SAAB '83 900

Klasikiniai SAAB
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2011 Gru 18, 21:49

Tradicine OG beda yra isbluke zibintu reflektoriai. Senieji flat nose OGiai turi metalinius reflektorius, todel tikejausi, kad nebus problema kokioj nors galvanizavimo kontoroje juos perchromuoti, bet Galvanta neapsieme, nes pasak ju reflektoriai yra dazyti, o ne dengti galvaniniu budu. Bet susiradau kazkokia nezinoma firmele, kuri pasirase ant tokio darbo. Tik kaip supratau jie ne galvanizavo, bet daze ir lakavo pavirsiu. Audris padejo su detaliu transportavimu ir gyvai bendravo su meistru, tai gal daugiau suzinojo apie technologija. Zodziu, rezultatas nera idealus veidrodis kaip naujo daikto, bet uz buvuse matine pilka spalva tikrai geriau:
Paveikslėlis
Dar reikes susireguliuoti pagal stenda ir sulaukti kokios ilgesnes keliones tamsoje ir per lietu kaip sy sestadieny, kad buvo :)
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2012 Sau 14, 22:10

Atejus slapiam sezonui, vel pradejo strigti vienas galinis suportas, tai pagaliau pribrendau persirinkti visus OG stabdzius. Nusipirkau naujus diskus, kalades, mandzetus, kaladziu laikiklius ir siandien viska persirinkau:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Tik galiniu suportu mandzetai buvo nuo '87- modeliu, todel tik isardziau isvaliau ir surinkau su senom gumom. Reikes pirmadieny is Koivunen uzsisakyti senuju suportu mandzetus.
P.S. aciu Khary900 uz detaliu uzsakyma ir moraliny palaikyma tvarkant stabdzius :thumright:
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: SAAB '83 900

Standartinė Haro » 2012 Sau 17, 13:50

maiklas rašė:Tradicine OG beda yra isbluke zibintu reflektoriai. Senieji flat nose OGiai turi metalinius reflektorius, todel tikejausi, kad nebus problema kokioj nors galvanizavimo kontoroje juos perchromuoti, bet Galvanta neapsieme, nes pasak ju reflektoriai yra dazyti, o ne dengti galvaniniu budu. Bet susiradau kazkokia nezinoma firmele, kuri pasirase ant tokio darbo. Tik kaip supratau jie ne galvanizavo, bet daze ir lakavo pavirsiu. Audris padejo su detaliu transportavimu ir gyvai bendravo su meistru, tai gal daugiau suzinojo apie technologija. Zodziu, rezultatas nera idealus veidrodis kaip naujo daikto, bet uz buvuse matine pilka spalva tikrai geriau:
Paveikslėlis
Dar reikes susireguliuoti pagal stenda ir sulaukti kokios ilgesnes keliones tamsoje ir per lietu kaip sy sestadieny, kad buvo :)

Butu gerai, kad firmele neliktu no name o butu pasidalinta jo kontaktais :)
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2012 Sau 17, 19:32

Haro rašė:Butu gerai, kad firmele neliktu no name o butu pasidalinta jo kontaktais :)


UAB FORŠTA
Paberžės g. 7 - 2 Vilniaus m., Vilniaus m. sav., LT-07146
+370 698 79633
http://www.katalog.lt/imone/forsta-uab-122584427-77322

Dvieju reflektoriu tvarkymas man kainavo 80 lt ;)
Martynus
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 115
Užsiregistravo: 2008 Kov 01, 18:54
Miestas: Ex Klp, Silale

Re: SAAB '83 900

Standartinė Martynus » 2012 Sau 24, 23:09

maiklas rašė:Gryzdamas autostradoj dar zaidziau su LPG nustatymais ir daugmaz susireguliavau kad nebutu labai riebu ir kad traukos dar butu :)


Sveikas, gal galima placiau apie ta LPG iranga? Nes paciam kilo mintis isidet. Koks gamintojas? Ipurskimas ar reduktorius? Kiek kainavo? Kokios sanaudos? Ir kaip ispudziai eksploatuojant? :) Ir kokie ten LPG nustatymai? Aciu :).
900 MY91 LPT;
900 MY92 FPT Aero Red Box;
EX 9k anniversary 2.0 LPT Vialle LPG.
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2012 Sau 25, 08:23

Martynus rašė:
maiklas rašė:Gryzdamas autostradoj dar zaidziau su LPG nustatymais ir daugmaz susireguliavau kad nebutu labai riebu ir kad traukos dar butu :)


Sveikas, gal galima placiau apie ta LPG iranga? Nes paciam kilo mintis isidet. Koks gamintojas? Ipurskimas ar reduktorius? Kiek kainavo? Kokios sanaudos? Ir kaip ispudziai eksploatuojant? :) Ir kokie ten LPG nustatymai? Aciu :).


Neatsimenu reduktoriaus ir purkstuku gamintojo pavadinimo, bet kompas tai AG Compact. Kainos irgi tiksliai nepamenu, bet siek tiek virs 2k lt kainavo. Dabartines sanaudos apie 13-15 litru. Del eksploatacijos tai nieko bloko nepasakysiu, tik pas mane dar kazkokie gliukai su uzdegimo sistema, kai juos ispresiu, manau ant duju vaziuos geriau nei ant benzo :) Dabar pas mane labai uzankstintas degimas, tai ant 98 benzo detonuoja jau nuo 0,6 Bar, o su LPG overboostina iki 0,9. Reguliuojasi sitos dujos su kompu, pasijungi widebanda ir bandai pagauti optimalu misiny yvairiais rezimais.
Martynus
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 115
Užsiregistravo: 2008 Kov 01, 18:54
Miestas: Ex Klp, Silale

Re: SAAB '83 900

Standartinė Martynus » 2012 Sau 25, 11:26

maiklas rašė:Neatsimenu reduktoriaus ir purkstuku gamintojo pavadinimo, bet kompas tai AG Compact. Kainos irgi tiksliai nepamenu, bet siek tiek virs 2k lt kainavo. Dabartines sanaudos apie 13-15 litru. Del eksploatacijos tai nieko bloko nepasakysiu, tik pas mane dar kazkokie gliukai su uzdegimo sistema, kai juos ispresiu, manau ant duju vaziuos geriau nei ant benzo :) Dabar pas mane labai uzankstintas degimas, tai ant 98 benzo detonuoja jau nuo 0,6 Bar, o su LPG overboostina iki 0,9. Reguliuojasi sitos dujos su kompu, pasijungi widebanda ir bandai pagauti optimalu misiny yvairiais rezimais.


Aciu :). Cia miesto rezimu 13-15 litru? Na, panasiu sanaudu ir galejo tiketis. O benzino sanaudos tokiu pat rezimu kokios buvo? Ar sitas LPG kompas yra nepriklausomas nuo benzino kompo t.y. jame paciame galima susivesti ir koreguoti misini dujom? Beja, kaip su baliono patalpinimu ir kiek litru baliona pavyko ideti? Ir kodel butent vietoj atsarginio rato detas, o ne pacioj bagazinej?

Del uzdegimo, gal padetu kazkas tokio: http://www.twinsaabs.com/900_repair/msd/msd.asp Toks daiktas velina degima nuo slegio, o kiek uzvelinti nusistatai pats is salono.
900 MY91 LPT;
900 MY92 FPT Aero Red Box;
EX 9k anniversary 2.0 LPT Vialle LPG.
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2012 Vas 27, 21:28

Vis turedami laisvo laiko, su Audriu pamastom kas manajam OGiui negerai su degimu. Kadangi pritrukom ideju, tai siek tiek nauju pastebejimu surasysiu, gal tada ir kitiem OGistam kokiu minciu kils.
Zodziu, masinoje stovejo '83 8T variklis, kurio paskirstytojas tipo turi iscentriny ankstinimo mechanizma. Viskas su juo buvo gerai. Tada idejau '92 16T varikly, kurio paskirstytojas kaip ir neturi iscentrinio ankstinimo. Dar ydejau komutatoriu (...147) nuo '92 variklio, vietoj buvusio seno (..139). Jei pastatau degima pagal manuala 16 laipsniu, tai variklis pasiekes 2500 rpm nustoja traukti, buvau uzankstines iki kokiu 50 laipsniu (jau net tokio skaiciaus ant smagracio nera, su stoboskopu pradedu matyti smagracio serial number :) ) tai traukia tolygiai, tik detonuoja jau nuo 0.6 Bar. Su 35 laipsniai traukia irgi gerai, nedetonuoja, gal butu galima ir daugiau pustelti, bet dar nebandziau. Ir dar vienas pastebejimas, kad ant laisvu sukiu turint tam tikra degimo kampa, gazuojant jis tik per kokius 5 laipsnius suvaiksto pirmyn atgal (tipo nuo vakuumo), bet laikant pastovius aukstus sukius (tarkim 4000 rpm) kampas vistiek lieka toks kaip prie laisvu sukiu. Tai ir nesuprantu, turi ta sistema ankstinti degima kylant sukiam ar ne :scratch: As manau, kad kaip ir priklauso "normaliom" uzdegimo sistemom, ji turi nuo tam tikru sukiu ankstinti degimo kampa irgi iki tam tikru sukiu, o pas mane gaunasi, kad as jau nuo pat pradziu turiu statyti ankstyva, kad prie dideliu sukiu spetu laiku uzdegti... zodziu pats susveliau ir kitus suveliau su savo rasliava :roll:
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: SAAB '83 900

Standartinė Rudik » 2012 Vas 27, 23:38

Pas manes ankstina vakumine, kaip priklauso.
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: SAAB '83 900

Standartinė Audriss99 » 2012 Vas 28, 09:23

rudik900 rašė:Pas manes ankstina vakumine, kaip priklauso.


Su vakuumine viskas aišku. Klausimas toks - kodėl 16T varikliui nereikia išcentrinio reguliavimo?

Pasvarstymai:
1. Pagal teoriją ir praktiką cilindre slėgio max būna esant 10-15 laipsnių po VRT.
2. Uždegimo kampas reguliuojamas taip, kad tą max slėgis būtų pasiekiamas visais režimais.
3. Didėjant sūkiams, degimas ankstinamas kad spėtų sudegti kuras; nors iš kitos pusės - didėjant sūkiams didėja degimo greitis. Gal stockiniam 16T degimo greitis padidėja tiek, kad nereikia ankstinti kampo. O pakeitus galvą (tuo pačiu ir degimo kamerą) dega ilgiau, todėl esamas reguliatorius jau netinka.
SAAB 900
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: SAAB '83 900

Standartinė Rudik » 2012 Vas 28, 15:43

Pagal teorija, max duju plietimasi turetu buti prie 5 po VMT (bet tai dar priklauso nuo variklio konstrukcijos)... Sukiai nesukils, neatidarius oro padavimo sklendes... Pradarius sklende suveikia vakuminis ankstinimas... Po apkrova slegis kameroi pries uzdegant padideja, ir degimo procesas bus greitesnis... Taigi iseina, kad papildomo iscentrinio kaip ir nereikia (bent turbo varikliui).. Plius komutatorius kazkiek prisideda prie koregavimo... Pas 8V be APC (7,2:1) ir su APC (8,5:1) degimo kampo pradinis isstatimas praktiskai vienodas, taigi neturetu galva taip stipriai itakuot (pats vazinejau su tokia, tokiu anomaliju, kaip pas Maikla, nepastebeta, kitokiu buvo), vot maza turba T25 (kuri stovi) galetu, bet ne degima, o misinio kokybe pereinamais rezimais. Cia ant benzo, o kas ten su dujom dedasi, pagal koki kriteriju, buvo grezti zikleriai, kaip duju "kompas" adaptavosi prie misinio kokybes, tai man isvis neaisku.
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2012 Vas 28, 21:15

Del duju ir kazkokio performanco is ju jau meciau ta minty is galvos, dabar nusprendziau sureguliuoti viska taip, kad ant benzo vaziuotu kaip priklauso, o dujos liks tik kaip eko kuras cruise rezimui.
Del degimo reguliavimo tik nuo vakuumo/slegio, tai kazkaip keistai skamba. Juk pagal teorija, vakuumas paankstina degima kokiais 5 laipsniais, o perejus y pilna boosta pavelina kokiais penkiais. Tai tarkim ant laisvu sukiu, su uzdaryta droselio sklende, esant tarkim 1/2 pilno vakuumo pastatom degima pagal manuala 16 laipsniu, tai dingus tam vakuumui ir atsiradus slegiui, kampas uzsivelins iki kokiu 10 laipsniu... Savaitgaly reikes ant baltojo Aero paeksperimentuoti ir paziureti kaip ten degimas kinta nuo sukiu ir vakuumo :scratch:
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: SAAB '83 900

Standartinė Rudik » 2012 Vas 28, 21:29

Nustatai su atjungtu vacumu (16 prie 800 ap/min). Pajungtas, atidarius sklende siek tiek, ant laisvu, uzankstina iki 25-30 mazdaug. Po apkrova numeta iki 11. Viskas ten paprasta ir gut, gal stringa kas pas tave?
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: SAAB '83 900

Standartinė Audriss99 » 2012 Vas 29, 08:49

rudik900 rašė:Nustatai su atjungtu vacumu (16 prie 800 ap/min). Pajungtas, atidarius sklende siek tiek, ant laisvu, uzankstina iki 25-30 mazdaug. Po apkrova numeta iki 11. Viskas ten paprasta ir gut, gal stringa kas pas tave?


Kaip jis gali tiek užankstinti, jei pagal map-ą (B202 '84-85) ankstina tik 5 laipsnius:

Paveikslėlis
SAAB 900
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Re: SAAB '83 900

Standartinė PRUSAS » 2012 Vas 29, 10:02

Audriss99 rašė:
rudik900 rašė:Nustatai su atjungtu vacumu (16 prie 800 ap/min). Pajungtas, atidarius sklende siek tiek, ant laisvu, uzankstina iki 25-30 mazdaug. Po apkrova numeta iki 11. Viskas ten paprasta ir gut, gal stringa kas pas tave?


Kaip jis gali tiek užankstinti, jei pagal map-ą (B202 '84-85) ankstina tik 5 laipsnius:

Paveikslėlis

gal koks "pradvynutas" varijantas :roll:
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių