Puslapis 14

Saab my93

Parašytas: 2010 Bir 12, 22:36
Khary900
Aptikau Saab 900OG MY93 5Durys.Su Saab 9000 2,0 be turbinos,žvaklaidžiai varikliu.
Gal kas galėtu pračiau papasakoti apie tokį modelį?

Parašytas: 2010 Bir 13, 08:30
Tomtomas
Visų pirma abejoju, ar 9000-uko variklį pavyktų įdėt į c900, nes visiškai skiriasi komponuotė (vienur variklis skersai, kitur išilgai).

O šiaip - jei kėbulo būklė gera - imk :D Tiesa "nevalins" ir netrauks taip akies kaip 3-duris, bet užtai praktiškas pasirinkimas.

Parašytas: 2010 Bir 13, 09:50
Khary900
Ten mašina buvusi Prancūzijos ambasadoriaus Anglijoje.Pravažiavus tik 150,000 Kaip teigė pardavėjas-ją pardavė dėl pramuštos tarpinės.Dabar ji pakeista,sutvarkyta stogo apdaila.Kaip tokių metų mašina ,tai tikrai labai gerai išsilaikiusi-keletas laaabai nežinių rudžių yra-bet tai tik vizualinė apžiūra.Pinigų dabar jai neturiu,tai ir nekračiau kiekvieno kampo.
Pirmą reikia savo parduoti poto pirkti kitą.

Parašytas: 2010 Bir 13, 10:58
Audriss99
Čia apie įpurškimo sistemą:

LH2.4 1988-1990 Non-turbo Two-wire AIC idle valve, plastic air mass meter without a mixture adjustment screw

LH 2.4.2 1991 and later Non-turbo Three-wire AIC idle valve, similar plastic air mass meter without a mixture adjustment screw, and a throttle potentiometer.

LH 2.4 Fuel Injection. Both the AIC and mixture control systems are adaptive on this system. That means that each system compensates automatically for changes in the engine due to age or small problems. As a result, idle speed and mixture do not need to be adjusted. A deceleration fuel shut-off function in the LH 2.4 control unit replaces the deceleration dashpot used on LH 2.2. An integrated Evaporative Loss Control Device (ELCD) system is used on LH 2.4. Operation of the ELCD valve is controlled by the LH control unit. Another main feature of the LH 2.4 system is that it has on-board diagnostics. See On-board Diagnostics for more information.
LH 2.4.2 Fuel Injection This fuel injection system is used only on 900 models with the 2.1 liter engine. LH 2.4.2 has all of the features of the earlier LH 2.4 system, plus additional refinements. The system uses a new AIC valve. A throttle potentiometer replaces the throttle switch, and the control unit has been reprogrammed to modify the control of many other functions, including additional diagnostic codes.

Joks ten ne 9000 variklis. 900 yra 2.0 arba 2.1 variklis. 2.1 skiriasi nuo 2.0 tik galva. 2.1 ir 2.3 galva yra ta pati (tas pats kodas), 2.3 naudojamos 9000. Gal dėl to pripainiota.
Su LH 2.4 įpurškimu važinėja Virgis (raudonas 5-duris OG-is). Normalus automobilis, neturintis turbo išskirtinumo, beje, ne ką linksmesnis ir LPT; kol neperdarytas. Na o jei jam dar gavus 5-durio Airflow kitą, tai iš viso būtų pasaka.

Paveikslėlis

Parašytas: 2010 Bir 13, 19:53
virgis
Audris rašė:Su LH 2.4 įpurškimu važinėja Virgis (raudonas 5-duris OG-is). Normalus automobilis, neturintis turbo išskirtinumo
užtat turiu stogo išskirtinumų.. :))

Re: Saab my93

Parašytas: 2010 Bir 14, 08:26
Perkūnas
Khary rašė:Aptikau Saab 900OG MY93 5Durys.Su Saab 9000 2,0 be turbinos,žvaklaidžiai varikliu.
Gal kas galėtu pračiau papasakoti apie tokį modelį?
Parodyk skelbima.

Re: Saab my93

Parašytas: 2010 Bir 14, 09:23
Audriss99
Davidson rašė:Parodyk skelbima.


Taip taip, arba pirk arba kitiems duok :-D

Parašytas: 2010 Bir 14, 22:04
Khary900
Skelbimo dar nėra-kai jo reikės savininkas pats jį paduos ;)

Re: Saab my93

Parašytas: 2011 Spa 31, 18:39
Khary900
Nekuriant naujos temos...
Gal kas gali padėt su elektros schemom,o tai nieko nerandu-reikia būtent elektrinių veidrodėlių laidų kontūro,kaip kas eina ir panašiai.Jei galit numesit kas kokia nuorodą,kur galima rasti Saab 900 Og > MY89 elektros schemas,didelis dėkui.

Re: Saab my93

Parašytas: 2011 Lap 01, 16:56
Audriss99
Khary900 rašė:Nekuriant naujos temos...
Gal kas gali padėt su elektros schemom,o tai nieko nerandu-reikia būtent elektrinių veidrodėlių laidų kontūro,kaip kas eina ir panašiai.Jei galit numesit kas kokia nuorodą,kur galima rasti Saab 900 Og > MY89 elektros schemas,didelis dėkui.


Manualus visi turi - ir Maiklas juos turi. Ten visos schemos yra.

Re: Saab my93

Parašytas: 2011 Gru 12, 18:29
Khary900
Nenorėdamas teršti Maiklo temų,privatizuoju šita sau.

Rudik900 ,saviškiui šeštadienyje keičiau grandinę,tai poto reikėjo iš naujo nustatyt degimo kampą.Dar kartą didelis dėkui Maikliui,nes kampas buvo 25laipsniai ir žiariai pradėdavo detonuot prie 1,8rmp...iš pradžių nelabai supratau kas vyksta,kol Mailkas nepatikrini kampo...nes važiuojant nuo 1,8 iki 3 rpm nebuvo galima girdėt variklio garso...
Beje,šiandiena dar su kolega,kuris pridėjo ranką prie grandinės keitimo viską perkalbėjom ir tikrai detonavo tik trečias cilindras? wfk? purkštukas?
Išsukus žvakės ir žiūrint į jas-matosi jog pas mane ale liesas mišinys,nors dumas gan pilkas,lyg užpilinėtu...nors trečio cilindro žvakė nežymiai tamsesnė..?

Re: Saab my93

Parašytas: 2011 Gru 12, 21:13
Audriss99
Pagal žvakes galima pasakyti kas variklyje dedasi. Jei visai baltos, joms per karšta. Gali būti dėl per lieso mišinio arba dėl netinkamai parinktos jų temperatūros (t.y. jos per karštos). Normaliai atrodančios žvakės izoliatorius turi būti nuo šviesiai rusvos iki kiek tamsesnės kakavinės spalvos (šiuo atveju viena vos kitokia nelabai ką sako); be jokių priemaišų. Elektrodai turi būti gražūs.

Re: Saab my93

Parašytas: 2011 Gru 13, 00:21
Rudik
Khary900 rašė:Nenorėdamas teršti Maiklo temų,privatizuoju šita sau.

Rudik900 ,saviškiui šeštadienyje keičiau grandinę,tai poto reikėjo iš naujo nustatyt degimo kampą.Dar kartą didelis dėkui Maikliui,nes kampas buvo 25laipsniai ir žiariai pradėdavo detonuot prie 1,8rmp...iš pradžių nelabai supratau kas vyksta,kol Mailkas nepatikrini kampo...nes važiuojant nuo 1,8 iki 3 rpm nebuvo galima girdėt variklio garso...
Beje,šiandiena dar su kolega,kuris pridėjo ranką prie grandinės keitimo viską perkalbėjom ir tikrai detonavo tik trečias cilindras? wfk? purkštukas?
Išsukus žvakės ir žiūrint į jas-matosi jog pas mane ale liesas mišinys,nors dumas gan pilkas,lyg užpilinėtu...nors trečio cilindro žvakė nežymiai tamsesnė..?

Tai, kad detonavo prie 25 laipsniu, geras zenklas, nes tai tikrai per daug normaliam misiniui... "Kodel detonavo tik trecias cilindras?" - o kas tai nustate? Purkstukus galima pakeist vietom, kad patikrint... Dar klausimas - kodel pabego degimo kampas, paskirstitojas buvo nujimtas? Jeigu ne - tada, kaip su "mietkem"?

Re: Saab my93

Parašytas: 2011 Gru 13, 07:05
Khary900
Mėtkės geros,teko truputi sužaist,kol jas įdealiai pagavom.Dėlto reikėjo nuimt išmetimo velenėlį.Šaip labai aiškiai girdėjosi ,jog viskas vyksta trečiam cilindre.

Re: Saab my93

Parašytas: 2011 Gru 13, 08:44
Audriss99
Khary900 rašė:....Šaip labai aiškiai girdėjosi ,jog viskas vyksta trečiam cilindre.


Skaitau, skaitau ir nesuprantu. Arba kažkas iki galo neparašyta, arba jūs variklių guru, jei iš klausos nustatėt kur detonuoja...