"Finlandia" Graudu žiūrėti, kaip tokį

Klasikiniai SAAB
Vartotojo avataras
widas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 448
Užsiregistravo: 2006 Lie 22, 23:35
Miestas: Marijampolė

Standartinė widas » 2006 Lap 28, 01:19

Kazi kaip saab ir oro pasipriesinimo koeficientas
nes kazkaip ju priekiniai stiklai visi tokie status. cia toks stilius suprantama. bet tikriausiai apie tai tada negalvojo
SAAB 9000cs 1995MY
SAAB 9000cs 1992MY ex
Vartotojo avataras
SenoliS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 353
Užsiregistravo: 2006 Geg 23, 10:02
Miestas: Sostinė

Standartinė SenoliS » 2006 Lap 28, 08:25

Oro pasipriešinimo koeficientas nuo 1974 metų, pas SAAB'us buvo/yra vienas geriausių, nes viskas susiveda į subinės formą, kur oro srautas "apibėgdamas" mašiną nesusisuka, t.y. tik minimalus oro srautas turbulentinasi už mašinos. Todėl SAAB'ų formos ir primena lėktuvo sparno formą.
SAAB 9-3SS 2,0t
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2006 Lap 28, 11:34

SenoliS rašė:Oro pasipriešinimo koeficientas nuo 1974 metų, pas SAAB'us buvo/yra vienas geriausių, nes viskas susiveda į subinės formą, kur oro srautas "apibėgdamas" mašiną nesusisuka, t.y. tik minimalus oro srautas turbulentinasi už mašinos. Todėl SAAB'ų formos ir primena lėktuvo sparno formą.


SenoliS teisus. Pasižiūrėk kaip yr gamtoje - krisdamas lašas įgauna tokią formą, kurios pasipriešinimas mažiausias. Taigi, jo priekis dar statesnis nei SAAB-o. Galėjo dar statesnį pagaminti... :-D
SAAB 900
Vartotojo avataras
SenoliS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 353
Užsiregistravo: 2006 Geg 23, 10:02
Miestas: Sostinė

Standartinė SenoliS » 2006 Lap 28, 11:39

Dabar nerandu brėžinuko, kaip SAAB'as turėjo atrodyt 57 metais. Va ten, tai tikras lašas :lol:
Status priekinis stiklas yra tam, kad važiuojant dideliu greičiu, susidarytų spaudimo jėga, kuri automobilį prispaustų prie žemės ir taip pagerinamas stabilumas.
SAAB 9-3SS 2,0t
Vartotojo avataras
widas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 448
Užsiregistravo: 2006 Lie 22, 23:35
Miestas: Marijampolė

Standartinė widas » 2006 Lap 28, 11:59

DEl spaudimo tai pastebejau vaziuoji 13 ir masina prilimpa prie kelio. neplaukioja.
SAAB 9000cs 1995MY
SAAB 9000cs 1992MY ex
Vartotojo avataras
audrimantas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 30
Užsiregistravo: 2005 Gru 30, 20:49
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė audrimantas » 2006 Lap 28, 14:21

widas rašė:Kazi kaip saab ir oro pasipriesinimo koeficientas
nes kazkaip ju priekiniai stiklai visi tokie status. cia toks stilius suprantama. bet tikriausiai apie tai tada negalvojo

jei pastebejai - stiklas gan status, bet link krastu sparciai lenktas. Del to pasipriesinimas mazeja ir matomumas gereja
99(1974)900(1984)900(1986)
http://www.aero.lt
Vartotojo avataras
ALDU
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1465
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė ALDU » 2006 Lap 28, 15:25

SenoliS rašė:Oro pasipriešinimo koeficientas nuo 1974 metų, pas SAAB'us buvo/yra vienas geriausių, nes viskas susiveda į subinės formą, kur oro srautas "apibėgdamas" mašiną nesusisuka, t.y. tik minimalus oro srautas turbulentinasi už mašinos. Todėl SAAB'ų formos ir primena lėktuvo sparno formą.

Ne tik nuo 1974 m. Jau Ursaabas turėjo unikalų tiems laikams Cx.
9-5 Aero Estate, MY2002, AT
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
JonasB.
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 27
Užsiregistravo: 2006 Lap 06, 02:03
Miestas: Uzupis
Contact:

Standartinė JonasB. » 2006 Lap 29, 16:53

salonas geriausiai atrodo :)


http://www.multi.fi/~samppo/99UKK.html
9-3 2000m. 2LPT GPL
JonasB.
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 27
Užsiregistravo: 2006 Lap 06, 02:03
Miestas: Uzupis
Contact:

Standartinė JonasB. » 2006 Lap 29, 16:55

ypach tas telefonas - racija
9-3 2000m. 2LPT GPL
UmR

Standartinė UmR » 2006 Gru 10, 20:28


Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 65 ir 0 svečių