maiklas rašė:Kadangi vairuotojo durys buvo visiskai supuvusios, Rudik atidave vienas is pirmo zvilgsnio pusetinai issilaikusias. Pradejus sveisti paaiskejo, kad jos jau buvo tvarkytos storu sluoksniu spakliaus...
Opa, reiskia ta masina, nuo kurios durys, parvazavo ("grizo" paskui perekupa
) tokia, nes buvo parvezta su turbos defektu, ilgai stovejo prie vieno serviso, ir galu gale buvo parduota su turbinos muliazu...
Suzinojom apie tai, kai mano draugelis, perpirko ji, skubedamas kai plikas i pirti (sakiau be manes nevaziuok pirkt)... Atvaro patenkintas, sako viskas gut, tik turbina kazko nepucia, pravaziavau, sakau, kad jos ir nesigirdi... Savaitgali i garaza, vamzdyna lauk, ziurim nera sparnuotes...
Ilgai juokiausi... Viskas tai vyko dar praeitame amziuje, ir turbinos ant kiekvieno kampo (ypac nuo saabu) nesivoliojo... Atidaviau savo sulauzyta, bande restauruot pora kartu, bet taip ir nepavyko... Pasitaikius kitam 16V (vienam is dveju Klaipedoje) variantui, tas buvo priduotas (visai geram stovije, paskubomis ir nepasitares) i savartyna pas liudnai pagarsejusi veikeja "Barzda"..
Nesikalbejom su draugeliu kelis menesius... O barzdai, pabegus i Amerika, sandeli pereme, kitas veikejas, ir per sandelio valima, abidvi dureles atsidure pas mane... Keleivio - Trollsterije...(kaip ir minetas 16V motoras). Tokia duru istorija... Siaip kiekviena detale gulinti (is senu laiku) pas mane garaze turi savo istorija... Va toks saabu fanas buvau..