Puslapis 2325

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2011 Gru 18, 21:49
maiklas
Tradicine OG beda yra isbluke zibintu reflektoriai. Senieji flat nose OGiai turi metalinius reflektorius, todel tikejausi, kad nebus problema kokioj nors galvanizavimo kontoroje juos perchromuoti, bet Galvanta neapsieme, nes pasak ju reflektoriai yra dazyti, o ne dengti galvaniniu budu. Bet susiradau kazkokia nezinoma firmele, kuri pasirase ant tokio darbo. Tik kaip supratau jie ne galvanizavo, bet daze ir lakavo pavirsiu. Audris padejo su detaliu transportavimu ir gyvai bendravo su meistru, tai gal daugiau suzinojo apie technologija. Zodziu, rezultatas nera idealus veidrodis kaip naujo daikto, bet uz buvuse matine pilka spalva tikrai geriau:
Paveikslėlis
Dar reikes susireguliuoti pagal stenda ir sulaukti kokios ilgesnes keliones tamsoje ir per lietu kaip sy sestadieny, kad buvo :)

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Sau 14, 22:10
maiklas
Atejus slapiam sezonui, vel pradejo strigti vienas galinis suportas, tai pagaliau pribrendau persirinkti visus OG stabdzius. Nusipirkau naujus diskus, kalades, mandzetus, kaladziu laikiklius ir siandien viska persirinkau:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Tik galiniu suportu mandzetai buvo nuo '87- modeliu, todel tik isardziau isvaliau ir surinkau su senom gumom. Reikes pirmadieny is Koivunen uzsisakyti senuju suportu mandzetus.
P.S. aciu Khary900 uz detaliu uzsakyma ir moraliny palaikyma tvarkant stabdzius :thumright:

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Sau 17, 13:50
Haro
maiklas rašė:Tradicine OG beda yra isbluke zibintu reflektoriai. Senieji flat nose OGiai turi metalinius reflektorius, todel tikejausi, kad nebus problema kokioj nors galvanizavimo kontoroje juos perchromuoti, bet Galvanta neapsieme, nes pasak ju reflektoriai yra dazyti, o ne dengti galvaniniu budu. Bet susiradau kazkokia nezinoma firmele, kuri pasirase ant tokio darbo. Tik kaip supratau jie ne galvanizavo, bet daze ir lakavo pavirsiu. Audris padejo su detaliu transportavimu ir gyvai bendravo su meistru, tai gal daugiau suzinojo apie technologija. Zodziu, rezultatas nera idealus veidrodis kaip naujo daikto, bet uz buvuse matine pilka spalva tikrai geriau:
Paveikslėlis
Dar reikes susireguliuoti pagal stenda ir sulaukti kokios ilgesnes keliones tamsoje ir per lietu kaip sy sestadieny, kad buvo :)

Butu gerai, kad firmele neliktu no name o butu pasidalinta jo kontaktais :)

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Sau 17, 19:32
maiklas
Haro rašė:Butu gerai, kad firmele neliktu no name o butu pasidalinta jo kontaktais :)


UAB FORŠTA
Paberžės g. 7 - 2 Vilniaus m., Vilniaus m. sav., LT-07146
+370 698 79633
http://www.katalog.lt/imone/forsta-uab-122584427-77322

Dvieju reflektoriu tvarkymas man kainavo 80 lt ;)

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Sau 24, 23:09
Martynus
maiklas rašė:Gryzdamas autostradoj dar zaidziau su LPG nustatymais ir daugmaz susireguliavau kad nebutu labai riebu ir kad traukos dar butu :)


Sveikas, gal galima placiau apie ta LPG iranga? Nes paciam kilo mintis isidet. Koks gamintojas? Ipurskimas ar reduktorius? Kiek kainavo? Kokios sanaudos? Ir kaip ispudziai eksploatuojant? :) Ir kokie ten LPG nustatymai? Aciu :).

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Sau 25, 08:23
maiklas
Martynus rašė:
maiklas rašė:Gryzdamas autostradoj dar zaidziau su LPG nustatymais ir daugmaz susireguliavau kad nebutu labai riebu ir kad traukos dar butu :)


Sveikas, gal galima placiau apie ta LPG iranga? Nes paciam kilo mintis isidet. Koks gamintojas? Ipurskimas ar reduktorius? Kiek kainavo? Kokios sanaudos? Ir kaip ispudziai eksploatuojant? :) Ir kokie ten LPG nustatymai? Aciu :).


Neatsimenu reduktoriaus ir purkstuku gamintojo pavadinimo, bet kompas tai AG Compact. Kainos irgi tiksliai nepamenu, bet siek tiek virs 2k lt kainavo. Dabartines sanaudos apie 13-15 litru. Del eksploatacijos tai nieko bloko nepasakysiu, tik pas mane dar kazkokie gliukai su uzdegimo sistema, kai juos ispresiu, manau ant duju vaziuos geriau nei ant benzo :) Dabar pas mane labai uzankstintas degimas, tai ant 98 benzo detonuoja jau nuo 0,6 Bar, o su LPG overboostina iki 0,9. Reguliuojasi sitos dujos su kompu, pasijungi widebanda ir bandai pagauti optimalu misiny yvairiais rezimais.

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Sau 25, 11:26
Martynus
maiklas rašė:Neatsimenu reduktoriaus ir purkstuku gamintojo pavadinimo, bet kompas tai AG Compact. Kainos irgi tiksliai nepamenu, bet siek tiek virs 2k lt kainavo. Dabartines sanaudos apie 13-15 litru. Del eksploatacijos tai nieko bloko nepasakysiu, tik pas mane dar kazkokie gliukai su uzdegimo sistema, kai juos ispresiu, manau ant duju vaziuos geriau nei ant benzo :) Dabar pas mane labai uzankstintas degimas, tai ant 98 benzo detonuoja jau nuo 0,6 Bar, o su LPG overboostina iki 0,9. Reguliuojasi sitos dujos su kompu, pasijungi widebanda ir bandai pagauti optimalu misiny yvairiais rezimais.


Aciu :). Cia miesto rezimu 13-15 litru? Na, panasiu sanaudu ir galejo tiketis. O benzino sanaudos tokiu pat rezimu kokios buvo? Ar sitas LPG kompas yra nepriklausomas nuo benzino kompo t.y. jame paciame galima susivesti ir koreguoti misini dujom? Beja, kaip su baliono patalpinimu ir kiek litru baliona pavyko ideti? Ir kodel butent vietoj atsarginio rato detas, o ne pacioj bagazinej?

Del uzdegimo, gal padetu kazkas tokio: http://www.twinsaabs.com/900_repair/msd/msd.asp Toks daiktas velina degima nuo slegio, o kiek uzvelinti nusistatai pats is salono.

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Vas 27, 21:28
maiklas
Vis turedami laisvo laiko, su Audriu pamastom kas manajam OGiui negerai su degimu. Kadangi pritrukom ideju, tai siek tiek nauju pastebejimu surasysiu, gal tada ir kitiem OGistam kokiu minciu kils.
Zodziu, masinoje stovejo '83 8T variklis, kurio paskirstytojas tipo turi iscentriny ankstinimo mechanizma. Viskas su juo buvo gerai. Tada idejau '92 16T varikly, kurio paskirstytojas kaip ir neturi iscentrinio ankstinimo. Dar ydejau komutatoriu (...147) nuo '92 variklio, vietoj buvusio seno (..139). Jei pastatau degima pagal manuala 16 laipsniu, tai variklis pasiekes 2500 rpm nustoja traukti, buvau uzankstines iki kokiu 50 laipsniu (jau net tokio skaiciaus ant smagracio nera, su stoboskopu pradedu matyti smagracio serial number :) ) tai traukia tolygiai, tik detonuoja jau nuo 0.6 Bar. Su 35 laipsniai traukia irgi gerai, nedetonuoja, gal butu galima ir daugiau pustelti, bet dar nebandziau. Ir dar vienas pastebejimas, kad ant laisvu sukiu turint tam tikra degimo kampa, gazuojant jis tik per kokius 5 laipsnius suvaiksto pirmyn atgal (tipo nuo vakuumo), bet laikant pastovius aukstus sukius (tarkim 4000 rpm) kampas vistiek lieka toks kaip prie laisvu sukiu. Tai ir nesuprantu, turi ta sistema ankstinti degima kylant sukiam ar ne :scratch: As manau, kad kaip ir priklauso "normaliom" uzdegimo sistemom, ji turi nuo tam tikru sukiu ankstinti degimo kampa irgi iki tam tikru sukiu, o pas mane gaunasi, kad as jau nuo pat pradziu turiu statyti ankstyva, kad prie dideliu sukiu spetu laiku uzdegti... zodziu pats susveliau ir kitus suveliau su savo rasliava :roll:

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Vas 27, 23:38
Rudik
Pas manes ankstina vakumine, kaip priklauso.

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Vas 28, 09:23
Audriss99
rudik900 rašė:Pas manes ankstina vakumine, kaip priklauso.


Su vakuumine viskas aišku. Klausimas toks - kodėl 16T varikliui nereikia išcentrinio reguliavimo?

Pasvarstymai:
1. Pagal teoriją ir praktiką cilindre slėgio max būna esant 10-15 laipsnių po VRT.
2. Uždegimo kampas reguliuojamas taip, kad tą max slėgis būtų pasiekiamas visais režimais.
3. Didėjant sūkiams, degimas ankstinamas kad spėtų sudegti kuras; nors iš kitos pusės - didėjant sūkiams didėja degimo greitis. Gal stockiniam 16T degimo greitis padidėja tiek, kad nereikia ankstinti kampo. O pakeitus galvą (tuo pačiu ir degimo kamerą) dega ilgiau, todėl esamas reguliatorius jau netinka.

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Vas 28, 15:43
Rudik
Pagal teorija, max duju plietimasi turetu buti prie 5 po VMT (bet tai dar priklauso nuo variklio konstrukcijos)... Sukiai nesukils, neatidarius oro padavimo sklendes... Pradarius sklende suveikia vakuminis ankstinimas... Po apkrova slegis kameroi pries uzdegant padideja, ir degimo procesas bus greitesnis... Taigi iseina, kad papildomo iscentrinio kaip ir nereikia (bent turbo varikliui).. Plius komutatorius kazkiek prisideda prie koregavimo... Pas 8V be APC (7,2:1) ir su APC (8,5:1) degimo kampo pradinis isstatimas praktiskai vienodas, taigi neturetu galva taip stipriai itakuot (pats vazinejau su tokia, tokiu anomaliju, kaip pas Maikla, nepastebeta, kitokiu buvo), vot maza turba T25 (kuri stovi) galetu, bet ne degima, o misinio kokybe pereinamais rezimais. Cia ant benzo, o kas ten su dujom dedasi, pagal koki kriteriju, buvo grezti zikleriai, kaip duju "kompas" adaptavosi prie misinio kokybes, tai man isvis neaisku.

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Vas 28, 21:15
maiklas
Del duju ir kazkokio performanco is ju jau meciau ta minty is galvos, dabar nusprendziau sureguliuoti viska taip, kad ant benzo vaziuotu kaip priklauso, o dujos liks tik kaip eko kuras cruise rezimui.
Del degimo reguliavimo tik nuo vakuumo/slegio, tai kazkaip keistai skamba. Juk pagal teorija, vakuumas paankstina degima kokiais 5 laipsniais, o perejus y pilna boosta pavelina kokiais penkiais. Tai tarkim ant laisvu sukiu, su uzdaryta droselio sklende, esant tarkim 1/2 pilno vakuumo pastatom degima pagal manuala 16 laipsniu, tai dingus tam vakuumui ir atsiradus slegiui, kampas uzsivelins iki kokiu 10 laipsniu... Savaitgaly reikes ant baltojo Aero paeksperimentuoti ir paziureti kaip ten degimas kinta nuo sukiu ir vakuumo :scratch:

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Vas 28, 21:29
Rudik
Nustatai su atjungtu vacumu (16 prie 800 ap/min). Pajungtas, atidarius sklende siek tiek, ant laisvu, uzankstina iki 25-30 mazdaug. Po apkrova numeta iki 11. Viskas ten paprasta ir gut, gal stringa kas pas tave?

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Vas 29, 08:49
Audriss99
rudik900 rašė:Nustatai su atjungtu vacumu (16 prie 800 ap/min). Pajungtas, atidarius sklende siek tiek, ant laisvu, uzankstina iki 25-30 mazdaug. Po apkrova numeta iki 11. Viskas ten paprasta ir gut, gal stringa kas pas tave?


Kaip jis gali tiek užankstinti, jei pagal map-ą (B202 '84-85) ankstina tik 5 laipsnius:

Paveikslėlis

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Vas 29, 10:02
PRUSAS
Audriss99 rašė:
rudik900 rašė:Nustatai su atjungtu vacumu (16 prie 800 ap/min). Pajungtas, atidarius sklende siek tiek, ant laisvu, uzankstina iki 25-30 mazdaug. Po apkrova numeta iki 11. Viskas ten paprasta ir gut, gal stringa kas pas tave?


Kaip jis gali tiek užankstinti, jei pagal map-ą (B202 '84-85) ankstina tik 5 laipsnius:

Paveikslėlis

gal koks "pradvynutas" varijantas :roll: