SAAB gali pirkti Spyker, taip pat superautomobiliu gamintojas, kaip ir Koenigsegg, tik Nyderlandu. Be to, Lietuvos Snoro bankas yra investaves i Spyker. Spyker savininku tarpe yra olandai, rusai, amerikieciai, lietuviai, latviai, be to Spyker F1 komanda nupirko milijardierius indas ir ja pervadino Force India F1.
Kam idomios SAAB naujienos, jas galite sekti www.SaabsUnited.com
Spyker domisi SAAB:
http://www.thelocal.se/23614/20091202/
http://www.autonews.com/article/2009120 ... 19958/1265
http://www.e24.se/business/verkstadsind ... 720593.e24 (svediskai)
Spyker savininkai:
http://www.spykercars.nl/download/inves ... 090424.pdf
Quick facts Spyker
CEO: Victor R. Muller.
Founded in: 1875, was shut down in 1925 and re-launched in 2000.
Net profit: minus 8.7 million euros in the first half (-8.8 million in H1 -08).
Quotation: traded on Euronext Amsterdam since 2004.
Board:
Vladimir Antonov (words). Russian. Born: 1975.
His Huge Holtz (Vice Chairman). Dutchmen. Born: 1950.
Maurizio La Noce. American. Born. 1957th
Martins Bondars. Latvian. Born. 1971st
The largest shareholder is a Lithuanian bank Snoras and Russian Conversbank controlled by the only 34-year-old banker Vladimir Antonov. He began pumping money into the Spyker at the end of 2007 and is Spykers chairman since last year.
SAAB gali pirkti Spyker
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 128
- Užsiregistravo: 2008 Bal 12, 17:10
- Miestas: Utena
SAAB gali pirkti Spyker
Paskutinį kartą redagavo 1 Kittciokas. Iš viso redaguota 2009 kartus.
SAAB 9-3 ARC 2003-07 2.0L-TURBO (210HP (154kW))
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1107
- Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
- Contact:
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 157
- Užsiregistravo: 2008 Kov 19, 17:46
- Miestas: Kazlų Rūda
Jau po truputį pradeda atsibosti tas tampymasis. Puse metų iš vieno kampo į kita kampą tąsosi. Tai arba tegul užsidaro, arba tegul kas nuperka. Žinoma versle viskas kitaip yra nei aš dabar šneku. Bet linkiu visko ko geriausio SAAB'ui. Svajojau, kad švedai bus pas švedus (kalbu apie Koenigsegg) tačiau tie y pūtė vilties ir pabėgo. Na dabar reikės svajoti apie Spiker, gal vis dėl to tie nupirks. Ir nebus, kad gruodžio 19d. Spyker atsitraukia.
VOLVO 850 2.0 MY95
ex. SAAB 9000 CD 2.0t MY88
ex. SAAB 9000 CD 2.0t MY88
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 128
- Užsiregistravo: 2008 Bal 12, 17:10
- Miestas: Utena
Edas rašė:Jau po truputį pradeda atsibosti tas tampymasis. Puse metų iš vieno kampo į kita kampą tąsosi. Tai arba tegul užsidaro, arba tegul kas nuperka. Žinoma versle viskas kitaip yra nei aš dabar šneku. Bet linkiu visko ko geriausio SAAB'ui. Svajojau, kad švedai bus pas švedus (kalbu apie Koenigsegg) tačiau tie y pūtė vilties ir pabėgo. Na dabar reikės svajoti apie Spiker, gal vis dėl to tie nupirks. Ir nebus, kad gruodžio 19d. Spyker atsitraukia.
Kiek sekdamas SaabsUnited naujienas issiaiskinau, tai GM delse parduot Koenigsegg'ui SAAB'a, nes BAIC (Kinai - Bejing Auto....) kartu su Koenigsegg sudare koncerna ir BAIC isinorejo pirkt SAAB'o technologijas (senu 9-3 ir 9-5), o Amerikieciai (GM) nenori perleisti savo technologiju Kinams, kaip konkurentams, nes GM gamina Buick Regal (tas pats kaip Opel Insignia) Kinijai, kur Buick populiarus, o naujasis SAAB 9-5 yra to pacio pagrindo kaip Opel Insignia, taigi butu konkurentas.
SAAB 9-3 ARC 2003-07 2.0L-TURBO (210HP (154kW))
- Meshka
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 598
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 11, 21:21
- Miestas: Vilnius
Kažkaip sunku nesutikt su vieno autoritetingo fokiečio nuomone.
http://vz.lt/4/straipsnis/2009/12/02/Vo ... tinis_Saab
http://vz.lt/4/straipsnis/2009/12/02/Vo ... tinis_Saab
9-5 '03 2.3t Arc
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2009 Kov 17, 14:15
- Miestas: Kaunas
- Contact:
- Vytas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2009 Vas 20, 20:59
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Pylenskis rašė:is tikro tai teisingai parasyta, nedadejo garbes Opel mezgu naudojimas.
Nes ir lietuvoje daugumos nuomone saab tai prabangus opelis,
pazystamas irgi taip galvojo kol nenuvarem kartu apziureti mano busimojo saabo
O tai kai apziurejot? Nuomone pasikeite ar kaip?
9-5 SE Wagon 2.3t AT MY01, ex
Vectra C Station Wagon 1.9 CDTi '07
Vectra C Station Wagon 1.9 CDTi '07
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2009 Kov 17, 14:15
- Miestas: Kaunas
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 128
- Užsiregistravo: 2008 Bal 12, 17:10
- Miestas: Utena
Darbuotoju pasitinkamas griztantis is GM susirinkimo JAV Jan Ake:
http://www.youtube.com/watch?v=sfBR89Jh ... r_embedded
Daug entuziazmo ir vilties
http://www.youtube.com/watch?v=sfBR89Jh ... r_embedded
Daug entuziazmo ir vilties
SAAB 9-3 ARC 2003-07 2.0L-TURBO (210HP (154kW))
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 128
- Užsiregistravo: 2008 Bal 12, 17:10
- Miestas: Utena
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 157
- Užsiregistravo: 2008 Kov 19, 17:46
- Miestas: Kazlų Rūda
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 128
- Užsiregistravo: 2008 Bal 12, 17:10
- Miestas: Utena
atrodo GM pasirinko Spyker:
Later that day, Victor Muller, owner and CEO of Spyker Cars, got a phone call from GM, telling him the General wanted to proceed with the bid of the Dutch based exotic car manufacturer.
Muller said that he was pleasantly surprised to get GM call and honored that GM choose Spyker to try and make a deal to save Saab. “ But the time span is very short,” says Muller, “ we will have to come to terms, before the end of this month.”
http://www.theautochannel.com/news/2009 ... 86820.html
Mano nuomone GM bando ikisti SAAB betkam, kas nekelia gresmes GM, nes GM nenori konkurencijos, todel nori parduot silpniausiam pirkejui, kad sis bankrutuotu ir nebutu konkurencijos, o be to pats GM nebutu niekam skolingas ir atsakingas. Jog tiek Koenigsegg tiek Spyker yra silpnos kompanijos be patirties masineje automobiliu produkcijoje. Mano nuomone geriausias pirkejas buvo Merbanco su giliom kisenem, bet GM ju atsisake (nes jie turbut butu istrauke SAAB ir padare pelninga, bet GM tai rizikinga - galimas konkurentas). Susidaro ispudis, kad GM tiesiog nori atsikartyti SAAB'u.
Vienintele priezastis kodel man patinka tiek Koenigsegg tiek Spyker tiek Merbanco, tai, kad visi trys yra entuziastingai nusiteige del SAAB, jiem nuosirdziai rupi SAAB'as, taciau Koenigsegg ir Spyker yra per silpnos SAAB'o atgaivinimui, o Merbanco tiesiog buvo ismestas is zaidimo.
Later that day, Victor Muller, owner and CEO of Spyker Cars, got a phone call from GM, telling him the General wanted to proceed with the bid of the Dutch based exotic car manufacturer.
Muller said that he was pleasantly surprised to get GM call and honored that GM choose Spyker to try and make a deal to save Saab. “ But the time span is very short,” says Muller, “ we will have to come to terms, before the end of this month.”
http://www.theautochannel.com/news/2009 ... 86820.html
Mano nuomone GM bando ikisti SAAB betkam, kas nekelia gresmes GM, nes GM nenori konkurencijos, todel nori parduot silpniausiam pirkejui, kad sis bankrutuotu ir nebutu konkurencijos, o be to pats GM nebutu niekam skolingas ir atsakingas. Jog tiek Koenigsegg tiek Spyker yra silpnos kompanijos be patirties masineje automobiliu produkcijoje. Mano nuomone geriausias pirkejas buvo Merbanco su giliom kisenem, bet GM ju atsisake (nes jie turbut butu istrauke SAAB ir padare pelninga, bet GM tai rizikinga - galimas konkurentas). Susidaro ispudis, kad GM tiesiog nori atsikartyti SAAB'u.
Vienintele priezastis kodel man patinka tiek Koenigsegg tiek Spyker tiek Merbanco, tai, kad visi trys yra entuziastingai nusiteige del SAAB, jiem nuosirdziai rupi SAAB'as, taciau Koenigsegg ir Spyker yra per silpnos SAAB'o atgaivinimui, o Merbanco tiesiog buvo ismestas is zaidimo.
SAAB 9-3 ARC 2003-07 2.0L-TURBO (210HP (154kW))
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
- Meshka
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 598
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 11, 21:21
- Miestas: Vilnius
Snatch rašė:Man atrodė, kad Koenigsegg gali turėti "kažkokią" papildomą, apie kurią nebuvo skelbta, paramą iš Švedijos ir taip palaipsniui iškelti SAAB iš liūno... bet tai tik sapnai..
Aš tikėjausi,kad tas Kristijonas fon Kionigsėgas turi kokį nors dėdę ar švogriuką,kuris dirba Švedijos finansų ministerijoj ar kokioj kitoj kontoroj su bedugnėm kišenėm Perdaug "lietuviškai" mąstau,ko gero
9-5 '03 2.3t Arc
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių