Saab my93

Klasikiniai SAAB
Vartotojo avataras
virgis
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 846
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:45
Miestas: vln
Contact:

Re: Saab my93

Standartinė virgis » 2012 Vas 15, 00:11

bersiu savo BBC,jei ko reiks skambtelk 861436003 arba tavo draugai Audriss99 ar Haro patarpininkaus
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Saab my93

Standartinė Rudik » 2012 Vas 15, 00:59

Yra toks zmogus, persikraustes i Svedija dabar, gyvent, megejas pakaisiot "rankas" ten kur nereikia, pvz. nupirkt nauju tarpiniu komplekta, duot kokiam svedu meistrui (kuris Le Mane dalivavo 2008-ais, kai dvitaktis 96 laimejo savo klasei, ir Antonovui klasikinius ralinius SAABus rose) perrinkt varikli , ne del to, kad ziauriai bego tepalas, o siaip sau, kad prisitrint prie vietiniu saaberiu... Dabar per skype, - Gelbek! Ka daryt? tepalai per visus galus, siltas nesikuria ir benzinu smirdi, netraukia, kas trecias varztas neuzverztas, kazkokie garsai pasaliniai, puse "pravodkes" neveikia... uz3,14so... Apie pinigu suma, bereikalingai sukista del perdeto entuziazmo, as patilesiu... Cia siaip, abstrakciai, tiesiog istorija is gyvenimo.
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Re: Saab my93

Standartinė Khary900 » 2012 Vas 15, 19:27

Nė cento nekišau ten kur nereikia-viskas ėjo remontui.Vakar pakėliau visus čekius ir sąrašus-pasiskaičiavus stipriai suma (ekspotacinių dalyku kaip padangos,tepalai,valytuvai ir to ką teko mokėt 2 kartus dėl savo kaltė neskaičiavau,kaip ir to ką investavau į užbaigimo darbus,antikorą-tik dalis ir broko taisymą) viršijo ketvirtį už tai ką palikau pardavėjui už auto-o perrinkti dar yra ką. Gal man sukraipytus galinius diskus pafotkinti kaip kreipiančiosios vaikšto per 1cm kopijuodamos diską ar apsimyžusius stabdžių diskus-kurie ale perrintki buvo-vienam pilna restauracija arba metalolomas. Nuvažiuota su juo šiai dienai 5100km. Stipriai stabdyt teko tik vieną kartą.Nuo šviesoforo stojau tik 4 kartus iki šios dienos-du kartus trasoj max greitis trumpam,ir kokius 4 kartus su Maiklu kartu teko užspaust ieškant bėdu-pvz greičių dėžės užimas prie 80 ir tik 5 pavara.Toliau važinėta ramiai. Ir įdomu kur čia tas perdėtas entuziasmas...Nebūtų pikta,jei nereiktu kišt pinigų į naują stabdžių systemą,kėbulo perdažymą dėl lako nebuvimo -visas kėbulas išmatuotas su spec įranga.Įdomu ką papasakos kompresijos matavimas.

Kaikas dar pasakė-kėbulą darė kaip sau..nu jo...špaklius 7mm storio ir visai ne stiklo pluošto,o softas,kuris skirtas akučių užglaistymui.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Saab my93

Standartinė Rudik » 2012 Vas 15, 23:37

Suporta atsiusiu, kurios puses? Galiniai stabdziai pilnai, nuimti buvo nuo vaziuojancio Pastumdelio, kur kazkaip jokiu komplikaciju nebuvo pastebeta. Kebula dariau ne as, ir kazkaip nepamenu, kad buciau sakes "kaip sau" , jeigu ta masina ir nesirosiau pasilikti (tiesiog klausiau zmogaus, ar padarysi normaliai? sake, kad padarys...), nebuciau pardaves, pats ir vazineciau, surinkes (taip buvau sakes). Nepamenu, kad sakiau wastegate itempsi ir arkliu antpludis uzgrius (sakiau, kad LPT variantas nelakstimui). Nepamenu, kad buciau sakes, ranku nereikes pridet, masina buvo nebaigta, o ir net pavaziuot nespejau kazkiek, kad kas islistu. O gal man kazkas su atmintim? Klasikai reikia turet pinigu arba ranku, saligu ir laisvo laiko, o ne tik noro. Jeigu tamstos norai nesutampa su padietim, tai reikejo geriau pasvarstyt... DAR KARTA SAKAU, JUS PRIES PIRKDAMI TOKIA MASINA, PASIDOMEKIT KAS TAI YRA, IR SU KUOM TAI VALGOMA :!: O ne, pranizus pimpalui pult zenetis, o paskui pasirodzius, kad vedybinis gyvenimas, tai ne vien tik nemokamas seksas, bet ir tam tikra nasta, pulti keikti visus pirslius.

p.s. sarasa praretinciau, jau vien tik is man zinomu punktu.
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Re: Saab my93

Standartinė Perkūnas » 2012 Vas 16, 10:33

rudik900 rašė:Klasikai reikia turet pinigu arba ranku, saligu ir laisvo laiko, o ne tik noro. Jeigu tamstos norai nesutampa su padietim, tai reikejo geriau pasvarstyt... DAR KARTA SAKAU, JUS PRIES PIRKDAMI TOKIA MASINA, PASIDOMEKIT KAS TAI YRA, IR SU KUOM TAI VALGOMA :!: O ne, pranizus pimpalui pult zenetis, o paskui pasirodzius, kad vedybinis gyvenimas, tai ne vien tik nemokamas seksas, bet ir tam tikra nasta, pulti keikti visus pirslius.

Aukso zodziai,ypac, jaunimui....
+900
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: Saab my93

Standartinė Marrat » 2012 Vas 16, 12:33

Idomu, kad Rudik kitoje temoje gyresi, koks OG900 islaikymas pigus...
Linkiu stiprybes, Khary. Viskas sutvarkoma, reikia tik kantrybes ir uzsispyrimo.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Re: Saab my93

Standartinė Perkūnas » 2012 Vas 16, 20:58

Marrat rašė:Idomu, kad Rudik kitoje temoje gyresi, koks OG900 islaikymas pigus...
Linkiu stiprybes, Khary. Viskas sutvarkoma, reikia tik kantrybes ir uzsispyrimo.
...ir litu :-D.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Saab my93

Standartinė Rudik » 2012 Vas 17, 00:35

Bl... toki straipsni parasiau (valanda parinausi), apie brangu islaikima, uzgliucino, ir neticia istriniau, dabar nerasysiu is naujo, paskui, gal...
Marrat, skaitom idemiai.. (...reikia turet pinigu arba rankas...) ir galva, aisku. O ne traukiam is teksto uzkliuvusius zodzius ir interpretojam savaip (siaip cia visiem "marratam" skirta).
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: Saab my93

Standartinė Marrat » 2012 Vas 17, 14:06

Parašei - kaip į vandenį pabezdėjai. Ne pirmas kartas.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Re: Saab my93

Standartinė Khary900 » 2012 Vas 17, 22:15

rudik900 rašė:Suporta atsiusiu, kurios puses? Galiniai stabdziai pilnai, nuimti buvo nuo vaziuojancio Pastumdelio, kur kazkaip jokiu komplikaciju nebuvo pastebeta. Kebula dariau ne as, ir kazkaip nepamenu, kad buciau sakes "kaip sau" , jeigu ta masina ir nesirosiau pasilikti (tiesiog klausiau zmogaus, ar padarysi normaliai? sake, kad padarys...), nebuciau pardaves, pats ir vazineciau, surinkes (taip buvau sakes). Nepamenu, kad sakiau wastegate itempsi ir arkliu antpludis uzgrius (sakiau, kad LPT variantas nelakstimui). Nepamenu, kad buciau sakes, ranku nereikes pridet, masina buvo nebaigta, o ir net pavaziuot nespejau kazkiek, kad kas islistu. O gal man kazkas su atmintim? Klasikai reikia turet pinigu arba ranku, saligu ir laisvo laiko, o ne tik noro. Jeigu tamstos norai nesutampa su padietim, tai reikejo geriau pasvarstyt... DAR KARTA SAKAU, JUS PRIES PIRKDAMI TOKIA MASINA, PASIDOMEKIT KAS TAI YRA, IR SU KUOM TAI VALGOMA :!: O ne, pranizus pimpalui pult zenetis, o paskui pasirodzius, kad vedybinis gyvenimas, tai ne vien tik nemokamas seksas, bet ir tam tikra nasta, pulti keikti visus pirslius.

p.s. sarasa praretinciau, jau vien tik is man zinomu punktu.


Kantrybė truko kai statant naują spyruoklę pamačiau kad ne tik suportas,bet ir diskam aleliuja(o jie lyg ir pratekinti buvo)
Nereikia to suporto iš tavęs-yra restauracija arba parsiduoda nauji (restauruot-) 900/9000 250lt/vnt...Diskai ir kaladės eis naujos...Dėl kėbulo dar mąstau-tai didžiausias galvos skausmas-laukt dar ir taupyt ar alioške .Variklį lupsiu laukan kai orai sušils...Bet iki to reikia surast kokio bieso vos užsikuria prie -15 ir duslia pastatyt-tavo nuostabai galinis taip pat buvo 55mm kaip ir rezonatorius-tik vamzdžiai 60mm
Beje-aiškiai sakiau jog nelakstau -tam yra ne viena rimta priežastis-jei tą ką parašiau anksčiau -tau atrodo lakstymas,,,tai patylėsiu...nes ne vieną vakarą praleidau mąstydamas ir analizuodamas savo vairavimą...
Dėl "dariau kaip sau'' ne tau skirta buvo-pamenų ką kalbėjai ir kiti kalbėjo-tokių buvo jeigu ką. Man tereikėjo susidėt apdailas,kitus pribumbasus bei smulkmenas,bet ne 1/3 auto perrinkti naujom dalim.
Jog sau būtum pasilikęs-briedas...jau žinau dėl ko pardavei.
Dėl wesgeito-nekalbėjom,bet įdomu darosi kodėl patrumpinus koją 6-7 apsukimais buvo prieitas bazinis slėgis? Tik nepasakok -V8 truba...nes su trubom ir slėgiais atsižaidžiau -ne auto srityje,bet kiek kas tam įtakoja-žinau
"Klasikai reikia turet pinigu arba ranku, saligu ir laisvo laiko, o ne tik noro." tai čia dėlto ir gyveni 16metu garaže? savaitę remontuoji -kitą važiuoji...? Šiap aš niekad nekišu nagų iš lempos ir neieškau ligų kur jų nėra.Nes klasikos priežiūra kaip ir kiekvienos auto+ paruošimas žiemai jog druskos kėbulo nesuėstu (čia ne golf IV kur kėbulo tik maximoje dar nėra)-važiuoji-sugenda-pataisai ir pamiršti..bet ne kasmetinis ar pusmetinis perrinkimas (ypač kai nusiperki perrinktą) ir vos ne su pastoviais 20:00- 22:00 valandos skambučiais.."-Maiklai-tu dar garaže prie projekto? aš garaže,buvau gerai jog buvau netoli-man eilinį kartą truko antyfryzo žarną-gal turi kokia diametras toks ir toks...Priveši? ir reveransas lieku skolingas ir panašiai.." Jau tikriausiai jis ir košmaruose mane sapnuoja..
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Saab my93

Standartinė Rudik » 2012 Vas 18, 03:00

Priekiniai suportai buvo isardyti, isvalyti, (rudziu nebuvo vidui) ir surinkti su naujais remkomplektais (nebent brokas papuole), diskai pratekinti, kaladeles naujos, stabdziu skystis ATE original brake fluid. Galiniai stabdziai buvo nuimti nuo kitos masinos, perziureti, pinai funkcionuojantis, su geromis stabdziu kaladelemis. Masina praejo tech apziura savo eiga (atbulines eigos sviesos tik buvo uzsioziave), stabdimo rezultatai ant tech abziuros lapo. O gal turejau nusmeliuoti ir nudazyti dar? Ten elementarus mechanizmas,- cilindras, gumeles ir stumoklis ir dvi kreipianciasias; jeigu nera ka viekt pirk nors ir naujus, o ne tik restauruotus po 250 lt.
Slangai sprogineja? O radiatoriu koki istatei, atmosferini? Ar pripylei kazko gero. Apie tai, kad antras bakelis (o ne pirmas) 55 mm skaite puse forumo, paziurek archyva. Jis buvo Trollsterije ir traukos del to netruko. Visa masina nebuvo perrinkta. Tai, kad kebulininkas uzdelse su kebulu, ir masina nemazai prastovejo, kas nera labai gerai, zinojai. Turbo buvo nustatyta ant 0,45 pas mane. Paziurek bypassa, o del "pusti", reika APC isideti, o ne koja trumpint. Del pasilikt sau: pirkau ji, kai pardaviau 9000, siap pirkau ne sau, maniske daugiau varinejo, nes sau dariausi Trolli, siaip paemiau, pasivazinet, nes patiko kai pamaciau (buvo visokiu nedodelku, bet neskubant buvau pasitvarkes)... Taigi jau pirkau ji kuriam laikui, o ne visam... Bet nebutum atlekes pirkt, surinkes, planavau maut su juo i Norgus, buciau dujas idejes ir varineciau, kodel ne, skelbimas buvo tik forume, bet kokia kaina atsikratyt neturejau noro, taigi nereikia kelt cia bangu ir dramatizuot. Nepritapai prie klasiku, taip ir parasyk, man netinka, imk du du te i de, ir nekvarsink galvos nei sau nei kitiem... Keiciam i Econolineri, kremine koza, geriausia komplektacija, geriausias motoras, nedaug prabeges, pigia ekploatacija (netgi dujas tau idesiu ketvirtos kartos, tipo "ipurskima", kaip ji vadina "zinovai") ir i vieta pristatysiu su pilnais bakais. Pagalvok.
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Re: Saab my93

Standartinė PRUSAS » 2012 Vas 18, 19:42

rudik900 rašė: O radiatoriu koki istatei, atmosferini?

atsiprasau , kad pertraukiau Jusu gerbiamieji virtualu snukiadauzi, bet kaip nors pamotyvuok skirtuma tarp atmosferinio ir turbininio radiatoriaus :shock: , a to vos stubura susirinkau kai perskaiciau , kedute kazkaip pabego is po minkstosios
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Saab my93

Standartinė Rudik » 2012 Vas 19, 11:06

Turbininiu radiatoriai (zalvariniai) su dviem eilem vamzdeliu, jie dvigubai storesni, atmosferiniu su viena. Buvau laikinai pastates kadaise, kol mano tvarke, nesusitvarko jis. Apie aliumininius (aftermarket) nezinau, klausinejau Biltemoi Norvegijoi (ju katalogas rodo du variantus; su kondiske ir be), taip ir neisiaiskinau (siaip ten ir turbininiu 900 mazai, dauguma 900i 4D, norgu trafikui turba nereikalinga praktiskai), pats turiu viena toki nuo Pastumdelio, plonas su viena eile vamzdeliu, atrodo neitikinamai. Bet pasikartosiu, del aliumininiu tiksliai nezinau...
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Evaldas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 2006 Vas 11, 15:12
Miestas: Kaunas

Re: Saab my93

Standartinė Evaldas » 2016 Lap 25, 17:59

Saab 900 dar gyvas. Visai nesenai pasibaige technine.
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: Saab my93

Standartinė maiklas » 2016 Lap 28, 14:38

Evaldas rašė:Saab 900 dar gyvas. Visai nesenai pasibaige technine.


Oho kokio senumo tema iškasei :) Vėl įdomu buvo atsiminti Khary vargus... Kadangi aš esu paskutinis oficialus šito automobilio savininkas, tai papildysiu temą.

Sabukas dar gyvas:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Ne tik kad gyvas, bet net vieną kitą Trabantą į kalną aplenkia :)
Paveikslėlis

O sukaupus paskutinę gyvastį, net FPT APC Aero su R18 ratais ant dešimt sekundžių išrūkina 8)
Paveikslėlis

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių