vel apie spyker ir saab:
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid= ... 5fXTW_6xSw
SAAB gali pirkti Spyker
- pelegrinus
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 172
- Užsiregistravo: 2007 Sau 10, 16:13
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
- minzal01
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 115
- Užsiregistravo: 2009 Sau 28, 15:46
- Jazz'as
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 175
- Užsiregistravo: 2007 Sau 10, 22:06
- Miestas: Klaipeda
- Contact:
- skyaero
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 111
- Užsiregistravo: 2009 Lie 10, 07:43
- Miestas: Vilnius
stebėtinas yra toks faktas: kur dingo švedų šovinizmas ir valstybės teigiamas požiūris į tradicijų, darbo vietų išsaugojimą ir galų gale iš to sekantį BVP kėlimą. Pvz.: Prancūzijos vyriausybė netgi kelis kartus yra finansiškai ir organizatoriškai prisidėjusi prie prancūziškų įmonių restruktūrizavimo, išlaikymo ir prikėlimo. 70ais metais bankrutavus Citroen (po nesėkmingų "vestuvių" su MaseratI) vyriausybė išovė finansinę injekciją paskatinus įkurti PSA. Po to tarpininkavo Berliet sunkvežimių gamyklos prijungimui prie Renault.
Chrysler'iui perimus firma Talbot ir norėjus 80uju viduryje ją panaikinti, ji buvo išpirkta su skolomis ir prijungta prie Peugeot grupės.
Matra taip pat buvo išsaugota ir sėgmingai buvo panaudotas jos projektas "Espace" (1980m.). Šis modelis padėjo Renault atsikelti.
Manau kad SAABšuo pakastas giliau: mažėjant paklausai šios klasės segmente, kurį reprezentuoja SAAB, ir be abejo esant didžiulei konkurencijai GM mielai parduotu "suopelintus" cadillac'us ar "daewoo" chevroletus, t.y. GM šiuo metu labai svarbu sustiprinti pardavimus skatinant apyvartą, tai įmanoma tik su masiniais produktais, o ne su Griffin, Aero ir Viggen, vieno kurio projekto vystymui išleidžiama trigubai daugiau nei Daewoo Lanos .
Chrysler'iui perimus firma Talbot ir norėjus 80uju viduryje ją panaikinti, ji buvo išpirkta su skolomis ir prijungta prie Peugeot grupės.
Matra taip pat buvo išsaugota ir sėgmingai buvo panaudotas jos projektas "Espace" (1980m.). Šis modelis padėjo Renault atsikelti.
Manau kad SAABšuo pakastas giliau: mažėjant paklausai šios klasės segmente, kurį reprezentuoja SAAB, ir be abejo esant didžiulei konkurencijai GM mielai parduotu "suopelintus" cadillac'us ar "daewoo" chevroletus, t.y. GM šiuo metu labai svarbu sustiprinti pardavimus skatinant apyvartą, tai įmanoma tik su masiniais produktais, o ne su Griffin, Aero ir Viggen, vieno kurio projekto vystymui išleidžiama trigubai daugiau nei Daewoo Lanos .
immer saab
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 197
- Užsiregistravo: 2007 Gru 29, 20:00
- Miestas: Siauliai
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
- Oldb
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 461
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 18:42
- Miestas: Vilnius
- SenoliS
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 353
- Užsiregistravo: 2006 Geg 23, 10:02
- Miestas: Sostinė
- Danis
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1154
- Užsiregistravo: 2006 Sau 28, 12:04
- Miestas: Vilnius
- domas.j
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 804
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 420
- Užsiregistravo: 2008 Sau 22, 23:19
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
- Oldb
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 461
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 18:42
- Miestas: Vilnius
- Oldb
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 461
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 18:42
- Miestas: Vilnius
O visgi gal ir neužkas? http://auto.delfi.lt/autonews/article.php?id=26962413
SAAB'alas NG 900 S coupe B234 MY96 - buvo
Volvo 855 T-5R wagon B5204T MY 95 green shadow - buvo
VW Sharan 1.9 TDI 1Z MY96 green bug
Nissan X-Trail T31 2.0 MR20DE MY2009 chitrila
Volvo 855 T-5R wagon B5204T MY 95 green shadow - buvo
VW Sharan 1.9 TDI 1Z MY96 green bug
Nissan X-Trail T31 2.0 MR20DE MY2009 chitrila
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių