Pagaliau prisedau prie normalios klaviaturos, tai pabandysiu nupasakoti ivykiu eiga is savo varpines
Kaip zinia, vieninteles musu rimtas startas metuose buna Istoriniu lenktynes Palangoje. Per pora metu supratome, kas ten per technikos lygis ir kokios musu galimybes. Siems metams nusprendeme dar siek tiek "atsukti varzteli", kad bent su vidutiniokais turetume sansu pakonkuruoti. Likus savaitei iki lenktyniu nuvarem y kacerga pasitreniruoti. Prasukom gal 20 ratu ir isvaziuojant trecia pavara is starto/finiso tiesiosios sikano, pabiro trecia pavara. Nors ir vaziavom su siltais slikais, bet trecia pavara overboostinus iki 1,5 bar vistiek nusukdavo ratus. Dabar mastau, kad gal tai ir yra viena ir deziu luzimo priezasciu, standartiskai trionice ir darant tolimesnius Stage'us boost request prie mazu sukiu buna maximalus, o kylant sukiam slegis mazinamas ir musu atveju prie 5500 rpm lieka vos 1,1 bar, as to niekad nesupratau, o protingi zmones sake, kad taip turi buti nes taip sveikiau
Zodziu is kruvos deziu pasirenkam vienintnele keturiu begiu, tikedami kad ji gyvenusi ant atmosferiko variklio bus gyviausia. Vel pralekiam Kacergoje, kazkiek pagerinam savo laikus ir ramus del dezes vaziuojam y Palanga. Ketvirtadienio ryta turim 40 min treniruociu. Pravaziavus gal 15 min nusove IC slanga nuo droselio sklendes. Uzsukau y paddocka ir is kazko pasiskolines raktely greitai prisiverziau savarza ir vel islekiau treniruotis. Pabaigoje viename rate stabdant pries nauja Kretingos posuky stabdziu pedalas nukrito y dugna, bet kadangi dar nebuvau visai ysidrasines ir stabdydavau is toli, tai spejau suleteti tiek, kad butu saugu yvaziuoti y posuky. Pagalvojau kad perkaito stabdziai ir visa ratai pravaziavau ramiai saldydamas stabdzius. Po to rato stabdziai lyg vel atsirado ir pralekes dar pora greitu ratu gryzau y paddocka.
Po pietu atejo eile kvalifikacijai. Dar tik vaziuojant link trasos buvo aisku kad stabdziai streikuoja ir pedalas po truputy nukrenta iki dugno. Bet uzsisildziu stabdzius, dar kol pedalas krenta iki dugno stabdo visi ratai ir tik pacioje pabaigoje atleidzia priekinius ir uzkanda galinius. Su ta mintim vel pries posukius ir sikanus stabdydavau su rezervu ir kaip veliau paaiskejo, tokiu tempu parodem ketvirta laika. O kvalifikacijos pabaigoje didinant tempa po pirmo sikano vel pabiro trecia pavara. Nors ir buvo liepta visiem po kvalifikacijos vaziuoti y Orlen degaline ir ten laukti 20 min, bet as pabijojau kad sostojes galiu daugiau savo eiga nepajudet, tai tiesiu taikymu nuvariau prie musu tralo. Gaila nemaciau kaip Prusas skuodzia link tralo priminti man kad reikejo stoti Orlen degalineje
Issiaiskinam, kad musu pasiekta laika uzskaito ir ant rytojaus turim startuoti is ketvirtos vietos, kuri yra desineje trasos dalyje ir labai dekinka starto metu, nes daugiau vietos salikeleje. Tai net nedvejodami nusprendziam vaziuoti y Kauna keisti dezes, nes lenktynes tik kitos dienos vakare.
Gryzdami nusprendziam kad imsim deze is po pirmu metu variklio, kuria padejom dar sveika. Kaip matete, per 6 val pasikeitem deze ir gryzom y Palanga. Lenktyniu diena dar bandem spresti stabdziu problema, bet dabar manau kad beda ne nudilusiose kaladese, ar ant guminiu yvoriu kreipiamiems suportams, bet kazkas su pagrindiniu cilindru. Jau pirmais metais mes juos kelis isbandem ir vis tas pats nutikdavo po kiek laiko, tai pernai ydejom nuo Megane ir iki siol viskas buvo gerai. Tai arba prabangus Castrol stabdziu skystis sugrauzia mandzetus arba net ir pagrindinis cilindras tiek uzkaista kad sukepa gumos. Bet nera kur dingti ir vis tiek varom y lenktynes. Isvaziuojam y apsilimo rata, slikai salti, stabdziai veikia tik gale, tai nusprendziu per apsilimo rata kiek ymanoma uzkaitint padangas ir priekinius stabdzius, nes zinau kad y pirma sikana atvaziuojant reikes ir stabdziu ir sukibimo
Taip besukiojant vaira ir maigant stabdy sutapo kad paspaudziau stabdy kaip tik tada kai su vairu padariau impulsa y desine puse ir momentaliai kaip su rankiniu uzsuko masina tiesiai y griovy
Sustojau tik pacioje griovio apacioje, tai dar pavaziavau kiek eina y prieky kad butu kur ysibegti atgal ir siaip ne taip isvaziavau atgal ant asfalto. Pasitikejimo savimi ir stabdziais kaip nebuta
Surikiuoja visus y vietas, pries mane BMW 6, tarp musu tarpas gal 5 metrai. Dar per telefona paklausiu Pruso nuomones ar BMW turi normalu ryva ir galiu iskarto minti dugnais be baimes atsimusti jam y sikna
Uzgesta raudonos sviesos ir pajudam. Kadangi zinom, kad OGio dezes svelniai tariant nelabai laiko, tai nesu nei karto gyvenime bandes su slikais startuoti nuo pirmos pavaros. O pasirodo tie slikai pradejo sokineti kasantis ant asfalto, tai gal 10 metru taip pajudejau ir atleidau gaza kad nustotu sokineti, bet variklis uzgeso, o masina sustojo kaip ykalta. Ismyniau sankaba, uzsikuriau, yjungiau pirma pavara ir bandziau vaziuot, bet toks vaizdas kad dezeje kazkas mirtinai uzstrigo ir leidziant sankaba tik dusta variklis bet niekas nevaziuoja. Atvare safety car ir su isminta sankaba nutempe mane iki degalines, kur is arti galejau paziureti kaip kiti vaziuoja
Dar neskerdem dezes, bet vakar nuo tralo ir siandien is vieno garazo y kita OGis pats pervaziavo, lyg nieko dezei ir nebutu. Gal sakau tik kokia viena grandine nutruko ir buvo pastrigusi, o dabar nukrito y dugna ir vel viskas sukasi.
Zodziu viskas labai smagu, bet kazkaip tokie tendencingi gedimai nuteikia pesimistiskai ir apie kazkokias perspektyvas nelabai norisi galvoti. Aisu siek tiek guodzia, kad Vanago Porsche irgi pabiro deze, kuri buvo nauja ir su 20 valandu garantija, tai mes su savo trisdesimties metu ir milijono kilometru deze dar visai neblogai pasismaginom. Bet pavydu ziureti y kokius rwd, kurie turi platu pasirinkima deziu, net ir is kitu modeliu