerus, originalius bet ne visiem suprantamus automobilius. O paskui pradejo gamint visiems suprantamus, o cia jau kita beda, konkurencija... O kam reikalingas Opelis su SAAB zenklu? (Subaru ir Chevrolet su SAAB zenklu, irgi nereikalingi). Ir galu gale tikri entuziastai issilakste arba taip ir vazioja su savo "senenom", o SAABas pasidare pigesne alternatyva, visiem suprantamoms markems, o ironiskiausia, kad netgi tam paciam Opeliui
Tai kokie pirkejai reikalingi SAABui? Neaisku.... Kada buvo aziotazas apie SAAB bankrota, Svedijos finansu ministerjos atstovas, i zurnalistu klausima "Kodel Svedijos viriausybe atsisako finansiskai palaikyti SAAB, GM-ui prasant?", atsake,- Jeigu rinkai SAABas nereikalingas, kodel mes turime ji gelbet, mes ne labdaros organizacija.(!)
Blin, vistiek prirasiau... Za marku obidno